דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תבחרו את המגשר המתאים לכם? 

מאת    [ 04/07/2009 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2610 פעמים ]


כיצד תבחרו את המגשר המתאים לכם? / מאת יואב ברנזון



מגשר מתאים - 3 שיקולים קריטיים

בחירת מגשר מתאים היא פעולה לא פשוטה כפי שהיא נשמעת. כדי להקל עליכם בבחירת המגשר המתאים לכם, שימו לב לשלושה שיקולים קריטיים:


1) מיומנות ושליטה מקצועית




מגשר טוב הוא מגשר שקודם כל מכיר היטב את תחום הזוגיות, היחסים והמשפחה. מגשר טוב הוא מגשר בעל ידע מקצועי רחב וניסיון אדיר בתחום הטיפולי ובתחום האדם. מגשר טוב הוא מגשר שיש לו השכלה משפטית ושהוא בעל רקע אישי רחב בתחומים רבים המקיפים את תחום הגישור עצמו, כגון תחומים משפטיים, כספיים, נפשיים ואנושיים.

מגשר שאינו בעל ידע משפטי עלול להחמיץ נקודות משפטיות רבות הקשורות לחימת הסכם הגירושין הסופי. מגשר שאינו בעל ניסיון עלול להזיק למקרה שלכם בגלל חוסר ידע מספיק. מגשר שאין לו רקע רחב ועמוק בתחום היחסים, המשפחה, הכלכלה והזוגיות עלול לעשות טעויות בסיסיות בהליך הגישורין שלכם. חשוב להבין, שמגשר מתאים וטוב אינו בהכרח מגשר שעבר את כל ההסמכות ואת כל התעודות האפשרויות והקורסים הקיימים - כי כל אלה אינם מבטיחים מיומנות גבוהה.



2) שכר טרחה סביר ומתאים לכיסכם


מגשר טוב אינו בהכרח המגשר היקר ביותר, אך גם לא הזול ביותר. מגשר טוב הוא המגשר הטוב ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם בהתאם לתקציב שקבעתם לעצמכם.

אל תלכו למגשרים היקרניים ביותר, בדרך כלל התמורה עבור כספכם תהיה חלקית ביותר ואתם תתאכזבבו לרעה. אל תלכו גם למגשרים הזולים ביותר - אתם תצטערו על שהתעקשתם לחסוך עוד כמה מאות שקלים עליהם תשלמו בנזק לכל חייכם. בחרו מגשר הלוקח שכר טרחה סביר, הוגן והגיוני - הוא זה שינהל גם תהליך ענייני, סביר והגיוני.






3) הגינות אישית ואינטגריטי

מגשר גרוע הוא מגשר לא אנושי, שאינו מתייחס לאנשיים בצורה הוגנת, ישרה ואמינה ושמשווק את עצמו יותר מאשר מקדיש את עצמו לטיפול רגיש במקרה שלכם.

מגשר טוב חייב להיות אדם בעל הגינות אישית, אינטגריטי ואמינות בולטת. אתם רוצים שאדם בעל אישיות חזקה וסמכותית ינהל את הליך הגישור ויקבע נתיב הוגן וצודק שיהווה את הבסיס להסדר ביניכם לבין בני הזוג שלכם. אדם רופס, חלקלק, שקרן או "שיווקי" מדי לא יידע לנווט היטב את תהליך הגישור, הוא עלול להיות פתוח להטיות ולאי צדק, הוא עלול לסטות מהבטחותיו ולנהל הליך גישור רשלני, מזגזג ומתסכל עבור אחד מכם או אף שניכם.



וטיפ לסיום: ההבדל בין מגשר טוב למגשר רע או גרוע הוא שמגשר טוב הוא מגשר שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו ושאתם בידיים טובות. הוא חייב להיות אדם סמכותי וחזק, אדם שיודע היטב מה הוא עושה, אדם הגון בעל חוש צדק מפותח.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא עורך דין, מגשר, מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא נחשב מומחה בינלאומי בנושא ההצלחה בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות.

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב