דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נומרולוגיה סינית 

מאת    [ 21/06/2009 ]

מילים במאמר: 1286   [ נצפה 3449 פעמים ]

נומרולוגיה סינית -
מערכות יחסים זוגיות אהבה חברות ורומנטיקה -זהר אהליאב
הנומרולוגיה הסינית מאוד מעשית , תכליתית ,קל להכיל אותה וקל יחסית ללמוד אותה בפרק זמן סביר לעומת טכניקות מקבילות, התעמקתי בנומרולוגיה הזאת , היא היחידה המחברת בין זמן ומרחב לטעמי והיא היחידה הנותנת תשובות מדויקות. היא הנומרולוגיה היחידה הנותנת לאדם תשובות הן לגבי מועדים , תזמונים ואירועים בחיי האדם והן לגבי מיקומים וכיוונים חיוביים ושליליים כל שנה, לא רק שהיא נותנת מידע לגבי זמן מסוים , היא גם מסבירה לאדם הנבדק שנסיעה או מעבר לכיוון מסוים בזמן מסוים היא טובה או שלילית עבורו.
הנומרולוגיה הסינית מבוססת על תנועת הצ'י ביקום ( שילוב בין ריבוע ה- HE TU לבין ריבוע ה- LO SHU ) עם מסלול השמש וכמובן איכויות הין והיאנג של סוגי הצ'י השונים.
כל אחד מהספרות מ 1-9 מייצג גם את אחד מכוכבי הלכת.
הנומרולוגיה הסינית עוסקת הן באירועים עולמיים והן באירועים אישיים .
ברמה האישית כל אדם מורכב משלוש ספרות אישיות ( לגברים ונשים יש מספרים זהים, אין הבדל בין זכר ונקבה במציאת הספרות האישיות בדומה לנומרולוגיה מערבית, אבל יש הבדל בין זכר ונקבה במהות ) , גם יש חשיבות למיקום של כל ספרה .

ספרה ראשונה ( שמאלית ) - הקואה השנתית המייצגת את המהות, האני הבוגר, יעוד ומטרה בחיים. את דמות האב .
ספרה אמצעית - הקואה החודשית המייצגת את הילד הפנימי, את העולם הרגשי , את הנפש, הילדות ודמות האם.
ספרה שלישית ( ימנית ) מייצגת את דרך הפעולה , תחביבים והנאות , מראה חיצוני וכו'.

לדוגמא : 7 כמספר ראשי , שונה ממיקום של 7 כמספר אמצעי או כמספר שלישי ( דרך הפעולה , אופק )
7 כמספר ראשי מייצג את מהות החיובית האולטימטיבית של 7 הקשורה לענייני כספים, ניהול , ייעוץ ויכולת אורטורית טובה.
7 כמספר אמצעי המייצג את האישיות והעולם הרגשי ה-7 מייצג התפנקות והתכנסות במצבי לחץ .
ו-7 כמספר שלישי מייצג אהבה ליופי ואסתטיקה, סטייל , ארוטיקה .

כשעושים בדיקה של תקשורת בין אנשים קל ונכון להשתמש בטכניקה הסינית בצורה הבאה.
יש לנו זוג לגבר יש את הספרות הבאות 2. 9 .6 לאישה יש את השילוב 8.9.4

הגבר :
2 אדמה ( אמא ) 9 אש ( בת אמצעית ) 6 מתכת ( שמיים ,אבא )
2 במיקום הזה מייצג אדם אכפתי, המתחשב באחרים , הזקוק לחברה ולתקשורת על בסיס יומי עם אנשים סביבו ,( בניגוד ל -2 במיקום הקואה השנתית בצד שמאל , שהוא יותר מאופק ויותר מרוחק ) אדם שאוהב אנשים או יותר נכון זקוק להם . מעורר אמון.
אוהב בית ומשפחה, זקוק ליציבות. ספרת החודש 9 שולטת בספרת השנה 6 , מצב שמכונה בעגה המערבית כטיפוס האוראלי , גבר שהדחפים ,הרגשות, האימפולסים החושיים שולטים באני הבוגר המייצג יציבות, בגרות ,נתון שהופל אותו לרגשי מדי וכאדם סוער הנשלט על ידי העולם הרגשי שלו. 6 במיקום הזה מייצג סמכותיות , כושר מנהיגות , רצון להוביל, שאיפה לסגנון חיים אלגנטי. רואה את החיים בשחור ולבן( בניגוד למיקום של 6 באמצע ). אדם שקשה להתווכח איתו כי הוא נחרץ בדעותיו.

מסיכה ילד פנימי אני עליון

תנועת האנרגיה של הגבר : YIN ( ילדות ) YIN (נעורים , התבגרות לעיתים עד גיל 28 ) ו- YANG מהתבגרות עד סוף החיים ) ויאנג (מהתבגרות עד סוף החיים) . האנרגיה מתחילה ב- YIN אבל בהמשכה היא YANG מתאימה ונכונה יותר לגבר .

מיניות של הגבר :
דרך הפעולה ואופק ASC אישיות וילד פנימי אני בוגר ומהות
4 YIN 9 YIN 6 YANG
הפוך למין הביולוגי
זהות מינית מיידית הפוך למין הביולוגי
זהות מינית משנית זהה למין הביולוגי
זהות מינית ראשית

לגבר זה שני מרכיבים YIN לעומת מרכיב 1 יאנג . יכולת טובה להכיל את בנות המין המנוגד ( במקרה זה , נשים ) , מכיל אנרגיה גברית בולטת עם מרכיב רגשי נקבי ( 9 כספרה אמצעית ) . שילוב של תשוקה , להט ותיאבון עם גבריות ושמרנות. בתחילה הוא יוצר תחושה של קרבה מיידית עם נשים כגבר שמבין ומזדהה איתם , בהמשך מתגלה הגבריות האמיתית והסמכותית ( הקואה השנתית 6 ) .סטטיסטית זה המצב האידיאלי לגבר, מתוך 4 המצבים האפשריים זה הצירוף הטוב ביותר ) . נשים מעדיפות גברים עם הצירוף הזה של ספרת YIN כספרה אמצעית וספרת YANG כספרה ראשית. זה גבר שמבין נשים .

האישה :
4 עץ ( רוח , בת בכורה ) 9 אש ( בת אמצעית ) 8 אדמה ( הר , בן צעיר )
לא כל כך ברורה ונהירה לזולת, יש בעיה של שקיפות, נוטה להבטיח יותר מאשר לקיים, לעיתים שקטה ולעיתים סוערת. נמשכת לקולנוע, ציור, אומנויות פלסטיות אחרות. תחביבים מרובים .חובבת נסיעות ומסעות. אוהבת ניידות ותנועה אבל לא מתכוננים מראש. ספרת החודש 9 מזינה את ספרת השנה 8 , מצב אידיאלי, מייצג את היכולת של האדם לעבור מילדות לבגרות בתחושה של " חצי הכוס המלאה ". האישה הזאת מתגלה במיטבה במצבי לחץ. אוהבת חברה במינונים משתנים. יכולת למידה מהשגיאות של עצמה, שקטה, מאופקת, מרוחקת , עצמאית ובדלנית. חומרנית,לא אוהבת שינויים בתחומים קרדינאליים כמו שינוי מקצוע או החלפת מקום מגורים

מסיכה ילד פנימי אני עליון

תנועת האנרגיה של האישה YIN ( ילדות ) YIN ( נעורים , התבגרות לעיתים עד גיל 28 ) ו- YANG (מהתבגרות עד סוף החיים ) , תנועה פחות מתאימה לאישה.

מיניות של האישה :
דרך הפעולה ואופק ASC אישיות וילד פנימי אני בוגר ומהות
4 YIN 9 YIN 8 YANG
זהה למין הביולוגי
זהות מינית מיידית זהה למין הביולוגי
זהות מינית משנית הפוך למין הביולוגי
זהות מינית ראשית

לאישה זו שני מרכיבים YIN ומרכיב אחד YANG , אבל בניגוד לבן זוגה , אצלה יש "בעיתיות" עם המיניות לפחות ברמה הפסיכולוגית . בתקופת הנעורים וההתבגרות המינית היא מכילה את הספרה 9 ( YIN ) שמייצגת התאמה למין הביולוגי שלה. אבל ככול שהשנים עוברות היא זורמת לכיוון הספרה הראשית שלה 8 המייצגת YANG , נשים שספרת השנה היא זכרית וספרת החודש היא נקבית מכילות מרכיב YIN בצעירותן ומרכיב YANG בבגרותן, ככול שאישה זו מתבגרת , צצים ועולים מרכיבים זכריים באישיות שמתבטאים גם במיניות , אנרגיה גברית שמתבטאת בשפת גוף , צורת לבוש, התנהגות ומטרות שיש לה גם השלכות לגבי מיניות ומערכות יחסים, דוגמא טובה לכך היא כוכבת העבר בריג'יט ברדו שמורכבת מהספרות 3.7.1 . הספרה האמצעית שלה 7 מייצגת כאריזמה מינית , יכולת פיתוי, נשיות ופגיעות , זו הייתה גם התדמית שלה במשך שנים, כבר במשך שנים רבות היא עשתה שינוי מהספרה 7 ( הבת הצעירה , אוהבת החיים ) לספרה הראשית שלה 3 ( בן בכור, אגרסיה, עוצמה , כוחניות , התחדשות וכו' ) ומאדם שביסס את הצלחתו על מיניות היא הפכה לאישה מיליטנטית ואגרסיבית שמקדישה את חייה להגנה על בעלי חיים ) .

מערכת היחסים בין השניים :

דרך הפעולה ספרת החודש קואה
הנאות ותחביבים משותפים תקשורת בין אנשים משיכה הדדית בין אנשים
גבר 2 אישה 4 גבר 9 אישה 9 גבר 6 אישה 8
הקואה של האישה שולטת בקואה של הגבר, מעגלי שליטה בין המספרים בנומרולוגיה הסינית הם שליליים. כל אחד מבני הזוג פונה לכיוון אחר בכל הקשור להנאות, תחביבים וצרכים אישיים . הגבר הוא DOWN TO EARTH , האישה קצת מעופפת ברצונות שלה . שני הקואות החודשיות זהות ומשתייכות ליסוד האש, התקשורת בין השניים טובה מאוד בבסיסה , יש הבנות הדדיות וכנראה שזה מה שמחבר ביניהם כדבק.
שניהם מגיבים בצורה דומה למצבים, שניהם מגיבים באותו האופן במצבי לחץ. אם ניתן לדרג משיכה ספונטאנית בין שניים , זו נחשבת לדרגה השנייה , זו מגמה חיובית אבל לא מעולה , במקרה זה הקואה של האישה מזינה את הקואה של הגבר . יחסי אמא וילד.






תחזית 2008
7 שנת ההיריון 5 שנת הפרסום. 9 שנת הפריחה
3 שנת שמיטה ומנוחה 1 שנת הגורל והקארמה 8 האישה בשנת נביטה וצמיחה מהירה
2 שנת תמיכת שמיים ומזל 6 הגבר בשנת הזרע חורף, השנה הראשונה במחזור בין 9 השנים . 4 שנת עצירה והתבוננות

בני הזוג נמצאים ברמה אנרגטית שונה בשנת 2008, היא חווה שינויים , צמיחה מהירה, דחפים חזקים לעשייה ותחושה של שליטה בגורל ( באופן יחסי , כי היא נשלטת ( 8 ) על ידי המיקום ( 3 ) . הגבר לעומת זאת נמצא בשנה של התחלה שמלווה בחששות , דאגות וחיפוש כיוון .
בנוסף קואה 2 מבקרת בשנת 2008 במיקום הטבעי של הקואה שלו ( 6 ) נתון שמביא איטיות וכבדות עבורו . לעומת זאת בת הזוג שלו זוכה השנה לקואה 4 המבקרת במיקום הטבעי של הקואה שלה ( 8 ) , נתון המייצר דואליות ואמביוולנטיות ביחס לתוכניות והיכולת לממש אותם המהירות המקווה.
בנוסף הגבר מצוי בשנת 2008 מול קואה 5 , עוד נתון המבשר על עיכובים , דחיות וקשיים.
זהר אהליאב הוא ותיק המורים והיועצים בתחום המטפיסיקה הסינית,מחברם שדל חמישה ספרים בתחום ובעל אתר האינטרנט הגדול בעולם בתחום http://www.zohar.cn



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב