דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס תיווך וקבלת רישיון תיווך 

מאת    [ 27/06/2009 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2783 פעמים ]

קורס תיווך וקבלת רישיון תיווך



תיווך בעסקאות נדל"ן הינו מקצוע העשוי לייצר הכנסות נאות. מקצוע התיווך הינו מקצוע הדורש אמינות רבה מצד המתווך, ולכן נחקקו חוקים המגדירים מי רשאי לקבל רישיון תיווך. ראשית, חשוב לדעת כי תיווך הוא איננו מקצוע שניתן להתחיל לעבוד בו באופן מיידי. מי שברצונו לעסוק בתיווך נדל"ן, חייב לעמוד בהצלחה בבחינות הנערכות על ידי רשם המתווכים. על מנת לעמוד בהצלחה בבחינות מומלץ לגשת אל מוסד לימודי אשר בו מתקיים קורס תיווך.



קורס תיווך - החומר הנלמד



כפי שציינו, על מנת לעבור את הבחינות לקבלת רישיון תיווך יש לעבור בהצלחה את הבחינה הנערכת על ידי רשם המתווכים. קורס תיווך מספק לכם את כל החומר הדרוש על מנת לעבור את הבחינה, ובין הנושאים הנלמדים בכל קורס תיווך ניתן לכלול:

· מבוא לשוק הנדל"ן - זהו הנושא הראשון הנלמד בכל קורס תיווך. בשלב זה ניתן ללומדים לשם קבלת רישיון תיווך רקע לנושא הנדל"ן, כמובן עם דגש על שוק הנדל"ן הישראלי. כמו כן נלמדים בכל קורס תיווך מאפייני התנהגותו של הצרכן הישראלי בשוק הנדל"ן.

· החוק בענייני נדל"ן - כל אדם אשר ברצונו לקבל רישיון תיווך חייב להכיר את החוקים השונים בישראל הנוגעים לענייני נדל"ן ואופן עבודת המתווכים. קורס תיווך מספק את כל המידע בנוגע לחוקי הנדל"ן בישראל. בנוסף לכך, נלמדים בכל קורס תיווך גם החוקים המגדירים את אופי עבודתו של המתווך. חוקי הנדל"ן מגדירים בין היתר מהו גובה העמלה שהמתווך רשאי לגבות מכל צד, כיצד עליו לפעול מול רשויות המס ומשמעותם של חוזים בעסקאות נדל"ן.

· כלים לעבודה יעילה בעסקאות נדל"ן - בסופו של דבר, המטרה בקבלת רישיון תיווך לאחר סיומו של קורס תיווך הינה הפקת רווחים ממקצוע הנדל"ן. קורס תיווך מקנה את כל המידע הדרוש על מנת לייעל את הפקת הרווחים מעסקאות נדל"ן. חלק ממידע זה כולל את אופן הטיפול בדרישותיהם של הקונה והמוכר. בנוסף לכך, קורס תיווך מקנה את הכלים הדרושים על מנת ליצור פשרה בין דרישותיהם של הקונה והמוכר, ולהביאם לחתימת חוזה המקובל על שני הצדדים.



קריטריונים לקבלת רישיון תיווך



כפי שבוודאי הבנתם עד כה, למתווך בעסקאות נדל"ן ישנה אחריות רבה, הן כלפי המוכר והן כלפי הקונה. מלבד זאת, בעסקאות נדל"ן מעורבים סכומים גבוהים ולכן החוק קובע מספר קריטריונים לקבלת רישיון תיווך, על מנת למנוע כניסת אנשים מפוקפקים למקצוע זה:

· כל אדם אשר ברצונו לקבל רישיון תיווך, חייב שגילו לא יהיה קטן מ-18 שנים.

· אדם המבקש לקבל רישיון תיווך חייב להיות אזרח או תושב מדינת ישראל. תושב חוץ רשאי לקבל רישיון תיווך רק אם ברשותו אישור חוקי לעבוד בתחומי מדינת ישראל.

· על אדם המבקש לקבל רישיון תיווך להיות ללא הרשעה בעבירה שיש עמה קלון בחמש השנים האחרונות בסמוך למועד הגשת הבקשה. בנוסף לכך, אדם שריצה עונש מאסר במהלך שלוש השנים שקדמו להגשת הבקשה לא יוכל לקבל רישיון תיווך.

*לאחר סיומו של קורס תיווך ניגשים התלמידים אל הבחינה שהצלחה בה הינה תנאי הכרחי לקבלת רישיון תיווך. ציון עובר בבחינה הינו 60 נקודות.

קורס תיווך איננו בגדר חובה לקבלת רישיון תיווך, ולמרות זאת יש לקחת בחשבון כי קורס תיווך הינו האמצעי היעיל ביותר לקבלת הידע הדרוש על מנת להצליח בבחינה.

סוסייטי נכסים דיזנגוף 214 תל אביב 63462
טלפון: 03-5223138
פקס: 03-5223920
http://www.society4u.co.il/articles/hb/42.htm
http://www.society4u.co.il/article_index.htm
http://www.society4u.co.il/article_index_en.htm



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב