דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות מתכווננות - חלום של מיטה 

מאת    [ 18/07/2009 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3809 פעמים ]

מיטות מתכווננות הן פריט ריהוט אשר מאחוריו עומד הרעיון שמיטה איננה צריכה להיות רק המקום בו אנו ישנים בסוף כל יום, אלא עמדת בידור, פינוק ואיכות חיים. הרי אין תענוגות גדולים יותר מאשר צפייה בטלוויזיה מהמיטה לפני השינה או קריאת ספר ממנה ביום שבת בבוקר. אף על פי כן, עקב עיצובן הסטטי של מיטות קונבנציונאליות, לא ניתן לקיים פעילויות מהנות אלו זמן ממושך - כעבור דקות ספורות בעמדת חצי-ישיבה על מיטה רגילה הגב המכופף מתחיל לכאוב, הצוואר אשר נשען באופן לא טבעי על הקיר מתחיל להציק ותחושת אי נוחות כללית מתפשטת בכל הגוף. למרבה המזל, כיום הדעה הרווחת בקרב מעצבי רהיטים היא שמיטה צריכה להתאים את עצמה לאדם, ולא להפך. לפיכך התיישבו מיטב המעצבים, המהנדסים והאורתופדים על שולחן השרטוטים ויצרו סדרת רהיטים שיחוללו מהפכה בחדרי השינה - מיטות מתכווננות.


מיטות מתכווננות - פלאי המאה העשרים ואחת

סוד הקסם של מיטות מתכווננות הוא בפשטות הרעיון שמאחוריהן - מיטות מתכווננות הן מיטות אשר את חלקיהן השונים ניתן לכוונן על פי הצורך. כך למשל אם בעל המיטה מעוניין לצפות בטלוויזיה מהמיטה הוא יכול להרים את משענת המיטה לעמדת חצי-שכיבה, בדומה לאלו של כסאות-נוח בים או בבריכה, כך שיוכל לצפות בטלוויזיה בנוחות. יש לציין כי מיטות מתכווננות הן כבר הרבה מעבר לחלקים נעים - הן עמדת פינוק ביתית. כך למשל קיימות מיטות מתכווננות בהן מותקנים רמקולים (שני רמקולים, ארבעה, ואף יותר) על מנת ליצור חוויית צפייה קולנועית בעת צפיה בטלוויזיה מהמיטה, באחרות קיימות כונניות אחסון ספרים, מנורות לילה המופעלות במגע ועוד... קיימות מאות תוספות אותן ניתן להוסיף או לשלב במערכות מיטות מתכווננות. חשוב לציין כי בנוסף להיותן של מיטות מתכווננות רהיט שימושי ונוח, מיטות מתכווננות הן גם פריט עיצובי וסמל סטטוס מהמעלה הראשונה. ניתן לבחור מיטות מתכווננות במגוון עיצובים, צבעים ואף צורות שונות (מלבן, עיגול, אליפסה ועוד). לאור המבחר הגדול, ניתן לומר כי לכל חדרי השינה, בכל גודל וצבע, ניתן למצוא מיטות מתכווננות אשר יתאימו לו ויעניקו לו מראה חדשני ומעניין.


מיטות מתכווננות - גם פינוק וגם בריאות

כיום חשיבותה של המיטה כאמצעי לשמירה על הבריאות ידועה. מיטות מתכווננות פותחו ועוצבו בעזרתם של מיטב האורתופדים ומומחי בריאות השינה, כך שלמעשה מיטות מתכוונות מעוצבות ועשויות מחומרי הגלם האיכותיים אשר הוכחו כידידותיים לשמירה על בריאות הגב, הצוואר ושאר הגוף. בנוסף, הזוויות אותן ניתן לכוונן מיטות מתכווננות נבחנו והוכחו כזוויות אשר תומכות בגוף באופן המיטבי ביותר ולא גורמות נזקים לגב עקב כיפוף לא טבעי. בנוסף לכל אלו, אחת התוספות הכמעט סטנדרטיות למיטות מתכווננות היא מערכת עיסוי אוטומטית אשר מעסה את הגב והצוואר. לאור כל אלו ניתן לומר ללא ספק כי מיטות מתכווננות הן פריטי ריהוט גם מפנקים ומהנים כשם שהם בריאים.








מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב