דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירות ביטוח - גבר שחלם על הון 

מאת    [ 09/07/2009 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2304 פעמים ]

הטלפון שהגיע אליי באותו בוקר היה בהול. "שמי עו"ד ש'", הוא אמר, "אני מייצג חברת ביטוח גדולה ואני מבקש שתגיע אלי מיד. מונית ספיישל כבר מחכה לך למטה". עזבתי את כל המשימות שעמדו על שולחני, כי חברת הביטוח הייתה ספק עבודה גדול, והגעתי למשרדו המרווח בתל אביב. ש' ניגש מיידי לעניין  ואמר: "מחלקת התביעות הפנו אותי אליך, והמליצו עליך בתור חוקר פרטי, ומאחר שאתה דרומי, בטח יש לך את הכלים לעשות בדיקה מהירה". מה העניין שאלתי?. "אני בצרה", הוא אמר והוסיף, "בגלל טעות של איזו פקידה לא ביצענו עד היום שום בדיקה על תובע, שטוען כי עקב תאונת דרכים הוא אינו יכול לקיים יותר יחסי מין עם נשים, ומשפטו עתיד להעירך בעוד שלושה שבועות. אני מבקש שבשל קוצר הזמן תבצע חקירה זריזה מאוד של ותבדוק אם תביעתו אמיתית או שקר".

כבר בבדיקות המודיעיניות הראשונות שעשיתי על נ', התברר לי שבכל יום חמישי הוא נוהג לבלות במועדונים במרכז הארץ. הגעתי אליו הביתה עם סיפור כיסוי ואת הדלת פתח גבר צעיר גבוה ונאה, מטופח בעל יכולת ביטוי מרשימה. לאחר שיחה קצרה הוא סיפר לי שהוא צלם והוא אמור לפתוח בקרוב סטודיו חדש. "את הכסף", הוא הדגיש, "אני צריך לקבל מחברת הביטוח בקשר לאיזה תביעה שהגשתי נגדם".

בשבוע שלאחר מכן שלחתי מספר חוקרים פרטיים, ממשרד החקירות שלי לעקוב אחר הרגלי הבילוי שלו במועדונים. אחרי כמה שעות קיבלתי דווח כי עוד בדרכו לת"א הוא עצר בבית המרקחת וקנה אמצעי מניעה. תמרור האדום נדלק אצלי מיד. בהמשך הלילה דווח לי שנ' הגיע לבית בושת באזור ת"א, אך בגלל סיבות כאלו ואחרות לא היה ניתן לתעד אותו.

למחרת בבוקר יצרתי קשר עם אחד מבעלי המועדונים העוסקים בהספקת נערות ליווי לאנשי עסקים, וסיכמתי איתו שיפגיש אותי עם מישהי מתאימה. "אם היא תצליח במשימה, אני אשלש את שכרך", אמרתי לו והבהרתי שאיני מעוניין בשום צורה של שידול מיני או פרובוקציה מטעמה של העובדת.

המנהל התלהב ואמר לי שיש לו בדיוק את מי שאני מחפש. הוא ניגש לפרוזדור וקרא לחדרו למעיין, בחורה מדהימה ביופייה, סטודנטית למשפטים, שעקב מצבה הכלכלי הקשה עושה השלמת הכנסה (תרתי משמע) כנערת ליווי. מעיין מיד הסכימה למשימה וציינה שבדיוק סיימה בחינה בנזיקין.
ציידתי אותה בתמונה של התובע, ובמצלמת מצת משוכללת המיועדת לצילום סתר. תדרכתי אותה באופן יסודי וסיכמתי איתה שכאשר תפגוש את נ' תדווח לי מיד.

שבוע לאחר הפגישה קיבלתי ביפר בהול ממעיין להגיע אליה בדחיפות. מעיין נראתה נרגשת, וסיפרה לי כי נ' שם עליה עין מיד כאשר נכנסה למועדון. "רקדנו, שתינו, והופה קפצנו לסוויטה שהוא שכר באחד מבתי המלון בעיר". נו?, שאלתי בקוצר רוח, הוא באמת חסר כוח גברא?. מעיין חייכה אלי, "אם יהיו לי עוד כמה לקוחות כאלה, אני אצא לפנסיה תוך מספר חודשים", אמרה. "יש לי בונוס עבורך", הוסיפה, "כאשר צילמתי את נ' בעת שהיינו יחד, לא רק שהוא היה במלוא אונו, אלא בנוסף הבחנתי שיש לו נקודת חן גדולה על איבר המין". מעיין קיבלה צ'ופר גדול על עבודתה.
מספר ימים לאחר מכן הוזמנתי על ידי בית המשפט כעד מטעם עו"ד ש'. "האם זה נכון", שאל אותי עו"ד ש', "שלנ' יש נקודת חן במקום ההוא?". התובע החוויר ועו"ד ש' חייך חיוך נרחב.

לימים פגשתי את עו"ד מעיין בבית משפט באשדוד. מטופחת ונאה, אם לשני ילדים, וכמובן, ניחשתם  נכון: עורכת דין העוסקת בנזיקין. נו טוב, היא הרי עשתה סטא'ג תרתי משמע.


כל הזכויות שמורות אל משרד חקירות אברמסון, בראשותו של חוקר פרטי אמיר אברמסון.

משרד חקירות אברמסון, הינו משרד חקירות פרטיות וותיק ומנוסה העוסק במתן שירותי מודיעין וחקירות במגוון נושאים: חקירות בגידותגירושין, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבים וכן בדיקת פוליגרף. במשרד עובדים חוקרים פרטיים וותיקים בעלי שם בתחום.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב