דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו סיור וירטואלי? 

מאת    [ 02/07/2009 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2996 פעמים ]

סיור וירטואלי הוא צילום וימירת תמונה מלאה מ360 מעלות של נוף או אוביקט. הצופים מרגישים כאילו הם ממש עומדים בתוך שטח הצילום, ולאחר מכן יכולים לשלוט על התנועה בתוך האזור. הם יכולים להביט למעלה, על הרצפה מתחתיהם וכמובן להביט 360 מעלות מסביב. הצופים יכולים גם להתקרב ולהתרחק מהתצוגה, התצלום נותן להם את היכולת להתמקד על תחומי עניין. כל סיור וירטואלי בדרך כלל מורכב ממספר צילומים אשר עברו תהליך 'אחוי' לתמונה אחת.

לאיזה תחומים משמשים סיורים וירטואלים?
אחד מהיישומים הנפוצים של סיורים וירטואליים היא על ידי סוכני נדל"ן. סיורים אלה נוטים לא מעט פעמים להיות מצומצמים ובאיכות נמוכה, בתחום זה נושא המחיר הוא הבעיה הגדולה ביותר.

סיורים ברזולוציה גבוה ישמשו לרוב בתחומי התיירות, כגון מלונות שירצו להראות לגולשים באתר, סיורים וירטואליים של החדרים, באיכות גבוהה מאוד. דוגמאות נוספות ללקוחות פוטנציאליים כוללים: מארגני כנסים ומרכזי ארועים, מוזיאונים, בתי חולים, יצרני רכב, מועדוני כדורגל, אוניברסיטאות, אדריכלים וכד' - בעלי עסקים אלו יכולים להנות מיתרון גדול והציג את "יצירותיהם" באופן המכובד והמקצועי ביותר, באמצעות סיור וירטואלי.

אילו תכונות ניתן להלביש על סיור וירטואלי?
ניתן להשתמש בסיורים וירטואלים רבים בדרכים שונות על האתר שלך, תלוי איך אתה רוצה להציג אותם. סיורים אלה יכולים להיות מקושרים לתוכנית אדריכלית, כך שיוכלו לנוע בסיור על פי התוכנית. יישום זה שימושי במיוחד עבור אדריכלים ומעצבי פנים - ניתן לראות דוגמה כאן.


בעלי אתרים יכולים לשלב בתוך סיור וירטואלי, קישורים לדפים המתארים את האובייקט המצולם או סרטוני וידאו או תמונות נוספות. יישום זה מתאים בעיקר לסוכני נדל"ן שרוצים להוסיף פרטים כתובים על הנכס.

מה היתרון של סיור וירטואלי באתר האינטרנט שלך?
סיור וירטואלי שהינו רלוונטי יכול לעזור הן בבניית המותג והן במכירת המוצר. במקרה ובעל האתר הוא אדריכל המציג את תיק העבודות שלו באתר, הצופה יכול לראות את איכות העבודה של האדריכל, לבחור היכן הוא מעוניין להתמקד ולאחר מכן להתמקד ולראות את הפרטים הקטנים. הדבר מעניק לאתר כזהיתרון גדול על פני המתחרים שלו ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים לקבל מושג טוב יותר לגבי המוצר ו/או השירות המוצע.

כיצד עלי לבחור ספק סיור וירטואלי?
יש לא מעט ספקי סיור וירטואלי, אך יחסית קל לסנן את הטובים על פי איכות הצילום. כאשר מביטים על סיור וירטואלי ורוצים לבחון את איכותו יש לחפש "תפירות" - חיבורים לא טובים בין התמונות. יש לחפש במקומות הבהירים - האם הקווים ברורים, האם המיקוד הוא איכותי או שיש אזור מטושטש, או הפיקסלים לא ברורים? האם ניתן לראות את הצבעים באיכות טובה גם בקצה של הפרוייקט. רצוי גם לבדוק יתר חשיפה - האם ניתן לראות מבעד לחלונות ודלתות או שהם כולם בצבע לבן מטושטש. האם ניתן להסתכל מסביב ב-360 מעלות, או שחלק מהצילום חסום?


האם זה יקר?
זה תלוי בסוג הפרוייקט שמזמינים. רצוי לתאר את הפרוייקט בפרטורוט וכך לקבל הצעת מחיר מתאימה לפרוייקט.

חשוב לזכור שסיור וירטואלי הולך להופיע באתר שלך במקום מרכזי וייצור רושם ראשוני חזק מאוד - בתחום הזה לא כדאי להתפשר.
סיור וירטואלי לאורך זמן ישפרו את החוויה של הגולשים באתר שלך. סיורי וירטואלי יסייע לךי להגדיל את המכירות, יעודד גולשים רבים לחזור לאתר ולשלוח אליו גולשים נוספים.
שווה את ההשקה? התשובה ברורה....



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב