דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בגני אירועים 2010 

מאת    [ 10/07/2009 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 3815 פעמים ]

העשור האחרון הביא לפריחה משמעותית בגני אירועים, אם בעבר חתונה הייתה נערכת באולם אירועים באזור מגוריכם, היום הדברים שונים לחלוטין, גני אירועים מיוחדים הירוקים פרוסים בכל רחבי הארץ, גם אתם ודאי הוזמנתם לחתונה בגן אירועים במקום מרוחק, נסעתם בדרכי אפר בתוך פרדס והגעתם לגן ירוק וקסום, גני אירועים הם המקומות המועדפים על זוגות לפני חתונה.

במאמר הבא נביא לכם כמה המלצות בעד ונגד חתונה בגני אירועים:

החסרונות
כסף- גני אירועים יקרים יותר, אתם משלמים על האוויר, המפלים והאגמים המלאכותיים, הדשא הירוק והאווירה הכפרית, הביקוש גדול יותר ולכם המחיר בהתאם. בנוסף יש מקומות שיסכימו לקבל רק מינימום גובה של אורחים {300 למשל} ובמימי חמישי המספר יהיה גבוהה בהרבה.

מזג האוויר- בגני אירועים פתוחים אי אפשר לערוך חתונה בחורף, עונת החתונות בגני אלו נפתחת רק בסוף חודש מאי ומסתיימת בסוף חודש אוקטובר. מצד שני יש גני אירועים מקורים שבהם ניתן להתחתן גם בחורף, אבל, אם לא מדובר במקום מיוחד באמת, התחושה לעיתים היא כמו חתונה באולם אירועים.

מקום פתוח- בחתונה בגן אירועים תחת כיפת השמיים יש לשים לב למספר דברים חשובים, המקום צריך לעבור ריסוס של מזיקים כמה שעות לפני החתונה אחרת, על שולחנות האורחים יהיו מוזמנים נוספים, בנוסף, יש לדאוג ששולחנות האורחים ינוקו מעט לפני הגעת המוזמנים, אחרת השולחנות יהיו מלאים בטל ויהיו דביקים.

המקום- רוב גני האירועים נמצאים במקומות מרוחקים, הנסיעה ודרכי הגישה אליהם לא תמיד נוחות, אורחים שמגיעים מרחוק או שנתקעו בפקקים לא ייהנו לנסוע בשבילי עפר ולחפש את המקום.

יתרונות לחתונה בגני אירועים
מתחת לשמיים- חתונה תחת כיפת השמיים היא רומנטית מאוד, במיוחד במקומות ירוקים או גני אירועים ליד הים, הנוף, האוויר הצח והאווירה הכפרית מוסיפים לאירוע מימד שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

מים- בחלק גדול מגני האירועים אפשר למצוא מים, מפלים יפים, בריכות דגים ואפילו בריכות שחיה, בחלק מהמקומות אפשר לערוך חופה ממש מעל המים, דרישה נפוצה אצל מתחתנים רבים. במקום יש בריכה? אחרי החופה כולכם יכולים לקפוץ לשיחה קצרה.

הריח- ריח האוויר והפרדסים, התחושה בגן אירועים עולה בכמה רמות על אולם, אין צפיפות, אין מחנק, מקום פתוח אוויר נעים ואם יש לכם ילדים קטנים בין המוזמנים אפשר להכין להם פינת משחקים, עוד יתרון הוא פינות אלטרנטיביות {פינת זולה}, בגן יש יותר מקום ואפשר לפרוס מספר גדול של פינות כאלה.

הירוק- עצים גדולים מדשאות גדולות ועוד צמחים טרופים אפשר למצוא ברוב גני האירועים, גני אירועים שמקורים לתקופת החורף, דואגים שכל הקירות הגן יהיו שקופים, כך אפשר להתחתן בחורף ולא לוותר על הצבע והאווירה.

חניה וגישה- אולמות אירועים ממוקמים בדרך כלל במרכזי אזורי תעשיה, לא תמיד קל ונוח למצוא חניה, נכון לרובם יש חניון מסודר אבל לא תמיד הוא מספיק, במקרה של גני אירועים המיקום של הגן נמצא באוזרים לא מיושבים ואפשר למצוא חניה ללא הגבלה.

אז מה כדאי? תלוי בתקציב, בסגנון החתונה והמוזמנים, בנוסף יש לקחת בחשבון את האזור הגיאוגרפי.

חתונה מוצלחת והמון מזל טוב.
לי קל אירועים המארגנת: אירועים כבר עשרים שנה, השירות ניתן ללא תשלום
חתונה

אולמות אירועים

מתחתנים 2010

http://www.eru.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב