דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מאורגנים למצרים - מסע אל העבר 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 4708 פעמים ]

מצרים הפכה בשנים האחרונות לאטרקציה מרכזית עבור תיירים הישראלים. טיולים מאורגנים בג'יפים או סיורים רגליים בעתיקות ובמדבר הם חווייה שכל ישראלי חייב לחוות. ניתן למצוא טיולים מאורגנים במצרים הקלאסית, לאנשים שלא מחפשים הרפתקאות מיוחדות ורוצים ליהנות מהנוף המדברי המדהים והמקדשים המרשימים של הממלכה המצרית הקדומה.

 

טיול בקהיר נפוץ בעיקר בגלל הפירמידות המפורסמות של מצרים. את המקום פוקדים אלפי תיירים ומומלץ להזמין טיולים מאורגנים מראש. הפירמידות מדהימות ביופין ומחוברות בתעלות מרכזיות המחברות בין החדרים המרכזיים. מומלץ לקחת יום שלם לטייל בפירדמידות ובמוזיאון באזור קהיר. בנוסף לנוף המדהים של העיר, קהיר היא מטרופולין המשלב תרבויות עתיקות לצד עיר תוססת. לעיר יש שכונה יהודית קדומה ובה בית הכנסת אבן עזרא המפורסם, בו נתגלתה הגניזה הקהירית הידועה. בקהיר ישנן שכונות עניות רבות בפאתי העיר ובעת הביקור כדאי להצטרף לסיורים רגלים או טיולים מאורגנים בעיר המתים ובשכונות הדלות.

           

ממלכת הקברים המצרית מציגה את ההתייחסות המרשימה של המצרים למוות ואת צורות קבורה המרשימות שפיתחו לצורך שימור הגופות, בעזרתן האמינו כי ניתן להעניק חיי נצח. ממלכת הקברים נמצאת בלוקסור אשר בעמק המלכים, וניתן להזמין כרטיסים מראש לסיורים רגליים או טיולים מאורגנים באזור. המקדש בלוקסור מושך אליו תיירים רבים מכל העולם, ובמקדש התרחשו טקסי המלכת המלך המצרי וטקסי התחדשות המלוכה. כמו כן, היה למקום מושבם של המלכים משושלת הפרעונים.

 

אזור גיזה ידוע לתיירים רבים מכל העולם בשל הפירמידות הרבות המצויות בו. הפירמידות בגיזה גדולות במיוחד ובאזור ישנם טיולים מאורגנים וסיורים בתוך הפירמידות. מומלצת בעיקר היא הגדולה שבפירמידות בגיזה, הפירמידה שבנה המלך חופו. מעבר לפירמידות המרשימות, ניתן לראות באזור גם את המקדש במיוחד.

 

אזור דחשור נמצא מערבה לעיר קהיר ושוכנות בו שתי פירמידות מפורסמות – הפירמידה האדומה והנטויה. הפירמידות נפתחו בשנים האחרונות וניתן להזמין מראש טיולים מאורגנים וסיורים שונים באזור. לאוהבי ההיסטוריה, במרחק נסיעה קצרה מקהיר דרומה מצויה הבירה העתיקה של מצרים – ממפיס. באזור ישנם פסלים גדולים ומרשימים, שהמרכזי בהם הוא פסל הענק של המלך רעמסס השני. טיולים מאורגנים באזור יתנו לכם מבט יחודי על ההיסטוריה המרשימה של מצרים.

איילה טיולים גיאוגרפיים מייצרת ומוכרת טיולים יחודיים ישירות ללקוח: טיולים מאורגנים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים וטיולי משפחות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב