דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד שידוכים - האומנם? - חקירה פרטית 

מאת    [ 10/07/2009 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 3501 פעמים ]

סיפור מקרה מפיו של חוקר פרטי:

באותו יום קבלתי טלפון מיועץ משפטי של עיתון גדול בארץ. "אשמח אם תגיע אלי לפגישה", אמר בטון מודאג. הגעתי לפגישה מסוקרן, אחרי הכול לא כל יום אני מקבל פנייה מעיתון מכובד. לאחר שיחת היכרות קצרה, הגיש לי עורך דין כתב תביעה מטעם משרד שידוכים, שטען כי העיתון הכפיש את שמו ותבע הוצאת לשון הרע. לטענת משרד השידוכים, העיתון ציין בכתבת תחקיר כי המשרד מעסיק נשים מפוקפקות ולמעשה מספק שירותי מין.

המשימה שהתבקשתי לבצע הייתה להמציא ראיות ולהוכיח כי הכתבה של העיתון מבוססת ואמינה. העיתון היה צריך להגיש כתב הגנה על התביעה של אותו משרד שידוכים תוך 30 יום, ומאחר שלא רצה לחשוף מקורות הפנה את הטיפול לפרקליטו.


לאחר בדיקת החומר של הכתב, הצבתי לעצמי את היעדים שאותם יש להשיג. ראשית, בדקתי את הכתובת שבו נמצא משרד השידוכים. בצעתי תצפית לעבר המשרד, ואחרי כשעתיים הבחנתי בשתי נשים צעירות, מחומצנות, לבושות במיני קצר ובעלות מחשוף נדיב נכנסות למשרד. כעבור שעתיים הבנות יצאו מהמבנה והלכו לדרכן, כמובן שלא לפני שצילמתי אותן בסתר.


בהמשך יזמתי קשר עם בעל המשרד, וסיפרתי לו שאני סטודנט שגר מחוץ לבניין ואני מעוניין בשירותי המשרד. כששאלתי על גובה התשלום, השיב לי שהתשלום הוא רק אם באמת אמצא את בחירת ליבי.

כעבור מספר ימים הגעתי למקום, חבוש כיפה לראשי, ובידי תיק גיימס בונד. מייד בכניסה הבחנתי במנהל שהצטייר בעייני כאדם ערמומי וסוחר ממולח. סיפרתי לו שאני בא ממשפחה אמידה ואם ימצא לי השידוך המתאים העלות הכספית לא תהווה בעיה. בהמשך השיחה סיפרתי לבעל המקום במבוכה, כי אני חסר ניסיון עם נשים ומעולם לא חוויתי קשר אינטימי.

המנהל הרגיע אותי ואמר שאין לי ממה לחשוש, והבטיח לי שידוך במהרה.
מלאתי את טפסי ההרשמה וכמובן שרשמתי פרטים מזהים מפוברקים. המנהל שאל אותי איזו בחורה אני מעדיף להכיר, הורדתי את עיניי בביישנות לרצפה ואמרתי לו שהיות שאני חסר ניסיון מיני, אני מעדיף מישהי מנוסה.

בתום הפגישה המנהל נתן לי 2 מספרי טלפונים של נשים צעירות, אשר לדעתו יתאימו לי. "שתיהן עם ניסיון מיני, ושתיהן מחפשות גבר משכיל ובעל אמצעים", אמר. המנהל לא ידע כמובן שכל השיחה תועדה והוקלטה במכשירי הקלטה סמויים.

למחרת התקשרתי לליטל ורווית (שמות בדויים), אמרתי להן שקיבלתי את הטלפון שלהן במשרד השידוכים וביקשתי לקבוע עימן פגישה בבית קפה ידוע בתל אביב.

הקדמתי בכמה דקות לפגישה, כאשר ליטל הופיעה מייד נדלקה אצלי נורה אדומה - ליטל הייתה אחת מאותן 2 נשים שראיתי בכניסה למשרד השידוכים. כעבור שעתיים נפגשתי עם רווית. רווית לא קשה לנחש, הייתה הצעירה השנייה שנכנסה יחד עם ליטל למשרד.
ביקשתי מאחד העובדים שלי, לבצע מעקב אחריהן, ולאחר מעקב קצר דיווח לי העובד כי השתיים עובדות כזונות בחוף תל ברוך.

בסיכומו של דבר, מנהל משרד השידוכים ביטל את התביעה לאחר שהוכח מעל כל ספק כי הכתבה אמינה ומדויקת. כמובן שעל פי ההסכם שנחתם בין הצדדים התחייב מנהל המשרד לשלם את כל הוצאות העיתון בפרשה, לרבות התשלום לי ולעובדי.

כעבור כמה שנים קראתי כתבה בעיתון על נוכל שמכר רכבים "חדשים", שרכש ממגרש גרוטאות ועל אף שעברו תאונות רבות. הנוכל הוא כמובן מיודעינו ממשרד השידוכים, שמאז ועד היום מעביר את ימיו בתא קטן באחד מבתי הכלא בארץ.


הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי, שאירע לאחד מהחוקרים הפרטיים, העובדים אצל משרד חקירות אברמסון.
משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב