דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנקה ומוצרי תינוקות - השוואת מחירים 

מאת    [ 25/06/2009 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 5381 פעמים ]

אחת הדרכים החיוניות לשמירה על מצב כלכלי מאוזן בעת גידול ילדים היא באמצעות הקפדה על ביצוע השוואת מחירים . אין דבר מדהים יותר מחוויית ההורות. הולדת תינוק זה אחד מרגעי השיא של כל אדם, וזו המתנה הכי גדולה שאפשר לבקש. יחד עם זאת עם המתנה הזו מגיעה אחריות רבה והמון הוצאות כספיות. גידול של תינוק מסתכם בהוצאות לא קטנות, שכן מוצרי תינוקות כמו בקבוקים לתינוקות , מוצרי הנקה למיניהם, חיתולים רב פעמיים וכיוצא בזה אלה הם מוצרים שעולים לא מעט כסף. השימוש התכוף במוצרים אלה מגדיל את ההוצאות עוד יותר, ולא די בכך שהמוצרים עצמם יקרים יחסית הרי שהצריכה התכופה שלהם יכולה להסתכם באלפי שקלים בחודש.

השוואת מחירים:  עלויות של מוצרים לתינוק

גידול תינוקות זה לא דבר זול, החל ממוצרי ריהוט, מוצרי הלבשה, תזונה ומוצרי הגיינה לשימוש יומיומי, מבלי לבצע השוואת מחירים ההוצאות יכולות להגיע לסכומים אסטרונומיים.

עלות של אריזת תחליף לחלב אם של סימילאק תעלה לכם ברשת החנויות מגה 68 שקלים, בעוד שברשת סופר-סל אותו מוצר יעלה כ 75 שקלים, בקבוק תינוקות של אוונט 250 מ"ל יעלה לכם ברשת ניו פארם 20 שקלים, בעוד שבבייבי דיל תשלמו עליו 25 שקלים, הבדל של עשרים וחמישה אחוזים! חשוב לציין שכמו בכל דבר גם במוצרי תינוקות ישנה תנודתיות מתמדת במחירים, ולכן חשוב להקפיד על ביצוע השוואת מחירים תקופתית אחת למספר שבועות. משתלם גם לעקוב אחר מבצעים.

כיצד מבצעים השוואת מחירים

השוואת מחירים נבונה מצריכה זמן והשקעה, יחד עם זאת השקעה זו תגולם בעתיד בחסכון כספי מורגש למדי. מוצרי תינוקות הם מוצרים די יקרים והרכישה שלהם נעשית לעיתים תכופות, כך למשל חיתולי בד או חיתולים רב פעמיים שעלותם עומדת על כמה עשרות שקלים ותינוק ממוצע צורך כשתי חבילות בשבוע.

אחת הדרכים לביצוע השוואת מחירים חכמה היא באמצעות ביצוע סקר שוק במרכולים השונים. עלויות של מוצרים לתינוק משתנות מחנות לחנות ולעיתים מדובר בפערים של עשר ועשרים אחוזים- בעלות מצטברת מדובר בחסכון של מאות אם לא אלפי שקלים.בצעו השוואת מחירים  ובידקו מה הרשת הכי משתלמת למוצרי תינוקות, לעיתים כדאי אפילו לפצל את הרכישות ולקנות מוצרים שונים בחנויות שונות.

אפשרות נוספת לביצוע השוואת מחירים למוצרי תינוקות היא באמצעות רשת האינטרנט. כמו כל דבר, גם מוצרי תינוקות ניתן לרכוש באמצעות האינטרנט. האינטרנט מאפשר לבצע השוואת מחירים של החנויות השונות מבלי לצאת מהבית. מרבית רשתות המזון וחנויות שבהן ניתן לרכוש מוצרים מסוג זה מחזיקות אתרים באינטרנט ושם ניתן להיחשף למחירים השונים. באינטרנט ניתן למצוא אף אתרים שמציגים באותו דף את המחירים שהחנויות השונות מתמחרות לפיהם מוצר ספציפי- כך תוכלו לדעת באופן מיידי היכן הכי משתלם לבצע רכישה.

באתר נקו תוכלו לבצע השוואת מחירים למגוון מוצרי הנקה, חיתולים ידידותיים לסביבה ומגוון מאמרים בנושא אקולוגיה וצרכנות ירוקה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב