דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לגלות עולם באוסטרליה וניו זילנד 

מאת    [ 01/07/2009 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 4212 פעמים ]

טיול לניו זילנד, בלי להגזים, הוא ה-כרטיס לגן עדן. המדינה השלווה בעלת הנופים הקסומים והפראיים, מספקת עבור תיירים רבים מפלט מושלם מתלאות היום יום.
יש מי שמשלב טיול לניו זילנד עם טיול לאוסטרליה, ויש שבוחרים ללכת על טיול מאורגן לניו זילנד בלבד. כך או כך, רבים מהתיירים ששבים משני אתרי התיירות הללו לא ישכחו את הטיול הזה למשך זמן רב.

טיול לניו זילנד, כמו גם לאוסטרליה, שוזר בתוכו שילוב ייחודי בין אדם, תרבות, טבע ונוף. שתי המדינות מציעות מגוון רחב מאוד של חוויות לכל גיל ולכל כיס.

ניו זילנד בנויה משלושה איים עיקריים בדרום האוקיינוס השקט, בהם חיים כארבעה מיליון תושבים, נוצרים ברובם ודוברי אנגלית. עונות השנה במדינה הפוכות מאלו שבישראל, ולכן מומלץ לבקר בה בחודשי החורף דצמבר עד מארס. בתקופה זו נוסקים המחירים והצפיפות רבה יותר במלונות ובטרקים, שכן זאת חופשת הקיץ שלהם.

 טיול לניו זילנד  - עסק לא זול, אבל שווה כל שקל

טיול לניו זילנד אינו מצריך ויזה לשוהים עד שלושה חודשים. מעבר לכך, ניתן להאריך את הוויזה במשרדי ההגירה, כנגד תשלום. ביציאה ממנה יגבו מכם מס נמל בסך 24 דולר מקומי.

ואם בכסף עסקינן, טיול לניו זילנד הוא עסק לא זול, בעיקר בגלל ריבוי האטרקציות. כדי לחסוך, שקלו טיול עם רכב, שיוזיל משמעותית את עלויות הטיול ויאפשר לכם, בין היתר, לאכול בבישול עצמי במקום לקנות "בחוץ".

טיולים מאורגנים לניו זילנד הופכים את השהות במדינה לנוחה יותר, ומספקים את האטרקציות החשובות ביותר מבלי לבזבז זמן וכסף על חיפושים, נסיעות ובתי מלון שמחיריהם - בטיול המאורגן - קבועים מראש.

בין שלל אתרי התיירות והטבע, מציע טיול לניו זילנד אתרי נוף (אפשר לומר שכמעט כל המדינה היא אתר נוף אחד גדול); אזורים תרמיים הכוללים גייזרים, בריכות בוץ מבעבע, ובריכות מינרלים צבעוניים; קרחונים; וטרקים.

אבל גולת הכותרת של טיול לניו זילנד, מיועדת לחובבי הספורט האתגרי וגם למי שקצת מפחד. ניו זילנד נחשבת בעיני מטיילים רבים לבירת הספורט האתגרי, שפירושו להעמיד במבחן את כוח המשיכה והכבידה או סתם להתגרות בגורל. מי שצפה בעונה הראשונה של המרוץ למיליון, למשל, שהסתיימה לא מכבר, יבין לבד על מה מדובר. באנג'י הוא רק אחד מאלה.

טיול לניו זילנד מצריך היערכות רבה, הכנה ותכנון ממושך מראש. זה לא יהיה מופרך לומר שגם טיול בן כמה חודשים לא יצליח "לכסות" את כל האטרקציות במדינה. מכאן נגזרת חשיבותו של התכנון המוקדם, ואפשר להתייעץ עם מי שכבר נסע לשם או עם מדריכי טיולים אנושיים או כתובים. נסו להתרכז במה שהכי מעניין אתכם מכל מה שיש למדינה להציע, ולבקר שם. עם זאת, אם אין לכם בעיה של תקציב או של זמן, הרשו לעצמכם לחרוג, בהתאם לנסיבות, מהתכנון המקורי. כי בכל זאת, טיול לניו זילנד הוא חוויה של פעם בחיים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב