דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטרות בניית אתרים 

מאת    [ 14/07/2009 ]

מילים במאמר: 305   [ נצפה 1892 פעמים ]

משקיעים אפשרים בעסקים מאפשרים לעסק לגדול ולהתפתח ע"י בניית אתרים חכמה. בניית אתרים מאפשרת לעסקים לבצע עיסקאות באמצעות בניית אפליקציות בקוד ופיתוח בסיסי נתונים.ביצוע עיסקאות יכול להתבצע ע"י בניית טופס html וקליטת נתונים באמצעות שפת php ובאמצעות $_POST לבסיס נתונים. בבסיס נתונים נציג את תוצאות הטופס באמצעות select וכך נוכל לפנות לכותבים באתר. כתיבת נתונים לאתר ע"י הגולשים מאפשר יצירת קשר עם בעלי החברה. כלי אחר להפצת עסקים הם כרטיסי ביקור. ניתן ליבנות כרטיס ביקור ע"י שימוש בלוגו קיים של חברה והוספת נתונים על גבי הכרטיס. באינטרנט אפשר להזמין הדפסת כרטיס ביקור ולבצע איסוף של הכרטיסים במקום העסק. לוגו של חברה אפשר להזמין באינטרנט ע"י חברות ישראלות או חברות מחוץ לארץ. תחומים תחרותיים של בניית אתרים הם צימרים, אתרי חתונות ואתרי עריכת דין.

שליחת פקסים הם אמצעי נוסף להגדלת רווחיות העסק. שיווק מפה לאוזן הוא כלי יעיל לקבלת לקוחות חדשים. קבלת לקוחות חדשים מאפשרת לעסקים להגדיל רווחיות ולהצליח יותר. הגדלת רווחיות משמעותה הצלחה.
דרך האתר תוכלו להודיע על הנחות באתר, על מבצעים ועל מכירות שאתם מבצעים. תוכלו לבצע מכירות באתר על ידי טופס מכירות באתר. תוכלו לבצע הרשמה לרשימת דיוור ע"י טופס בשימוש ב $_GET. תוכלו לבצע אזור מבצעים באתר עם טפסי התחברות והרשמה. בעזרת טפסים באתר תוכלו לבנות סקרים ושאלונים ולקבל מלקוחות משוב על האתר. שאלונים ניתן לבנות לבניית אתרים בשפת תכנות php ע"י בניית טפסים עם כפתורי רדיו וקליטת הנתונים בדף אחר. בתהליך קליטת הנתונים אפשר לבנות לולאות ולהגדיר תחום של תוצאות ואז בעזרת פקודת echo להדפיס את תוצאות השאלונים.

בעת בניית אתרים יש להגדיר את קידום האתרים בתוך תהליך בניית אתרים. יש לבחור מילות מפתח מתאימות לקידום האתר ולרשום אותם ב title של עמוד ה html. ב description שבין ה יש לרשום תאור מתאים למילות האתר. בעמוד ה html ניתן לרשום תגי html במצעות p,h1,h2,h3. באמצעות בחירת מילות מפתח מתאימות ודחיסת מילות מפת ל 2-5% מהדף ניתן להגיע לתוצאות בקידום אתרים.

חברת אקסל-פרו בע"מ מתמחה באפליקציות אינטראקטיביות משולבות, מבצעת פרוייקטים יחודיים בתחום מערכות מסחר אלקטרוני, בניית אתרים חכמים באינטרנט מבוססי מסדי נתונים, גלויות אלקטרוניות, שליחת אס.אם.אס מפולח ובניית אתרי וואפ לטלפון הסלולרי.
בניית אתרים
בלוג בניית אתרים
מצגות





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב