דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשבשבת - מיזוג עם סביבת אופיס 

מאת    [ 29/06/2009 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 4213 פעמים ]

חשבשבת
לאורך תקופת פעילותה של חברת חשבשבת (כ- 20 שנה) מצליחה החברה לשמור על קו אחד ולפתח כלים לכריית מידע. הצלחה זו הינה תוצאה של מדיניות הבנה מעמיקה של הצרכים העסקיים הנוכחיים והעתידיים של הלקוחות - ואספקת פתרונות מתאימים. נפח השוק שתופסת חשבשבת עומד על כשמונים וחמישה אחוז בקרב חברות בסדר גודל בינוני, ונתפסת כתוכנת בסיס לניהול איכותי של עסקים.

במכלול המודולים אשר מציעה תוכנת חשבשבת קיים מודול הבסיס המטפל בהנהלת חשבונות, ניהול העבודה בריצפת היצור, ייבוא, רכש, ניהול היצור, ונוסף לאלו האפשרות לניהול נושאי שיווק והפצה. לדברי דר' אברהם מידן, מנכ"ל חשבשבת, "המערכת כוללת מודולים רבים אשר מהווים פתרון אי.אר.פי. מושלם." למרות שתוכנת חשבשבת בגרסת חלונות פעילה בערך משנת 1996, היא הצליחה לחדור לעומק השוק וחברות רבות מנהלות בה את פעילותן העסקית. ההסבר היחיד המסתמן, ככל הנראה, הוא הצלחת הבנת הצרכים היחודיים של החברות.

לדברי דר' מידן, "המערכת שלנו לא זקוקה להתאמות, המערכת שפיתחנו מסוגלת לספק פתרון לסוגים רבים של עסקים. כאשר בכל זאת ישנן דרישות יחודיות שלא כלולות בחשבשבת, המערכת מספקת את האופציה לביצוע התאמות בצורה קלה ועל ידי מחוללים המוטמעים בחשבשבת. השוני בגישה עשוי להתבטא בסכומים עצומים.
השדרוג המשמעותי שחוללה חשבשבת היה ב- 2004 עם שילוב התוכנה בסביבת העבודה של Office. שילוב הממשקים יצר מהפכה בצורת העבודה אצל אנשי הניהול. עד היום היו המנהלים די תלויים בהפקת דוחות ממנהלי החשבונות, וכיום השתנה המצב מקצה לקצה והפקת הדוחות ע"פ נתונים מתוכנת חשבשבת קלה ביותר.
שילוב הממשקים כאמור, פתח פתח גם לדרג הניהולי אשר אינו בקי בנפתולי הטכנולוגיה להגיע לתוצאות ולהשתמש במידע באופן פשוט. הפעולה היחידה והפשוטה הנדרשת על ידי המשתמש הוא להכנס לתוכנת אופיס ומתוכה להציג את חלון אחזור הנתונים של חשבשבת. מכאן ואילך, שני קליקים על מנת ליבא נתונים פנימה מתוך קובץ בסיס הנתונים פנימה לדו"ח הנדרש. וזוהי פעולה אחת בלבד מתוך מכלול רחב של פעולות שמאפשרת חשבשבת.

חשבשבת מאפשרת לכרות מידעים ולבצע זיהוי, על ידי אלגוריתמים מתמטיים מתוחכמים, לקוחות שיש סבירות לנטישה או לחילופין לקוחות שצפויים עיכובי תשלום מצידם. בנוסף לזאת חשבשבת מציעה כלים למחקר ביצועים לניתוח נושאי ניהול ורכש. במילים פשוטות, יכולה חשבשבת לכרות מידע מהעבר ועל פיו להעריך כדאיות רכישה של מוצרי גלם מספק מסויים. פעולות אלה כאמור אפשריות בזכות אותם אלגוריתמים שהוטמעו בחשבשבת. התוכנה מציגה יכולת ניתוח של פעולות והצגת נתוני כדאיות וזאת בשימוש מכלול האלגוריתמים המתוחכמים שבה וזאת ללא הצורך בידיעת מתמטיקה.

לדברי דר' מידן: "לא ניתן כיום להסתפק ביצור דוחות רגילים, כאשר כיום היתרון התחרותי קיים תוך זיהוי מגמות ודפוסי פעולה, ואת זה ניתן להשיג באמצעות כלים לכריית מידע". הודות לשילוב בין ממשק חשבשבת לממשק הנהיר של Office מתאפשרים כלים ניתוחיים משודרגים שמוצעים למשתמש הניהולי ומאפשרים לו לקבל החלטות באופן רציונלי. אנשי הדרג הניהולי בחברה יכולים כיום לבצע איחזור נתונים מתוך הממשקים המשותפים של חשבשבת ואופיס הנוגעים לעסקאות ביחס ללקוחות, נציגי שיווק, עמידה ביעדים, תזרים מזומנים, דוחות רווח והפסד וכדומה.

לדבר דר' מידן: "שילוב שני הממשקים של חשבשבת ו- Office, עשויה להרחיב בפנינו את השוק לכל הפחות לכאלפיים חברות גדולות, אשר אולצו לשלם סכומי עתק ברכישת מערכות תוכנה גדולות ובנוסף לכך, סכומים נכבדים בעבור חוזי תמיכה שנתיים. ההתקדמות אל בסיסי נתונים רגילים כגון SQL של חברת Microsoft, פתח את הפתח בפני חשבשבת לספק שרות עבור כל חברה ובכל גודל."

באמצעות שילוב הממשקים של חשבשבת ו- Office, מתאפשר לכל דרג ניהולי להפיק דוחות מסוגים שונים, ועל פי חיתוכים על פי בחירה, ואף להעמיק לרזולוציית פרטים הקטנים ביותר עד כדי הזמנה שהופקה עבור לקוח. כמו כן, ניתן למנהל להגדיר הרשאות ברמת שדות. נושא ההרשאות נחוץ במיוחד בחברות אשר בהם ישנה חלוקת סמכויות באופן מרושת וקיים הצורך להתאמה מדוייקת של הרשאות.

דו הכיווניות שנוצר בזכות שילוב שני הממשקים של חשבשבת ואופיס, תורם לקיצור תהליכים ואף לצורך איחזור נתונים באופן נוח ופשוט הרבה יותר. בעזרת תוכנת חשבשבת והחיבור לסביבת העבודה של Office, מתאפשרת הבנה רחבה של דפוסי פעולה ומגמות בחברה כלפי פנים וגם כלפי חוץ. הדבר מאפשר התמקדות בגידול וצמיחה ופחות התעסקות ותשומת לב בטיפול בכיבוי שריפות, וכפי שכבר הוסבר, שילוב ממשק חשבשבת עם ממשק Office, מאפשר לדרג המנהל שליטה בכל התהליכים בחברה וזאת ללא ידע של מומחים בטכנולוגיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב