דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות על ירח דבש 

מאת    [ 23/06/2009 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 4291 פעמים ]

חתונה היא רגע חשוב בחיי כל אדם, בנוסף לאירוע, למקום ומאות אנשים יש לכם עוד פינוק אחד חשוב- חופשת ירח דבש, אז אם סיימתם למצוא גני אירועים ואולמות, צלמים תקליטנים.

ירח דבש בליסבון, העיר ליסבון היא בירתה של פורטוגל, יעד מועדף על תיירים מכל העולם. העיר ומבניה ישנים אך שמורים, לצד תרבות והיסטוריה רבת שנים העיר מציעה גם מגוון אטרקציות מודרניות. תחברוה ציבורית נוחה תיקח אתכם לטיול בכל יעד שתרצו ויש הרבה כאלה בליסבון, אירופה במיטבה, נהדר לחופשת ירח דבש.

טיסות למדריד, מדריד בירת ספרד והעיר הגדולה במדינה עם למעלה משלושה מיליון תושבים. מדריד מציעה אין סוף אפשרויות לירח דבש מהנה. אקלים ים תיכוני, מוזיאונים ארמון המלוכה, מלחמת שוורים, כדורגל טוב ועוד מגוון פעילויות.

ירח דבש במלאגה, עוד יעד בספרד, מלאגה הנמצאת בדרום ספרד נחשבת ליעד תיירותי מוביל, העיר מושכת אליה מיליוני תיירים מכל העולם בכל שנה ומציעה חופשים יפים ומגוון אטרקציות לירח דבש מפנק.

טיסות לברלין, בירתה גרמניה והעיר שאוחדה לאחר פירוק המשטר הקומוניסטי במזרח. בעיר מתגוררים כמעט שלושה וחצי מיליון תושבים והיא מציעה לתיירים אתרים רבים בהם אפשר לטייל ולבלות.בברלין תוכלו למצוא מוזיאונים רבים, מרכזי מסחר ותיירות, ארמונות, כניסיות עתיקות ועוד דברים רבים ומקומות מיוחדים.

ירח דבש בפרנקפורט, העיר החשובה בגרמניה ובירתה הכלכלית של המדינה. בעיר נמצא שדה התעופה הגדול במדינה וגם קהילה יהודית קטנה. עיר יפה מאוד שקו הרקיע הגבוה שלה מזכיר את ניו יורק.

ירח דבש בבריסל, עיר יפה מודרנית שרוב גדול של תושביה מדברים צרפתית. בריסל היא בירת בלגיה והמרכז הכלכלי של המדינה. בעיר תוכלו למצוא אזורי מסחר ותרבות רבים, מוזיאונים ועוד אתרי מורשת יפים ומיוחדים.

טיסות לפראג, האם גם אתם חלמתם על פרג כמו שירו של אריק אינשטיין? עכשיו פראג זולה וקרובה ומומלצת מאוד לנופש קצר בחו"ל, מחירים זולים אתרי תרבות רבים ועיר שנמצאת בהתפתחות, ירח דבש נהדר למתחתנים.

ירח דבש במרסיי, העיר הגדולה בצרפת אחרי פריז, עיר עתיקה בעלת נמל גדול וקסם מיוחד. בעיר יש מגוון תרבויות שנוצרו ממהגרים רבים שהגיעו לעיר במאה הקודמת ותוכלו למצוא בה מגוון פעילויות מעניינות.

ירח דבש בג'נבה, ג'נבה היא עיר יוקרתית וזוהרת, מילה נרדפת לאיכות חיים, מסעדות מפוארות ובתי מלון יוקרתיים לצד אטרקציות רבות, פסטיבלים ומרכזי קניות גדולים, כנסיות ומוזיאונים, אגם ג'נבה ועוד, ירח דבש יוקרתי ומהנה.

ירח דבש באודסה, אודסה היא עיר נמל עם מיליון תושבים ומאז נפילת ברית המועצות סופחה למדינת אוקראינה וזכתה לצמיחה כלכלית גדולה. העיר היא מרכז תיירותי מבוקש ומציעה לתיירים הפוקדים אותה שלל חוויות תיירותיות ותרבותיות.

ירח דבש בוינה, עיר מדהימה השוכנת על נהר הדנובה, וינה היא גם בירת המדינה וגם הבירה הכלכלית והתרבותית של אוסטריה. העיר מציעה מגוון גדול של אתרי תרבות, אטרקציות ופעילויות וכמובן- מסעדות איכותיות.

באתר לי קל תוכלו למצוא מגוון גדול של המלצות על יעדים
לירח דבש בכל העולם.

לי קל אירועים המארגנת: אירועים כבר עשרים שנה, השירות ניתן ללא תשלום
חתונה

גני אירועים

מתחתנים

http://www.eru.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב