דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי כסף- הטוב ביותר 

מאת    [ 15/07/2009 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2999 פעמים ]

כלי כסף הם מהמרכיבים הנחוצים ביותר לעיצוב בית מוצלח. מה שנפלא בהם זה הורסטיליות בה ניתן להשתמש בהם על מנת להפוך סוגי עיצובים שונים למוצלחים. כלי כסף מקרינים הוד ויוקרה, אך גם ביתיות וכבוד לבית ולמשפחה. שילוב מוצלח בין שתי תכונות אלו ניתן למצוא בקרב שומרי מסורת אשר אצל חלקם ניתן למצוא תשמישי קדושה וכלי אכסון לחפצי קדושה העשויים כסף. האם יש משהו שמעורר יותר תחושה של קדושה והערכה למסורת ולדת מאשר מזוזה, מצביע, כלי לאכסון אתרוג, חנוכייה, עטיפת תנ"ך, או פמוטים אשר כולם עשויים מכסף? כלי כסף משרים תחושה של טהר ואהבה לאל, אצל הפרט ומשפחתו, במעמד של קדושה וחג.

כלי כסף- מרוממים את איכות החיים

כלי כסף היוו מזה שנים רבות סמל סטאטוס ואמרו רבות על בעליהם ועל טעמם הטוב. לא סתם כך הוא המצב. חישבו על הברק המאיר של כלי כסף, על הבהירות הייחודית בה הם משקפים את אשר סביבם- תכונות אלו עשו את מתכת זו לכה פופולארית ונחשקת במשך אלפי שנים. יש בה אלמנט של קדושה שיוצאת מגדר הדת והאמונה. הקדושה של בית, של הכנסת אורחים. כלי כסף משנים לטובה כל דבר בהם הם מעורבים- קישוטים הופכים למוצגים, ארוחות לסעודות, ושתיית תה פשוטה לטקס רב משמעות.

כלי כסף- קלאסי או מודרני?

כלי כסף הינם היהלום שבכתר של עיצוב יוקרתי. לרוב מקובל ליצור ממנו כלים אשר עיצובם היה נפוץ במאות השנים האחרונות כגון סכו"ם, ערכות תה, צלחות, מגשים, פמוטים ועוד. הם עשויים להיות מקושטים בצורה פשוטה או מורכבת ומיועדים לאנשים בעלי זיקה והערכה לקלאסי. ישנם לא מעט מעצבים אשר מבקשים לקחת את היתרונות האסתטיים הבולטים של הכסף ומשלבים אותו עם חומרים אחרים כגון זכוכית, עץ או מתכות אחרות. הפוטנציאל הייצוגי של שילוב זה מוגבל רק כיד הדמיון הטובה. כלי כסף הנעשים במתכונת זו, לרוב נוטים להיות מרהיבים ביופיים וייחודיים ביותר.

כלי כסף ואחזקתם

כלי כסף נותנים הרבה אך גם דורשים לא מעט. חשוב לשמור עליהם בקפידה, לשמור אותם בתנאים אידיאליים, ולהבריקם מדי פעם על מנת שישמרו את הברק המיוחד שלהם. כלי כסף אינם מורכבים מכסף טהור, מכיוון שהוא רך מדי מכדי ליצור חפצים שימושיים. לכן לרוב משלבים אותו עם מעט נחושת או מתכות אחרות על מנת לתת לו את החוזק המתאים. מתכות אלו נוטות לצבור חלודה. לכן, חובה לייבש כלי כסף לאחר השימוש בהם ולשמור אותם בסביבה סגורה ויבשה. מומלץ לנגב אותם כל כמה זמן, בעדינות ועם מטלית רכה על מנת לא לפגוע בשכבה החיצונית שלהם. כאשר כלי כסף משחירים ניתן לנקותם עם התכשירים המתאימים או למסור אותם לבעלי מקצוע שמתמחים בטיפול בכסף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב