דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חומרי ניקוי לבית ולמשרד 

מאת    [ 11/07/2009 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2503 פעמים ]

כפי שאנו יודעים, חומרי הניקוי הם חלק בלתי נפרד מחיינו. הרי ללא חומר הניקוי איך יכולנו לנקות ביסודיות את חדרי השירותים או את האבנית שהצטברה במקלחת? ללא המטאטא איך יכולנו לשמור על בית נקי ללא לכלוכים על הרצפה? אתם זוכרים איך היינו חיים לפני המצאת שואב האבק? מוציאים את השטיח מחוץ לחלון ומתחילים לדפוק עליו עד שכל הגוף שלנו היה מכוסה באבק או שמרים השכנה מלמטה היה צועקת שכבר שתיים בצהריים והרעש מפריעה לה לנוח.

בואו נסקור את המכשירים, חומרי הניקוי והכלים העוזרים לנו לשמור כל בית, עסק ושטחים פתוחים נקיים. רוב האמצעיים פותחו לניקיון הבית המקור אך עם השנים עברו שינויים וכיום מתאימים לניקוי משטחיים קשים כמו העסק והמפעל.
1. המטאטא- הכלי הבסיסי ביותר. הצורה המקורית של הכלי הנ"ל נשארה כמעט ללא שינוי. אוסף זרדים יבשים המחוברים יחדיו לזר ואיתו אפשר לסלק לכלוך מהרצפה. כיום המטאטא לא בנוי מזרדים יבשים אלא מסיבים רכים או קשים המחוברים יחדיו למקל עץ ארוך העוזר לנו לשמור על גב ישר כאשר אנו מטאטאים את הרצפה מצלחת שנשברה או מהחול מהים.
2. שואב אבק- מכונה חשמלית אשר שינתה את חיינו. לא עוד צעקות ממרים השכנה לא לדפוק את השטיח מחוץ לחלון בצהריים ולא עוד גוף מלא אבק מהדפיקות שלנו בשטיח. פשוט מחברים לחשמל ועוברים על השטיח עם השואב או עם מוט המחובר לשואב. כיום בשוק אפשר למצוא מגוון רחב של שואבי אבק. יש לוודא אם עוצמת השאיבה, גודל השואב והרעש אותו מפיק השואב ורק לאחר מגן יש להחליט איזה שואב לקנות.
3. מכונת שטיפה בלחץ- מכונת השטיפה שתעזור לכם לנקות משטחים חיצוניים כמו רהיטי הגן והמרפסת. אין צורך לעבור על כסא כסא עם מטלית וסבון ואחר כך עם צינור מים. בלחץ מים קרים הכל נשאר נקי בשניות. מכונת שטיפה בלחץ מים וקיטור תנקה לכם גם את המוסך וכל מקום שבו יש שאריות שמן ולכלוך קשה.
4. חומרי ניקוי- פעם היה סינטבון, איתו היינו מנקים ה-כ-ל... היום לכל ריצוף יש את השמפו שלו. לכל משטח צריך להתאים את חומר הניקוי המתאים ביותר. אקונומיקה, אבקת כביסה, מרכך כביסה, מסיר שומנים, חומר ניקוי לחלונות, חומר ניקוי לפרקט, חומר ניקוי לאנמבטיה וחומר ניקוי לשירותים. לכל ריבוע בבית יש את חומר הניקוי המתאים לו.

שמירה על העולם המופלא נקי ומצוחצח מהווה את המאבק הראשון במלחמתנו נגד החיידים והמחלות לכן, יש לשמור על סביבת מחייה נקייה.
הכותב כותב על מכונות שטיפה, מכונות שטיפה בלחץ גבוה, דיזות למכונות שטיפה ועוד על עולם הניקיון



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב