דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה היא הבריאה החדשה וחווית ההתעלות ? 

מאת    [ 15/07/2009 ]

מילים במאמר: 1242   [ נצפה 2774 פעמים ]

מהי הבריאה החדשה וחווית ההתעלות?

מאמר -שושנה דונאיה

הבריאה החדשה - היא תהליך עצום שהאנושות עוברת.אנו עוברים חיבור מחדש לעץ החיים שלנו. זוהי התקופה עליה ניבאו הנביאים שלנו וגדולי המדיומים.קראו לה תקופת משיח, העידן החדש ועוד.
זוהי התקופה בה הנשמות שלנו בחרו לסיים את המשחק, המשחק שאותו באנו ללמוד, לחוות, דרך ההגבלה של יכולתנו, דרך החוויה של עץ הדעת-טוב ורע. דרך הלמידה מחדש להיות מי שאנחנו בגוף פיזי.


אנחנו יוצאים ממימד המודעות הקוטבי של עץ הדעת, טוב- ורע, אותו חווינו כל הגלגולים. למדנו מה זה טוב, דרך הרע ולהפך.חווינו את כל מגוון האפשרויות שהנשמה שלנו, אנחנו, בחרנו לחוות.
חווינו את הטוב הגבוה ביותר, חווינו מה זה להיות אנשים בעלי עוצמה, שפע, כוח, מיניות ועד המצב ההפוך לו. חוינו את העוני, את ההשרדות הנמוכה ביותר. לחיות חיים שבהם לא היה לנו לחם לאכול, חוינו מוות במלחמות, בטראומות,באיבוד הזכויות הבסיסיות שלנו.
התקופה הזו הסתיימה.
היום ניתנת לנו הבחירה לבחור בעץ החיים, באופן חד משמעי לבחור רק בטוב המוחלט ורק באור.

בגלגול הזה, ניתנת לנו הבחירה להיות נשמה בגוף שיוצרת את המציאות שלה מתוך חיבור עם היקום האינסופי, וחוזרת להיות בעלת יכולות של בריאה.בגלגול הזה,ניתנות לנו היכולת לחוות את כל יכולות הנשמה שתמיד ידענו שהן שם, אך לא יכולנו להביא אותן לידי ביטוי.

אנחנו הופכים להיות מלאכים אנושיים.מלאכים בגוף פיזי.
הנשמה מבקשת היום לחוות את עצמה בגוף הפיזי במלואה, לבטא את יכולותיה בגוף הפיזי ובמציאות הפיזית, לברוא מחדש את גן העדן שלנו אותו איבדנו בגלל עץ הדעת.בגלל הרצון שלנו לחוות וללמוד דרך החוויה.


בגלגול הזה, אם נבחר בצורה מודעת לעשות את השינוי שלנו, נבחר להתעלות ולעלות למימד החדש של הבריאה החדשה, נטפל בעצמנו ,בחוויות העבר שלנו ונרפא אותן, נטפל באגו שלנו השלילי שהוא תוצר של הדואליות והחוויות שחווינו בגלגולים השונים, נסכים להיות מי שאנחנו, אנחנו נחווה סיום של גלגול באמצע הגלגול.
מבלי שנצטרך לעזוב את הגוף הפיזי, אנחנו נעבור לגלגול חדש,ומכיון שהתהליך הוא שאנחנו נחווה את הנשמה בגוף, נהיה הנשמה ונבחר בזמן שבין הגלגול ה"ישן" מאז שנולדנו ועד תקופת השינוי לבין הגלגול ה"חדש" כשאנו בגוף הפיזי הקיים שלנו.הבחירות החדשות לגלגול החדש תהיינה מתוך המודעות שלנו , מתוך הידע והניסיון שקיבלנו בחלק הראשון של חיינו.

בכל הגלגולים בחרנו את הבחירות שלנו לפני שנולדנו, ואחרי הלידה ירד מסך על הבחירות שלנו, ואנחנו למדנו להכיר אותן רק דרך החוויה.בניגוד לגלגולים הקודמים, אנו נוכל לזכור וליישם את כל מה שהבנו ולמדנו בצורה מודעת.אנו ניצור את המציאות שלנו מתוך בחירה מודעת.ומתוך הבחירה המודעת מה אני בוחרת ללמוד ,ליצור ולברוא בגלגול החדש הזה. אנחנו נחווה את המעבר למימד החמישי.


התהליך שאנחנו עוברים הוא תהליך של התמרה של אנרגית הגוף הפיזי.

ככל שאנחנו מנקים ממנו את החסימות הישנות, את הפציעות ברוח, את הפחדים והכעסים, סוגרים את הקארמות שלנו. לומדים לסלוח לאדם השני ולעצמנו על החוויות הכואבות שעברנו, מזהים את חלקנו בנושא, משחררים ומרפאים את החיבור שלנו לנשמה, הגוף הפיזי משתנה מתדר צפוף לתדר של אור שמאפשר לנו את המעבר למימד החמישי מבלי שנצרך לוותר עליו.

עם התהליך יעשה שחרור הפחדים קל יותר. פחות ופחות נהיה זקוקים לתיקונים.

התיקונים הם בעיקר בשלבים הראשונים של החיבורים כדי שהאדם יבין מה התהליך של הבחירה והאחריות שלו.
העבודה העיקרית שלנו היא עבודה על התעלות.

חווית ההתעלות

ההתעלות היא היכולת שלנו להתחבר לתודעה הגבוהה שלנו, לראות את המציאות שלנו מנקודת מבט אחרת גבוהה יותר. מעבר לפחדים ולאמונות של החברה.לדעת שאנו יכולים להשפיע וליצור את המציאות שלנו מתוך בחירה ומתוך שמחה.

חווית ההתעלות מתבטאת בשמחה. היכולת שלנו לחוות את השמחה ולחוש שמחה. הדרך הפשוטה לוודא שאנו בהתעלות היא להבחין בתכונת השמחה בחיינו. כשאנו חיים את חיינו ובוראים את החלומות שלנו במציאות.

כל דבר הגורם לנו הנאה ותחושה של בהירות , כל דבר שהיינו מגדירים כשמחה מהוה דרך למצב ההתעלות.


כשאנו מתמקדים בהתעלות אנו צריכים לברוא את חיינו כיצירת מופת של שמחה. ולאט לאט להפוך להיות השמחה עצמה.

כאשר רוב בני האדם המודעים והמתעלים יהיו במצב זה של שמחה אז ורק אז תתרחש ההתעלות ההמונית. כאשר נוותר על משחק הדואליות , של הדרמות והחוויות שהאגו לוקח אותנו אליהן, רק אז תתרחש ההתעלות ההמונית.

לכן עלינו לעשות עבודה אישית מאד מעמיקה. לנקות כל דבר בחיינו שאינו גורם לנו שמחה, לשחרר רגשות ישנים ובעיות ישנות כיון שהם מורידים אותנו ומכלים את האנרגיה שיכולנו לחוש בה שמחה.להתחבר לנשמה שבנו. הנשמה והאגו אינם יכולים לדור יחד בכפיפה אחת.

התהליך יהפוך אותנו למאסטרים הרוחניים ואנו נעזור גם לבני האדם במימד השלישי והרביעי לחוות את ההתעלות רק מעצם נוכחותינו לידם.


העבודה בקבוצה על ההתעלות היא עבודה עוצמתית מאד. תודעת המימד החמישי היא תודעה של "אחדות".עבודה בקבוצה יוצרת אנרגיה עצומה בה כל אחד מאיתנו הרבה יותר עוצמתי מאשר כשאנו לבד.בתודעת המימד החמישי אנו חווים גם את האחדות כחלק מהקבוצה וגם את האינדיבידואליות שלנו.


מה זה המימד ה- 5 -


המימד ה- 5 הוא מימד של קסם. אנחנו נחווה את המעבר אליו עם הגוף הפיזי. היכולות שם הן עצומות, אנחנו הופכים להיות בוראים. התהוות חדשה שבה אנו לוקחים אתנו את כל הניסיון האנושי בכל תא ותא בגופנו. כל הניסיון שצברנו בכל הגלגולים. התקופה הזו היא תקופה של פסק זמן, שבה הנשמה מגיעה אל מנוחתה.
המימד החמישי זוהי הרמה הגבוהה ביותר הנגישה לאנושות בזמן הזה.

כאן אנו יכולים לשנות ולשחרר אנרגיות ישנות ולהתחיל בתהליך בניית העולם החדש. הרצונות לובשים צורה במימד החמישי ולובשים צורה במהירות או בהדרגה תלוי במיקוד שלנו בעולם הפיזי.

השינוי העיקרי מתבטא בצורת ההתייחסות שלנו למערכות יחסים. תרגום מחדש של רגשותינו, מחשבותינו, תחושותינו ורצוננו.

בתקופה זו עלינו להגיב על כל מה שמתרחש מתוך שתיקה והתבוננות מרחוק. בפרספקטיבה חדשה. להבין שאני יצרתי את המציאות הזו גם אם אני לא מבינה למה. לקבל.


התעצמות הגוף הרגשי שלנו. זיהוי מרכיבי הגוף הרגשי יוצר כוח המחבר אותנו אל היכולות האינסופיות שלנו כנשמות. הזיהוי והכרה ברגשותינו מעלה אותנו אל דרגות עילאיות, על רגשיות. הדפוסים הישנים והתגובות הישנות שלנו אינן מתאימות לתגובותינו החדשות. ההיפתחות אל האנרגיה החדשה תפתח אותנו להקשבה לעצמנו, להקשבה למי שאנחנו, להקשבה למה שיוצא מפינו באופן אוטומטי ולאט לאט יפתחו כלים חדשים.



חווית המימד הרביעי והחמישי מתבטאת עדיין ברבדים העמוקים והגבוהים של הנשמה.

במימד הפיזי, בזמן ערות אנחנו עדיין לא תופסים את המציאות במימדים האלה.

הד.נ.א יהפוך מ2 סלילים ל12 סלילים ויותר כמו שהיה בתחילת דרכנו האנושית.

לגבי בני אדם שהם ברמות התדרים הנמוכים, אנחנו נהפוך להיות עבורם בלתי נראים. כמו שאנחנו לא ראינו עד כה את המלאכים כך גם הם לא יוכלו לפגוש אותנו כי התדר שלנו יהיה מאוד אוורירי ושקוף מבחינתם.


נקבל תפקיד של ההדרכה רוחנית. התפקיד יהיה לעזור לאנשים לעלות מהרמות הצפופות של התדרים שלהם לרמות הרוחניות הגבוהות יותר.

כדור הארץ, האנושות נמצאים בשינוי עצום. אנחנו, עובדי האור, היננו שליחים. שליחים הזוכרים ויודעים שזה נכון עבורנו ואנו מביאים את המסר אל אחינו בני האדם.

המסר מטפטף אליהם גם אם נראה כאילו הכל שלילי בחוץ ושאנשים אינם מאמינים. עלינו להמשיך, כי העולם הרוחני תומך בנו.



זוהי תקופה בה נפתח אל הבורא שבנו וברמת הקבוצה היוצרת את התדר המשותף אשר נועד לסחוף גלים גלים את כל הפלנטה מהמימדים הנמוכים עד המימד ה5.

הבורא מתברך בנו, ומתגלם היום בגוף של בני אדם, באותם ניצוצות אלוהיים, שמופעים היום כילדי הקריסטל.

זהו העידן לחוות מחדש את גן - עדן ברמה שישויות אדם עתיק ואדה (חווה) חוו.אדם עתיק ואדה היו אחראים על ההרמוניה היקומית ,אנחנו חוזרים לקבל את התפקיד הזה, אחריות על ההרמוניה היקומית.


זוהי תקופה בה עלינו להיאזר בסבלנות ובסובלנות רבה. להמשיך להזרים את האור, את האהבה כי זוהי המשימה החשובה והגבוהה שלנו.

המימד החמישי תחנת מעבר לארמונות השמיים, לעולמות הנהדרים והמימדים הנפלאים כאשר אנו נעים קדימה אל ספירלת ההתפתחות .


מה זה מימד?

המימדים - צורות גל, ספירלות ורמות של אנרגיה אלקטרו מגנטית בעלות עידונים, דפוסי רטט ותדרים שונים. המימדים מתפקדים גם במציאות החיצונית וגם במציאות הפנימית שלנו.

על התהליכים התומכים בדרך ההתעלות שלנו וביצירת הבריאה בחיינו היכנסו באתר :
חיבור לנשמה
מאמר - תהליך חיבור לזוגיות
חיבור לבורא
מאמר- חיבור לשפע

אשמח לראותכם ולהיות אתכם בדרך האישית שלכם, באהבה, שושנה דונאיה


שושנה דונאיה
מורה רוחנית, הילרית, מתקשרת, מאסטר רייקי, קרונה וסייקם, אמנית.
http://www.harmonya.co.il
http://www.harmonya.co.il/Preview.asp?Page=7811&WebsiteID=949
http://www.harmonya.co.il/preview.asp?page=1665&websiteid=949



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב