דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טייס ליום אחד גימיק שיווקי אשר מחייב בדיקה והשוואה! 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 6521 פעמים ]

המונח "טייס ליום אחד" הינו "מושג" מאוד מוביל ומבוקש בקרב אתרי האינטרנט אשר מציעים ומספקים את טיסות החוויה למיניהם, אך לפני שמזמינים ומתרגשים מהמתנה הנפלאה הזו (וזו האמת) אשר הינכם מתעתדים לתת למישהו יקר, רצוי לברר ולבדוק מספר פרמטרים חשובים!

1 . טייס ליום אחד הינה טיסת הדרכה לכל דבר! על פי חוקי ודרישת רשות התעופה האזרחית רק מדריך טיסה מוסמך יכול ורשאי לבצע טיסה זו! כאשר הינכם מזמינים טיסה כזו אנא בידקו כי מדובר במדריך טיסה מוסמך ומיומן בעל וותק וניסיון, זה מאוד חשוב גם בהיבט הביטוחי וגם בהיבט האישי.

2. טייס ליום אחד בדר"כ מתבצע על מטוס מסוג צסנה 172,152 (נפרט בהמשך לגבי היתרונות והחסרונות)ישנם אתרים אשר מוכרים לכם את חבילת ה"טייס..." על אוירון זעיר ממונע מסוג אולטראלייט , זה לא המטוס אאשר אנו מדברים עליו! לכן חלק מהאתרים מציעים חבילות אלו במחירים נמוכים מאוד סדר גודל של 400 ש"ח! לפעמים הלקוח לא יודע שמוצע לו אולטראלייט ולא מטוס של ממש. חשוב לציין כי גם במידה והלקוח ירצה להמשיך בקורס הטייס האזרחי במטוס צסנה , הטיסה תהיה מוכרת לו כחלק ממנין השעות הנדרשות, ואילו באולטראלייט זה תקף רק לאולטראלייט.

3. על מנת לסדר לכם את ההבנה הבסיסית , שני שדות במרכז הארץ בלבד אשר טסים על מטוסי צסנה ב"טייס ליום אחד" הם , הרצליה ושדה דב! בשדה דב טסים על מטוס מסוג צסנה 172 אשר בו כל היתרונות (מטוס גדול יותר, חזק, מרווח, בעל יכולת עמידתית במז"א ומהיר יותר מצסנה 152 .

4. שדה דב - שדה גדול יחסית, חניה בשפע, קפיטריה וטרמינל ממוזג , שירות VIP מהטרמינל למטוס על ידי הטייס, ויעדי טיסה בטיסות קצרות מרשימות ביותר (קו חוף תל אביב יפו העתיקה, בת ים ראשל"צ וכו') מומלץ מאוד.

5. הרצליה - שדה קטן צפוף רועש ואינטימי חניה חופשית, אין שירותי טרמינל וקפיטריה, בדר"כ בית הספר הוא זה שמארח את הלקוחות, הסבבים מבוצעים באיזורי האימון של השדה, איזורי השרון,

6.המחירים הריאלים לטיסה מסוג זה הינו בין 600-700 ש"ח זה תלוי בכל אתר ואתר עם זה כלול חבילת יין שוקולדים וידאו וכו' , דבר נוסף יש שוני בין האתרים/החברות בזמני הטיסה, חלק מציעים בין 20-30 דק , שזה גם פרמטר בעלות הכוללת, זמו ריאלי לחבילה הבסיסית נעה בין 25-30 דקות מרגע הנעת המנוע ועד החזרה לחניה (כ 20-25 דק באויר)

7. בסה"כ כולם מציעים אותו פורמט עם אותם חוויות רק שווה לפשפש בדברים הקטנים והניסתרים אשר לפעמים משנים את התמונה, כי בתעופה אומרים ואולי בכלל שמה שזול יקר בסוף ובתעופה פי כמה וכמה

8. הינכם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו WWW.ISRAFLIGHT.COM ולהתרשם ממנחם הורביץ אשר בחר בנו בלהציג את "טייס ליום אחד" (בתוכנית צרכנות נבונה בערוץ 2)כנסו ותתרשמו.

אז עם המון אושר ובריאות ובואו לטוס כי זה כיף אמיתי, וזו בהחלט מתנה נפלאה להעניק למישהו יקר,



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב