דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהיא בניית אתרים באינטרנט 

מאת    [ 14/07/2009 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 2192 פעמים ]

האינטרנט היא פלטפורמה עם חשיפה גבוהה וליכולת קנייה של גולשים.
בניית אתרים באינטרנט לעסקים נחשבת היום פעולה שעסקים עושים בעת פתיחת עסק. האינטרנט מאפשר לחברות לקבל יתרון על פני עסקים אחרים שאין להם אתר אינטרנט. בניית אתרים באינטרנט לעסקים תגדיל את יכולת המכירה של העסק במספרים גדולים. בניית אתרים באינטרנט משקפת את העסק באינטרנט ומאפשרת לבעלי העסק למכור דרך האינטרנט. בניית אתרים באינטרנט מאפשרת לבעלי עסקים למכור דרך האינטרנט, למכור את שירותי החברה ולבצע קשר עם לקוחות. בניית אתרים באינטרנט מאפשרת לעסקים להראות ללקוחות סיפורי הצלחה והמלצות של לקוחות. בניית אתרים באינטרנט כוללת רכישת דומיין, אירוח אתרים, בניית קוד אתר בשפות תכנות html,css,php,mysql ועוד. בניית אתרים באינטרנט כוללת אפיון של אתרים, אפיון בסיס נתונים, אפיון עיצוב וביצוע.


מהו אתר מסחרי

אתר מסחרי הוא בניית אתרים באינטרנט למטרות מכירת מוצרים. בעת בניית אתרים באינטרנט למסחר יש לבנות בסיס נתונים של המוצרים ושל ההזמנות. לאחר מכן יש לבצע באתר טופס הזמנה של מוצרים המקושר לבסיס הנתונים. בסיס הנתונים יועל להיקרא על ידי דף מוגן שם משתמש וסיסמא (מערכת לוג אין של אדמין). כמו כן יש לאפשר חיפוש באצעות שאילתת where בבסיס נתונים של המוצרים וההזמנות (טבלה אחת). מערכת לוג אין של בניית אתרים באינטרנט למסחר תכלול דף התחברות ודף נתונים. טבלה של רשומים תבנה באותו בסיס נתונים (הגדרה ישירה של רשומים שתקבע על ידי בעל האתר) והעברה לדף הזמנות באנמצעות header location (קוד php). שאילתות בסיס נתונים למערכת יהיו select,insert,where. חיבור לבסיס נתונים באמצעות db connect עם פרטי חיבור.

בניית אתר בקוד html

בניית אתרים באינטרנט בקוד html כוללת אפיון אתר ובניית אתר בקוד ובאמצעות תבניות אתרים (קבצי עיצוב מוכנים הניתנים לקנייה דרך האינטרנט - אחריות לקוח). לאחר אפיון האתר יש לעבור על קבצי התבניות של העיצוב ולהפוך אותם מאנגלית לעברית ע"י dir=rtl ועל ידי align=right. קידוד הקבצים של תבניות אתרים יכול להתבצע ב utf-8 או windows-1255.
טופס יצירת קשר באתר נבנה בקוד html ועיבוד הטופס בקובץ php שכולל קבלת נתונים ב $_POST והכנסתם לבסיס נתונים באמצעות שאילתת insert.
חברת אקסל-פרו בע"מ מתמחה באפליקציות אינטראקטיביות משולבות, מבצעת פרוייקטים יחודיים בתחום מערכות מסחר אלקטרוני, בניית אתרים חכמים באינטרנט מבוססי מסדי נתונים, גלויות אלקטרוניות, שליחת אס.אם.אס מפולח ובניית אתרי וואפ לטלפון הסלולרי.
בניית אתרים
בלוג בניית אתרים
מצגות





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב