דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים קריטים למשווק השותפים? (מאמר חובה) 

מאת    [ 05/07/2009 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2478 פעמים ]

שלום חברים,

כידוע היום בעולם האינטרנט חברות רבות עובדות
עם תכניות שותפים, שעובדות בהרבה סוגים שונים של דרכי
פירסום וכלים למשווק שלהם.

אני רוצה לדבר איתכם היום קצת על מה הם הפרמטרים
לבחור חברה או מערכת טובה לפני שמשקיעים בה אנרגיה ועצבים.

אני מפרסם פוסט זה מכיוון שיש הרבה חברות שלא נותנות את
המענה הנכון למשווק שלהם ובסופו של דבר פוגעות בשני הצדדים,
גם בחברה וגם במשווק.

לפני שאמנה את הפרמטרים אגיד שכל שיאמר הנ"ל הוא מנסיוני
האישי ללא כל כוונה של פגיעה בחברה או במשווקי החברות שם בחוץ.

אז הדברים שמשווק צריך לדעת ולשאול חברה לפני שהוא מתחיל לפרסם אותה:

1)"כמה זמן החברה הזאת קיימת?" ישנם הרבה חברות פיקטיביות שכמו שהן קמות ככה הן
נופלו, לשים את היד על הדופק אם הן חדשות בשוק.

2)"האם קיים מענה אנושי במידה וישנה איזושהי בעיה?" חשוב ביותר! זהו פרמטר
קריטי בכדי להתפתח גם עם לקוחות וגם עם מכירות, המשווק צריך לקבל את כל
האינפורמציה שהוא צריך.

3)"מהם הכלים שעומדים לפני?" החברה חייבת לייצר באנרים, מאמרים, פרסומות,
גיפים וכמה שיותר כלים פרסומיים שיעזרו למשווק להצליח.

4)"האם המוצר הוא אמיתי ואמין?" חשוב לדעת לפני שמתחילים לשווק את המוצר האם המוצר
אמין מכיוון שהשם שלך כממליץ יכול להיפגע בצורה קריטית עם המוצר לקוי.

5),האם צורת התגמולים הגיונית למימוש?" לפעמים יכולים להיות מוצר מעולה וחברה מדהימה, אך כשמגיעים לתגמולים רואים שקשה ממאד להתחיל ולייצר הכנסה בחברה הזאת.
החברה חייבת לתת למשווק לפחות 50% מהרווח של מכירת המוצר, אלא אם כן קיים
מוצר שבנוסף יש עליו עוד בונוסים לאחר מכירה.

אני חושב שכל משווק מתחיל וכמובן שגם מתקדם צריך תמיד לשים לב לדברים הללו
מכיוון שישנם הרבה חברות שיודעות "לסנוור" את המשווק להצטרף אליהן ומסתבר
לאחר שהצטרף שהרבה מן הפרמטרים שציינתי פה לא קיימים שם.

אני רוצה גם לקחת את ההזדמנות הזאת ולחשוף אתכם לאדם מדהים בשם טיסה גודביטרנה.
טיסה זה אדם שמשווק תכניות שותפים כבר 10 שנים , כרגע הוא מליונר בזכות מערכת
מדהימה שהוא ייצר.

מערכת זו משלבת בתוכה כמה תוכניות שותפים של חברות ועובדת ע"פ שיטת "חיפוש אנשים".
מה שקורה זה שטיסה חקר במשך שנים את גוגל וגילה שרוב החיפושים שמתבצעים שם בעולם
קשורים בחיפוש אנשים ולכן בנה מערכת של חיפוש אנשים שמובילה את הלקוח בסופו של דבר
לחברות שותפים שהוא עובד איתן.

מה שזה אומר שאלפי אנשים בעולם שיוצרים חיפוש של אנשים נחשפים בכל יום לחברות שותפים שלו- אני חייב להגיד שזה פשוט גאוני!

ישנם שלושה שלבים במערכת שלו שצריכים לעבור כדי לקבל מנוע חיפוש מהסוג הזה.

- בשלב הראשון נרשמים בחינם לחברות שותפים (כולם אמינות).

- שלב שני נרשמים לחברת הוסטינג בכדי לקבל דף אינטרנט. לאחר שרכשתם תשלחו אותו לטיסה והוא יהפוך אותו עם הכלים שלו למנוע חיפוש אנשים משלכם.

-בשלב השלישי מקבלים אופטימיזציה שלמה של המנוע חיפוש שלכם ע"י טיסה ובונוס של 125$ להתחלה של לעבוד עם המערכת השלמה.

מנסיון טיסה הוא אדם מדהים שפשוט תענוג לעבוד איתו. הוא תמיד שם לתת שירות, משלם בזמן את העמלות ומנהל וובינרים כל הזמן בכדי להסביר לכל השותפים שלו כיצד לעשות את הדברים כמו שצריך.

הנה הלינק חברים :www.onlinemlmsucce.com

זוהי ללא ספק המערכת הטובה ביותר שעבדתי איתה עד עכשיו.
במידה ויש לכם שאלות את מוזמנים לשאול אותי במייל בכל זמן.

המון בהצלחה,
מור הללי

מור הללי- יזם ומשווק אינטרנטי, אחראי על הקמה של פרויקטים רבים בתחום השיווק והפרסום בארץ ובעולם. בעל הבלוג "קליק מור" שמלמד על עבודה מהבית דרך תוכניות שותפים. מעניק קורס לשיווק אינטרנט חינם שאותו אפשר להשיג באתר: www.Israel-Biz.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב