דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להפקת שיר במתנה 

מאת    [ 14/07/2009 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 1896 פעמים ]

טיפים להפקת שיר במתנה
לפני כ 20 שנה התחיל מה שנקרא המרוץ להפקת שירים אישיים כמתנה, במה שנקרא והחל להתהוות שוק המתנות האישיות או למה שאני לעיתים מכנה - מצעד הדמעות.
היום אתה יכול להפוך כל מוצר ל"אישי" בעל ערך רגשי. זה הולך במיוחד בימי הולדת, ימי שנה, חברויות וחגים משפחתיים. כל כוס יכולה להפוך למיצג משפחתי, כל אלבום הופך לסיפור מסע חיים, הפאזלים של היום הם תמונות משפחתיות,כל כרית, סדין, מגן שמש, לוח שנה, יומן, טלפון ומסך מחשב, הופכים ממוצר פונקציונאלי בעליל, למתנה אישית מרגשת וממטירת דמעות.
אז בתוך ים המתנות הללו יש כמה כוכבים ששווה לעצור לרגע ולהקדיש להם כמה מילים מעבר לציניות והמיאוס שבחלקנו הם מעוררים.שיר במתנה היא המובילה.
הפקת שיר אישי קליפ או הקלטה היא מעבר לכוס קפה עם תמונת "האבא הכי שווה", יש כאן הזדמנות של ממש לחוות חוויה אישית מהנה שוברת שגרה וכמעט מקצועית של שירה.
שיר במתנה קיים כבר שנים רבות... זה התחיל בקלטות והיות זה התפתח לקליפים משוכללים עם צילומי חוץ ופנים הקלטות עם טכנאי מקצועי צמוד וזמרים ששרים עבורך בזמן שהם עובדים על הדיסק הבא.

הפקת שיר במתנה
ראשית כל סיבה היא טובה למסיבה, ובמקרה הזה להענקת שיר במתנה. להלן רשימת טיפים כיצד לבחור את האולפן המתאים ביותר להפקה שיר במתנה האישית שלכם:

נגישות:

אם אתם מתכוונים להשתתף בהפקה לשיר או להופיע בקליפ אז חשוב שהאולפן יהיה נגיש לכם. אני מאזור השרון וחיפשתי אולפן קרוב ככה הגעתי לבסוף אחרי בדק שוק, אל שיר בהפתעה בכפר סבא.

שירות:

אחרי שבררתם אילו אולפנים המפיקים שיר במתנה יש באזור, חשוב במיוחד שיהיה שירות אישי וליווי צמוד מהרגע הראשון ועד לאירוע הנכסף. שירות לקוחות שייתן לכם את מלא המידע מראש על התהליך, עם טיפים כיצד לשדרג את ההפקה שלכם, מלבוש (פאה צבעונית כבר אמרתי?) שעת צילומים מתאימה מבחינת תאורה, זמן הפקה נוח מראש - שיהיה מספיק זמן ללא לחץ לשינויים במידת הצורך ועוד.

מחיר:

המחירים בשוק שונים והפעם אני דווקא רוצה להזהיר ממחירי רצפה מפתים. אם האירוע שלכם חשוב לכם אז כדי שגם איכות ומקצועיות ההפקה של שיר במתנה תהיה טובה איכות הפלייבק, מקצועיות הצלם עורכי הוידאו וכו'. יש אולפנים שהאיש מכירות הוא גם הצלם העורך והאורז... המחיר מפתה התוצאה לא. שימו לב שיש הסבר הגיוני למחירים בשני הכיוונים!

תקשורת יעילה:

לי היה חשוב שהתקשורת שלי עם האולפן של שיר במתנה לא תהיה דרך הדואר או טלפונים מייגעים, אני אשת מחשב ולי נוח שהכל נעשה באופן שקוף, מהיר, מיידי, בטכנולוגיה גבוהה ללא צורך בהתברברות מיותרת ולא נוחה. אני ממליצה לבחור חברה עם שאלונים (על האירוע) אינטרנטיים, עם תכתובת מייל נוחה, אפשרות תשלום והזמנה אינטרנטיים, חברה שצועדת קדימה גם בשרות לקוחותיה, וכמובן שגמישה כלפי אלו שלא אוהבים טכנולוגיה.

חומר אנושי:

מכיוון שבכל זאת מדובר בהפקה מרגשת של שיר במתנה כשאתם חושפים בה מעט מעולמכם האישי חשוב שהחומר האנושי שעובד בחברה יהיה מהסוג המתאים. נתקלתי כבר באנשי הפקה שאבדו את ההנאה מהעשייה וזה

בהחלט הורס את החוויה כולה. אז שימו לב שנעים לכם כבר בשיחה הראשונה.

מבחר לחנים וגמישות:

אני בחרתי עבור חברתי שיר צרפתי ישן שסבתי הייתה משמיעה לי. עברתי כמה חברות עד שמצאתי את זו שענתה לי בפשטות שהיא תפיק עבורי כל פלייבק שארצה במחיר הוגן ובאיכות גבוהה. השתכנעתי. חשוב שיהיה מגוון של אפשרויות הן בלחנים והן באפשרויות הפקה - הקלטה צילום מצגות עוד. כדי שתוכלו לבחור שיר במתנה לפי מה שהכי מתאים לכם ולאדם היקר לכם ולא לפי המגבלות של חברת ההפקה.

נתראה בשמחות.
שרון משה
מנכ"ל שיר בהפתעה
שיר במתנה
שיר במתנה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב