דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים בסטייל 

מאת    [ 15/07/2009 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2518 פעמים ]

מטבחים הם שילוב של פונקציונאליות וויזואליות. הם צריכים להיות בנויים בצורה נוחה ויעילה, כך שיהי קל לנקותם ולתחזק אותם ולא פחות חשוב, מטבחים צריכים להיות בעלי מראה אסטתי ונקי שכן העיצוב שלהם מהווה חלק בלתי נפרד מעיצובו של יתר הבית.

מטבחים בבית הישראלי הם בדרך כלל פרוצים ומהווים המשך ישיר של הסלון כך שניתן להשקיף מהסלון על כל מה שנעשה במטבח. תרבות האירוח הישראלית מאפשרת לאורחים להיות חלק מתהליך ההכנה של הסעודה בזמן האירוח מאחר ובדרך כלל המטבח אינו מופרד דרך שמגביר עוד יותר את חשיבותם העיצובית של מטבחים .

מטבחים - סגנונות ועיצובים

אחד מסגנונות עיצוב הנפוצים ביותר עבור מטבחים אלה הם מטבחים בסגנון איטלקי. איטליה שהיא מרכז ההתרחשויות העולמי בתחום של עיצוב פנים מעמידה מטבחים כמוקד מרכזי של הבית כולו כך שמרכז התנועה מתנכז אל המטבח שכולו מעוצב בסגנון שיוצר תחושת מעגליות. החומרים בהם משתמשים בעיצוב מטבחים בסגנון איטלקי קלאסי הם עץ מלא באיכות גבוהה, כאשר ארונות המטבח במטבחים שעוצבו בסגנון איטלקי הם בדרך כלל מנותקים מן הקירות לצורך יצירת תחושת הריכוזיות.

סגנונות נוספים של מטבחים אלה הם סגנונן מודרניים יותר, מטבחים בעיצוב מודרני יהיו מטבחים שחומר הגלם השולט בהם הוא נירוסטה- הקלה מאוד לניקוי ועמידה לאורך שנים, סוגי פלסטיק שונים וזכוכית. קו העיצוב במטבחים בסגנון זה הוא נקי ומינימליסטי- להבדיל מהמטבחים האיטלקיים שהם הרבה יותר עוצמתיים בעיצוב שלהם.

פרמטר קריטי שמשפיע רבות על מראה ועיצוב של מטבחים זוהי התאורה במטבח אשר מקנה טאצ' ומשלימה את מראה המטבח. בעת התקנה של מטבחים הקפידו לתת את הדעת גם על תאורת המטבח שכן ללא התאורה הנכונה האפקט העיצובי עלול להפגע משמעותית.

עלויות של מטבחים

עלויות של מטבחים הן די דינאמיות ונעות על סכומים שבין אלפי לעשרות אלפי שקלים, במקרה שתרצו לרכוש מטבח בעיצובו של מעצב בעל שם המחירים עלולים לזנק עוד יותר.
מחירם הסופי של מטבחים הוא קומבינציה של מספר פרמטרים כאשר למחיר המטבח עצמו, כלומר ארונות המטבח, מצטרפים פרמטרים נוספים כמו עלויות התקנה והרכבה של המטבח, מוצרי חשמל שמאבזרים את המטבח לרבות מקרר, תנור אפייה, מיקרוגל, מוצרי חשמל קטנים יותר כמו קומקום וטוסטרים למיניהם, כך גם יש לקחת בחשבון כלי אוכל אם יש צורך ברכישתם וכיוצא בזה. מי שירצה להתקין במטבח שלו מוצרים מובנים כמו גורס אשפה, גריל וקולט אדים או מוצרים נוספים יצטרך להשקיע עלויות נוספות בהתקנת תשתית מתאימה במקרה שאינה קיימת בביתו.

לפני התקנת מטבחים חשוב להכין את התשתית עליה יוקם המטבח- זה יחסוך טירחה רבה בעתיד ויעזור לשמר את המטבח לאורך שנים- כאשר מדובר בתשתיות יש לבדוק את הצנרת, אריחים וקירות. התאמת התשתית גם היא כרוכה בעלויות שמצטרפות למחיר הסופי של המטבח שברצונכם להתקין - אז אל תגידו שלא אמרנו לכם !







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב