דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירה פרטית - אישה בוגדת בשביל כסף 

מאת    [ 10/07/2009 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 5429 פעמים ]

הגבר שנכנס למשרדי נראה טוב, בשנות ה-30 לחייו, גבר שהרבה נשים היו חפצות בו, הוא נראה נרגש.
ללא הרבה הקדמות, פתח ואמר: "שמי נתי (שם בדוי). אני גר באחד היישובים בנגב. נרקיס אשתי (שם בדוי) עובדת אצל סוכן ביטוח בבאר שבע. מכיוון שאני איש קבע, לא יוצא לי לראות אותה הרבה.

"אני בא ממשפחה דתית שומרת מצוות. נרקיס חילונית, אולם אני אוהב אותה מאוד. יש לי בן ובת. אבל לאחרונה באקראי, ראיתי אצלה במכשיר האיתורית מספר רב של הודעות, כולן מגברים. אני חושד כי אשתי לא נאמנה לי. ואני מבקש להודיע לי מה היא עושה".

קבענו פגישה נוספת ובמהלכה נתי העביר לידי תמונה של נרקיס. נראה על פי התמונה שנרקיס אישה נאה מאוד, חטובה, לבושה לבוש צנוע. נתי ציין כי נרקיס נולדה למשפחה דתית מאוד, אך חזרה בשאלה . לדבריו, הוא משיג את נרקיס רק דרך מכשיר האיתורית, ויש לו עוד מספר טלפון. ומדי פעם כאשר הוא מתקשר, הוא מגיע למזכירה אלקטרונית. לדבריו, נרקיס אינה נוסעת ברכבה, היא נוסעת באוטובוס.

קבענו כי נערוך חקירה פרטית למשך שלושה ימים, ואז לאחר הבדיקה, נחליט לגבי המשך.

הפעלתי קשרים בחברת איתורית. מזכירתי עבדה שם בעבר. מברור שערכתי, נודע לי כי לנרקיס יש פניות רבות מאוד, כל הפניות מגיעות מגברים, וכולם מבקשים כי תיצור עמם קשר. המנוי שלה היה רק בן שבוע. בררנו מהיכן מגיעות כל הפניות, והתברר כי יש מספר טלפון מסוים עם הודעה בתא הקולי אשר מפנה את המצלצלים לחברת איתורית.

השלב הבא היה ביצוע מעקב אחרי נרקיס. הסתייעתי בצוות אשר התחקה על עקבותיה מהיישוב שבו היא גרה.

נרקיס נראתה עולה למונית, כשהיא לבושה בצורה די חשופה, עם בגדים סקסיים, והגיעה לבאר שבע. היא ירדה מהמונית, חצתה את הכביש, ונכנסה לבניין במרכז העיר. לבניין היו מספר קומות ומספר פתחי כניסה ויציאה. סרקנו את כל הבניין וחיפשנו סוכן ביטוח, אולם ללא תוצאה. לא היה שילוט על החדרים, ולא היה ניתן לדעת היכן היא נמצאת.

ניגשנו לטלפון ציבורי, והתקשרנו לחברת איתורית. מכיוון שבחברה דרשו מספר טלפון, נאלצנו למסור את מספר הטלפון הציבורי. המתנו בסבלנות, ולאחר כרבע שעה הוא צלצל. הדוברת מסרה כי שמה אמילי, והיא הזמינה אותנו לבית באזור יוקרתי. שאלנו איך נזהה אותה, והיא מסרה לנו תיאור שלה, ומה היא לובשת. שאלנו אותה מתי ניתן להיפגש. והיא תיאמה מפגש בדירת קרקע בעיר.

לאחר ששוחחנו עם נתי, ניגשנו לשלב הבא של החקירה. נציג שלנו נפגש עם נרקיס. המפגש היה בבית שכור צמוד קרקע. נרקיס קיבלה את החוקר בבית מאופרת היטב, חשופה ומאוד סקסית. היא הסבירה לחוקר כי המחיר לשעה הוא 300 שקל, כולל הכול, ואם הוא רוצה לצרף מישהו, הוא צריך להוסיף 60 אחוז. החוקר ענה כי הוא מתכנן מסיבת הפתעה לחבר טוב, והוא יתייעץ עם חבריו. בשלב זה, הוא עזב את נרקיס.

חזרתי ללקוח, השמעתי לו את ההקלטה, והוא ביקש להזמין את נרקיס ביום אחר, כאשר אז הוא יממן את הכול, הוא ביקש להיות נוכח בזמן המפגש. סוכם כי הפגישה תתקיים ביום ראשון, מכיוון שבשישי-שבת נרקיס בבית.

ביום ראשון בשעות הצהריים נוצר עם נרקיס קשר דרך איתורית. על מנת למנוע זיהוי מקור השיחה, שוחחתי עמה מטלפון ציבורי בקניון. נרקיס חיכתה לשיחה. הצגתי עצמי כחבר של האדם שביקר אצלה, והיא מסרה לי כי אמצא אותה במלון ידוע בעיר.

כאן הכנסתי את נתי לתמונה. הוא המתין בסבלנות עד שקיבל טלפון מהמלון. במלון המתינה נרקיס לאורח נשוא מסיבת ההפתעה. מי ששהה עמה ידע כי נתי מגיע למקום, ואז ביקש לכבות את האורות בדירה. כשהאור נדלק, נדהמה נרקיס לראות את נתי לידה. השארתי אותם לבד, ואת הצעקות שמעתי עד הרכב.

למחרת הגיע אליי נתי על מנת לכסות את יתרת החוב. באותה הזדמנות הוא התוודה בפניי וסיפר כי היו לו מספר רומנים בנישואים, ועקב כך הפסיק לעבוד ומצבו הכלכלי הידרדר. הוא מאמין שאשתו עשתה מה שעשתה מסיבות כלכליות.

כדרכי, נתתי לנתי את הזמן, לא התערבתי בהחלטותיו. אחרי כשמונה חודשים, בקרבת המשרד, התקרבה אליי אישה לבושה כחרדית. משהו בה נראה לי מוכר. היא ניגשה אליי, הצמידה נשיקה ללחיי, ואמרה: "לא אשכח מה שעשית עבורי". לא ידעתי לאן לשייך אותה, ואז הציגה עצמה כנרקיס, וספרה לי כי הצלתי את נישואיה, מכיוון שכאשר בעלה והיא שוחחו, היא סיפרה לו מה הביא אותה לעסוק במה שעסקה. נתי סלח לה ומאז הם חיים חיים נפלאים. נרקיס חזרה לשמור מצוות, ולסיום השיחה הגישה לי הזמנה למסיבה לרגל הולדת בתם.
משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידות גירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב