דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמה דיגיטלית- המדריך לקונה הממוצע 

מאת    [ 13/07/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2894 פעמים ]

לפני כעשר שנים, כשהיית רוצה לרכוש מצלמה, היה הדבר פשוט עד מאד - היית נכנס לחנות הצילום ובוחר במצלמה אחת מתוך מצאי של שלושה דגמים בערך. היום, בעידן שבו מצלמה דיגיטלית שולטת בשוק, המבחר והמגוון רחבים והבחירה נעשית קשה. לשם כך ולטובת הקונה הממוצע, נמליץ על מספר פרמטרים שכדאי לוודא בעת רכישת מצלמה דיגיטלית.

  1. רזולוציית צילום - רזולוציית הצילום הינה גורם משמעותי מאד באיכות התמונה המתקבלת, ולכן נמליץ על קנייה של מצלמה דיגיטלית בעלת 4 מגה פיקסלים לפחות. עם זאת, לצלם הממוצע לא נמליץ על רזולוציה הגבוהה מ - 10 מגה פיקסלים. מצלמה דיגיטלית המצלמת תמונות באיכות גבוהה מאד תהיה בעלת קיבולת קטנה יחסית, מאחר ותמונות באיכות שכזו תופסות מקום רב על כרטיס הזיכרון.
  2. איזון לובן - מצלמה דיגיטלית בעלת אופציה זו יודעת לזהות את סוג התאורה בחדר ולאזן את הצבעים בהתאם לכך. כמו כן, כדאי לרכוש מצלמה דיגיטלית שאופציה זו ניתנת בה לכיוון ידני.
  3. זום אופטי וזום דיגיטלי - הזום האופטי הוא האחראי על יכולת הקירוב שלך בצילום עצמים. מומלץ לבחור מצלמה דיגיטלית בה הזום האופטי אינו קטן מ - X3. באשר לזום הדיגיטלי - זוהי פיקציה לשמה, אשר כביכול מאפשרת קירוב גדול מאד, אך למעשה, יחד עם קירוב זה יורדת איכות התמונה. לכן, נתעלם מהפרמטר של הזום הדיגיטלי בעת בחירת מצלמה דיגיטלית.
  4. מנגנון להפחתת תופעת העיניים האדומות - זהו מנגנון אשר יודע לבטל באופן אוטומטי את תופעת העיניים האדומות. המנגנון מומלץ בחום ואפילו מחויב המציאות, משום שהסיבה לתופעה זו נעוצה בקרבה שבין הפלאש לעדשת המצלמה.
  5. מנגנון זיהוי פנים ומנגנון זיהוי חיוך - אלו הם מנגנונים חדשים יחסית המוצעים במצלמות בנות ימינו. מצלמה דיגיטלית בעלת מנגנון זיהוי פנים תדע להתמקד בעצמים זזים, ובאופן זה לפקס בצורה אופטימלית את פניו של המצולם. מנגנון זיהוי החיוך יעיל במיוחד לתפיסת ה"שוט" ברגע הנכון. מצלמה דיגיטלית בעלת מגנון זה יודעת לזהות את תווי הפנים ולצלם בזמן ה"צ'יז'".

לסיכום, מצלמה דיגיטלית בעלת יכולות אלו זמינה בימינו לקונה הממוצע, במחירים המתחילים ב - 350 שקלים. עתה, משהכנסנו מעט סדר בשלל האפשרויות, הבלבול וחוסר הידע, המלאכה פשוטה. אין אפילו צורך לצאת מהבית וללכת לחנות צילום כדי לראות את המבחר ולדעת איזו מצלמה דיגיטלית מתאימה להיות ידידתך הטובה. רק כמה קליקים על העכבר, ולא לשכוח אחר כך לחייך חיוך רחב ולומר "צ'יז'".

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן
http://www.aaaa.co.il/board.aspx?id=2



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב