דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילינג, מהו הילינג חיבור לנשמה? מאת שושנה דונאיה 

מאת    [ 16/07/2009 ]

מילים במאמר: 1069   [ נצפה 2790 פעמים ]

הילינג, מהו הילינג חיבור לנשמה? / שושנה דונאיה

מהו הילינג? הילינג היא שיטת טיפול אנרגטית.

המילה הילינג מגיעה מהמילה האנגלית HEALING שפרושה ריפוי.

הבסיס לריפוי האנרגטי - הילינג ,מקורו בהבנה שהכול זה אנרגיה. הקול הוא אנרגיה, האור הוא אנרגיה, הגוף הפיסי שלנו הוא אנרגיה,וגם הגוף הרגשי והרוחני.
מכאן שאנרגיה משפיעה על אנרגיה.

ישנם מקורות רבים להילינג וסוגי אנרגיה שונים. ישנן שיטות טיפול שונות בהילינג. ההילינג שאני מדברת עליו היא שיטת טיפול שיש בה 3 אלמנטים עיקריים:

1.הילינג רוחני- הריפוי נעשה בעזרת אנרגיית ריפוי,רוחנית,שיורדת אל המטפל עוברת דרך מרכזי הכוח שלו אל ידיו וממנו אל המטופל ומתאימה את עצמה למטופל ולצרכיו. הילינג רוחני ,אנרגיית הריפוי הרוחנית, היא אנרגית ריפוי בעלת עצמה רבה מאד שמשפיעה על כל הרמות- הרוחניות, המנטאליות, הרגשיות והפיזיות של המטופל.
אנרגיית הריפוי היא אנרגיה שמגיעה דרך הקשר עם המלאכים, הבורא.

2.הילינג חיבור לנשמה- ריפוי של הפציעות ברוח, הטראומות, הפחדים והחסימות .הריפוי נעשה בדרך טיפולית יחודית שהתקבלה בתיקשור עם המלאך מיכאל . ריפוי הפציעות ברוח מאפשר לאדם, להתחבר שוב לחלקי הנשמה שאיבד בתהליך הכואב שעבר.

3. הבסיס לריפוי - הוא השינוי ברמת המודעות של המטופל.כאשר המטופל לוקח אחריות על חייו ומבין את הקשר שבין התנהגותו, מחשבותיו ואמונותיו לבין מצבו הבריאותי ועושה שינוי ,אז מתחיל תהליך הריפוי האמיתי.

הילינג חיבור לנשמה בעזרת המלאך מיכאל ואנרגיית הריפוי הבריאתית החדשה:

בתהליך הילינג חיבור לנשמה אנו מזהים בעזרת תיקשור וטכניקת העפעוף,את הזמנים של האירועים שגרמו לאדם להתנתק מחלקים אנרגטיים של הנשמה.
אירועים אלה שכללו פחד גדול,או כעס גדול יצרו את ההתנתקות מחלקי נשמה. אנו מבטאים זאת בלשון העם- " נשמתו פרחה מרוב פחד".
איבוד האנרגיה גורם לחולשת הגוף והנפש ומאפשר את המחלה, הכאב, תחושת התקיעות.
בתהליך הטיפולי - ההתבוננות באירוע והטיפול בהילינג מאפשרים למטופל לשחרר את המטען הרגשי ואת היכולת להחזיר לעצמו את החלקים האנרגטיים שאיבד.הטיפול בהילינג חיבור לנשמה הוא בעזרת המלאך מיכאל, ואנרגיית הריפוי הבראשיתית החדשה.
הילינג אנרגיית הריפוי הבראשיתית היצירתית החדשה, היא אנרגיה יחודית שיורדת בזמן זה, זמן הבריאה החדשה, כדי לעזור לנו לחזור ליכולותינו הקדומות.
אנרגיה זו שיורדת בתהליך ההילינג שמלווה את התהליך הטיפולי,פותחת את מרכזי הכוח אצל המטופל, מאפשרת לו להעלות מהתת מודע את האירוע ומאפשרת לו לעשות את השינוי ולרפא את הכאב.
בטיפול נעשה תיקון של האירוע לא רק בגלגול הזה אלא גם בכל הגלגולים הקודמים. בעזרת הטכניקה המיוחדת של המלאך מיכאל - נעשה פירוק של המסה האנרגטית -רגשית שנוצרה על ידי האירוע. השינוי המנטאלי ושחרור המסה האנרגטית של הטראומה- הפחד, הכעס,שינוי המחשבה,וכן הטיפול בהילינג בעזרת אנרגיית הבריאה החדשה בגוף ע"י איזון ההילה האלקטרומגנטית שלו, יוצרת שינוי בתחושת החיוניות שלנו, ביכולת שלנו להחלים.האדם מרגיש שהוא חוזר לעצמו. כשהוא מבין את הסיבה שבגללה "יצר" את הבעיה ומוכן לקבל את התובנה שעולה בטיפול, הוא מאפשר לעצמו לשחרר ולהירפא.
שיטת טיפול זו של הילינג -החיבור לנשמה נלמדת בקורס הילינג למטפלים, חיבור לנשמה עם המלאך מיכאל, קורס בן 15 מפגשים.
בקורס הדגש הוא על היכולת של המטפל לטפל בעצמו. כי רק כאשר המטפל יודע ומכיר ומסוגל לטפל בעצמו ידע גם לעושת זאת עם המטופל.
הניקוי האנרגטי היומי שומר על רמתו האנרגטית הגבוהה של המטפל.לכן 8 מפגשים ראשונים מיועדים לטפל במטפל עצמו, על מנת שיהיה כלי נקי להעברת האנרגיה.
ניקיון ה"כלי" הוא תנאי חשוב .משום שכאשר המטפל אינו מודע למצבו האנרגטי, האנרגיה שעוברת דרכו אינה נקייה ואינה מותאמת באופן מלא למטופל.

בתוכנית הסדנא:
- טיפול בפציעות ברוח האישיות של המטפל. זיהוי בעיות וניקויין.
- מושם דגש על עבודה עצמית רוחנית, אנרגטית ברמה גבוהה למטפל להרחבת היכולת האנרגטית שלו להכיל ולהעביר דרכו את אנרגיות הריפוי של ההילינג.
- נעשית עבודת מודעות עמוקה לניקוי התת מודע מרגשות שליליים,הגברת היכולת להיות כלי נקי, פתוח יכולת האיטואיציה ,הבנת הקשר שבין המטפל והמטופל, הגנות וכן טיפול עצמי.
- לימוד הטיפול באחר- הילינג אנרגטי,
- לאבחן דרך החישה את מצבו של השדה האלקטרו מגנטי, משום שכל בעיה פיסית ורגשית מתבטאת בהילה.
בטיפול בעזרת ההילינג, אנו מאזנים את ההילה ומאפשרים לגוף להיטען מחדש וליצור את תהליך הריפוי הטבעי שלו. נעשית עבודת מודעות עם המטופל כדי שיבין כיצד הוא משפיע על בריאותו ועל חייו בכלל.
- חיבור לנשמה- אבחון בעזרת העפעוף , האם המטופל מחובר. מאימתי הייתה פציעה ברוח, זמן ההתנתקות שלו מהנשמה. זיהוי אנרגיות שליליות שסוגרות אותו.
- טיפול בפציעה ברוח, שחרור ושינוי. הילינג.
- טיפול באברי גוף -שיש שם בעיה. טיפול בפציעות ובפחדים שסוגרים את האיבר ואינם מאפשרים לו לתפקד נכון.
- טיפול בפחדים שונים ובבעיות בכל נושאי החיים.
הקורס כולל ידע, תירגול, טיפולים , עבודת מודעות ברמה גבוהה, והכרת הטכניקה של החיבור לנשמה .
הקורס מיועד למטפלים ואנשים המעונינים ללמוד שיטת טיפול שהיא קיצור דרך ושחרור מדפוסים של שנים ושל גלגולים.
תעודה מותנית בידיעת החומר והבנתו וכן סטאג והשתתפות כחונכ/ת בסדנאות הילינג וחיבור לנשמה.

אני מצרפת כאן מכתב של מטופלת שעברה את תהליך החיבור לנשמה ועוד תהליכים שהתקבלו בתקשור:
"שושנה,
עברתי אצלך את כל התהליכים: חיבור לנשמה, חיבור לזוגיות, חיבור לבורא וחיבור לשפע. לכל תהליך שעברתי הייתה השפעה עצומה לחיי.
הגעתי אליך בחורה בת 25 אומללה, כואבת, חסרת ביטחון עצמי, תקועה במקום עבודה שבו אני לא ממצה את כישוריי, מאוהבת שנים בגבר שלא רוצה אותי, לא מחוברת לעצמי ובעיקר כועסת ורבה עם כל העולם. כשסיימנו את כל התהליכים יצאתי ממך בחורה בת 28 מאושרת ושלווה, מאמינה בעצמי, עובדת במקום עבודה חדש עם תפקיד בכיר, לא נמצאת יותר בקשר רגשי הרסני, מחוברת לייעוד שלי (התחלתי ללמוד טיפול באחרים), נמצאת במערכות יחסים מקסימות עם חברים מדהימים וקשר אוהב עם הוריי. החל מהטיפול הראשון התבצע שינוי מדהים ועם הזמן באו בעקבותיו עוד ועוד שינויים פנימיים ושינויים חיצוניים.
תהליך חיבור לנשמה חיבר אותי לעצמי האמיתי- בעזרת התהליך ניקיתי ארועים כואבים בחיי שהשפיעו עלי ולאחר אותו ניקיון מבחינתי לא היתה לארועים אלו עוד השפעה ואני התמלאתי שלווה. כל פעם שניקינו זיכרון כואב, הרגשתי שיורד ממני עול שמכביד על חיי. דפוסי התנהגות הרסניים וכואבים נעלמו מחיי. התהליך פתח לי את השער לעולם חדש שלא הכרתי לפני. הבנתי בפעם הראשונה מהו אושר.
תהליך חיבור לזוגיות ניקה בי את הפחד מזוגיות ובעיקר ניקה בי את הצורך להתחבר לבני זוג שלא פנויים להעניק לי אהבה. יצאתי מאוד מחוזקת ובטוחה שאני ראויה לאהבה טהורה ומושלמת. כשחיפשתי זוגיות מתוך המקום הזה, תמיד מצאתי את הגברים שכן פנויים ריגשית ושרוצים לתת.
תהליך חיבור לבורא העלה את רמת המודעות שלי וחיבר אותי לייעוד שלי- מצאתי את הדרך שלי ואת מה שמחבר אותי לעצמי והתחלתי ללמוד טיפול באחרים דרך הילינג ואימון אישי. החיבור לייעוד שלי חולל שינויים מדהימים בחיי ובעיקר חיבר אותי למקום השלוו והשקט שלי בתוך עצמי.
תהליך חיבור לשפע פשוטו כמשמעו חיבר אותי למודעות של השפע שקיים סביבי והיכולת שלי לחוות אותו. מבחינה כספית פתאום צצו לי מחשבות שיש לי את האפשרות למשוך אלי כסף והתחלתי להתעניין בשוק ההון. התחלתי להאמין בעצמי שיכול להיות לי כל מה שאני רוצה. זה היה עוצמתי להבין שיש לי את האפשרות לחוות שפע בכל תחום בחיי.באהבה,קארין"
שושנה דונאיה
מורה רוחנית, הילרית, מתקשרת, מאסטר רייקי, קרונה וסייקם, אמנית.
http://www.harmonya.co.il
http://www.harmonya.co.il/preview.asp?page=1665&websiteid=949
http://www.harmonya.co.il/Preview.asp?Page=7907&WebsiteID=949



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב