דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרומן שלי עם אריה בורנשטיין 

מאת    [ 18/07/2009 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 5391 פעמים ]




הרומן שלי עם אריה בורנשטיין התחיל כבר לפני כמה שנים, כשגיליתי את ה"קונטקט אימפרוביזיישן"... זה התחיל כשהייתי במפגש ריקוד מגע כזה, כלומר קונטקט, בהנחייתו של אריה בסמינר הקיבוצים. כשהאירוע המכונן הסתיים, מצאתי את עצמי בבית, מונחת דוממת במיטה בלי כל יכולת לדבר.
העוצמה של אינטימיות המגע של גוף בגוף, (בבגדים....בבגדים...) בלי כל הכנה מוקדמת, ממקום של אמון מוחלט, וההקשבה לתנועה שלי שמקשיבה לתנועה שמוצעת מהצד השני, היתה דרמטית בשבילי.

מאז אריה עבר מתספורת אפרו לקצוץ מרינס ואני - מפאנים לתלתלי נטורל ורק השנה, בהחלטה מהירה של מהרגע להרגע נרשמתי לקורס אימפרוביזציה ותנועה בחלל בהנחייתו.
כל יום שישי "לפנות בוקר", בשבע וחצי AM, במקום להתכרבל בין הסדינים, הייתי מנערת את עצמי, מתרחצת ומוצאת את עצמי מתחממת ומחממת את האיברים העייפים בשכיבה על רצפת הפי.וי.סי הקרירה חמימה, בסטודיו של רקדנים, שתמיד מהלך עלי קסם, חורף וקיץ, עייפה או עירנית, כועסת או מסופקת לקול הנחייתו. ככה כל שישי.
כשהסביבה היתה מאשימה אותי בהתנהגות לא טובה מספיק ומייסרת אותי על טיב אישיותי, או כשהבאגים שלי היו מנהלים אותי וגם אם הייתי "סתם" כורעת תחת סבלם של מטופלי או בני ביתי, יום השישי עם אריה היה מחזיר אותי לעצמי. רק שם, תוך כדי תנועה, הייתי שבה ונזכרת שאני אחלה בן אדם. אני מלאה באהבה, ואני מגיבה על פי האמת שלי והכוונות שלי טובות ומגיעה לי נשימה עמוקה ונוכחת.
זו לא רק התנועה. זה קסם של קבלה מוחלטת שהיתה במפגש הזה שמשדרת: את מושלמת בדיוק כמו שאת, שמאפשרת לי להיות נוכחת ואוהבת עם שתי רגליים על הקרקע. זו התחושה שנוצרה בקבוצת הרוקדים. איך זה נוצר? חוכמת הגוף שמייצרת ריפוי טבעי תוך כדי תנועה? אווירה של "כן" פנימי לכל תנועה? ההנחייה המאפשרת? הקבוצה שמונעת מרצון לזוז כי ככה אנחנו, צריכים לנוע?כל התשובות נכונות.

בכל מקרה הייתי שבה ומקבלת מתנה ענקית בכל מפגש - כוח, אהבה עצמית ותחושה של אהבה לעולם. והדובדבן? כשקראתי בפני חברי הקבוצה פרק מהספר החדש שלי "חזקה מברזל", על אהבה שתלוייה בדבר וקצת בכיתי והרטבתי את הפנים והזלתי נוזלים מהאף - כולן עטפו אותי.
קראתי קטע של שפל באהבה, והן - המעצימות שלי דיווחו לי כתגובה על המתנה שנתתי להן באמצעות המילים וחיבקו ונישקו אותי והדמעות שלנו התערבבו אחת בדמעותיה של רעותה ומתוך הצער רקדנו כולנו, צחקנו, נישקנו...איזו מתנה.
ורק אחר כך, במפגש האחרון של הקבוצה, כשדפנה מהקבוצה נשכבה לידי על רצפת הפי וי סי וסיפרה לי כמה כוח נתן לה הספר להתחיל לטפל בעצמה, בעודי מרגישה איך קרן אור של חום ואהבה פורצת את מקלעת השמש שלי ונושבת לעברה, נזכרתי שבדיוק שם, בסמינר הקיבוצים, בהשראת קבוצת תיאטרון שנטלתי בזמנו חלק בה, נכתבו מספר פרקים מתוך הספר, בדיוק באותו חלל שם רקדתי.
כמו סגירת מעגל.


יהודית קונפורטי- מאמנת רוחנית
מתקשרת ומאמנת טיפולית בNLP
http://www.my.alternativli.co.il/kjud

שעת משבר או חיפוש הדרך? משהו יכול להשתנות. צרו איתי קשר
0546240131
036051459
kjud59@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב