דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


12 שלבי ה- QI בטכניקת ארבעת עמודי הגורל - אסטרולוגיה סינית 

מאת    [ 19/06/2009 ]

מילים במאמר: 995   [ נצפה 3902 פעמים ]

טבלת 12 החיות מאת זהר אהליאב

 

1 חולדה יאנג        מים יין

 2 שור יין            אדמה יין, מתכת יין, מים יין

3 נמר יאנג          עץ יאנג,אש יאנג,אדמה יאנג

4 ארנבת יין         עץ יין 

 5 דרקון יאנג       אדמה יאנג, עץ יין,מים יין

6 נחש ין            אש יאנג,אדמה, יאנג מתכת יאנג 

7 סוס יאנג          אש ין אדמה ין

8 כבשה ין          אדמה ין אש ין עץ ין

9 קוף יאנג         מתכת יאנג,מים יאנג,אדמה יאנג

10 תרנגול ין     מתכת ין

11 כלב יאנג     אדמה יאנג,מתכת יאנג,אש יאנג

12 חזיר ין        מים יאנג עץ ין

 12 השלבים הם תיאור  מטאפורי מחיי האדם

 שלב 1 - לידה יש באדם משהו ראשוני באישיות,הוא כמו ילד שמגיח לעולם. יש בו משהו אגוצנטרי, מרוכז בעצמו, רואה את עצמו כמרכז העולם. סקרנות, רוצה לדעת הכול, המון דחפים חזקים אימפולסיביים והוא זקוק להשגחה. בשלב זה האנרגיה עולה.

 שלב 2 - פריחת האפרסק אצל הסינים נחשב בעייתי זו הרחצה אחרי הלידה. שלב של חושניות ו אהבת החומר. מהות האנשים שנולדו בשלב זה היא תענוגות של גוף וחומר, אהבה לאסתטיקה ודברים יפים. צורך לחוש ולגעת בדברים, מיניות חושניות אהבה לצבע, צורות ויופי. שלב ההתפתחות של אדם שהגיח לעולם ומתלהב מהחומר. פעמים רבות המוטיבציה להצלחה בחיים היא להשיג חומר, נהנתנות (אם רופא אז רופא נהנתן). הבעיה שפעמים רבות זה הופך להיות ריקבון מוסרי, עד כדי תאוות בצע והתעסקות יתר בחומר.

 שלב 3 - חינוך אנשים עם המון סקרנות,רצון לדעת, אהבה ללימודים, לאינפורמציה, נסיעות, ניידות פיזית,התנהלות מנטאלית הרבה שכלתנות.יותר לחשוב מאשר לחוש ולהרגיש. בשביל להצליח צריכים לרכוש כישורים ומיומנויות שדורשים לימוד: קורסים, סדנאות אוניברסיטה וכ"ד. 50% אנרגיה (chi) עולה, מוערך בימינו להבדיל מימי קדם שבהם השכלה וידע היתה נחלתם של בודדים.

שלב 4 - בגרות שלב עם QI מאוד חזק שלב עם המון עצמה 100% זמינות. יש לו את הכוחות והיכולת לעשות הרבה בחיים כי יש לו סוג של חוסן נפשי אנרגטי. שלב של אמביציה שאפתנות, רוצה להצליח להתקדם חומרית או מעמדית חברתית. רצון להשפיע ולהיות מקורב למעגלים המשפיעים, לאנשים חשובים וכ"ד. הרבה יכולת הגשמה בחיים(הגשמה עצמית) יש את הפוטנציאל ואם לא משיגים "אוי ואבוי" זו בעיה האדם נופל לכעס, מרירות ודפרסיה. הסינים בד"כ ייעדו אנשים אלו לראש הפירמידה בכל תחום.

 שלב 5 - שיא שיא העצמה, דומה לקודמו מבחינת האמביציה והשאפתנות, אבל יש פחד מאיבוד ונפילה ולכן אנשים שנולדו בשלב זה מפחדים להגיע למעלה כי הם פוחדים מהנפילה, רואים את ה"בירה עמיקתא". שלב עם כוח ועצמה אבל מלווה בחששות ודאגות לעתיד, כי קשה לשמר הצלחה בראש הפירמידה המקום צר, תמיד אפשר ליפול, מקום עם הרבה פחדים. שלב של חוסן, עצמה ויכולת להגשים הרבה דברים. יש גם יכולת טובה להחלמה ממחלות שונות.

 שלב 6 - דעיכה - פנסיה שלב לא רע 75% chi דועך יורד. האדם הגיע לחיים כדי ליהנות מפירות העבר, יכול להיות נשיא כבוד אבל לא יכול להיות מנכ"ל חברה. רוחשים לאדם כבוד על סמך העבר שלו, מחובר למעגלי השפעה אבל כבר לא משפיע. נהנה ממשפחתיות (ילדים, נכדים, טיולים והנאות) שלב של רגיעה בחיים אלה. לך בעקבות הגורל בצורה הדרגתית אבל בכל רגע נתון תודה על מה שיש לך. דע מאיפה באת ולאן אתה הולך. נוצרת לפעמים תחושה של החמצה, "אני כבר מאחורי השיא". סופרים אחורה, אדם שסופר כמה זמן ומה נותר לו.

שלב 7 - הזדקנות שלב לא סימפטי. אנרגיה 50% ,דאגות וחרדות. שלב שבו החוסן הגופני והנפשי לא גבוה. שלב שהאדם מתקשה להשיג דברים ברמה הערכית שלהם, נדרשת מנוחה מרובה, חשיבות לתזונה נכונה, חשיבה חיובית וצריך לוותר על שאפתנות ללא גבולות. אין לאדם "מרפקים" וכוח להשיג דברים מסוימים בחיים שדורשים המול מאמץ, וגם אם משיגים אותם עלולים ליפול לחולי או בעיות שונות.

שלב 8 - מוות שלב לא קל בכלל 50% אנרגיה. חולשה ובעיות שונות שאומרות שהאדם בחיים אלו וחווה טרנספורמציה מאוד עמוקה או שהאדם חייב לעבור שינוי רוחני מנטאלי במהלך חייו. פחדים ודאגות לפעמים גם מפגש עם חולי כרוני. לעיתים גם אבדן של כסף ורכוש, או מהפכים בחיים. אבל שלב עם התפתחות רוחנית, לומדים לצמוח דרך השלב הזה ומבינים שהרוח מעל הכל. שלב בחיים שאומר לוותר על אמביציות מטורפות והשגיות ללא גבולות. דורש אורח חיים רוחניים ומוסריים שלב לא קל ,בבית דתי יותר נוח לאדם שנולד בשלב זה.

שלב 9 - תרדמת אנרגיה גבוה 75%. שלב האחסון, קבר במובן של tomb (היכל קבורה) קבורה עם האוצרות והעושר. זה פוטנציאל בתחום מאוד מסוים, התחום של היסוד שנמצא כקבר בחודש הלידה.אבל יש צורך להתאמץ (ללמוד ולחקור), זקוקים לעזרה כדי לפרוץ ולהתפתח. (זה קורה כשבאה חיה בשנה או עשור שיוצרת משולש מולות או חבר סודי לקבר). דוגמה:עץ בכבשה כי הכבשה היא כלי האחסון של העץ. פוטנציאל היסוד נמצא בקבר והקבר הוא גם מקום של שפע. (אדם בעצמי מתכת ויש לו כבשה , פוטנציאל כלכלי גדול שפע של מתכת הוא עץ והכבשה היא כלי האחסון של העץ ובגלל זה יש לאדם פוטנציאל של עושר כלכלי). אדם שנולד בשלב 9 יש לו פוטנציאל גדול מאוד לגבי היסוד שנמצא בתוך חיית הקבר (החיה של שלב 9), תמיד היא תהיה חיית אדמה, כי רק אדמה יכולה להיות קבר.

שלב 10 - ריק שלב קשה הנשמה יצאה מהגוף נמצאת במישור קוסמי ומחכה להכנס לגוף אנושי חדש. 50% אנרגיה ואפילו פחות. אנרגיה מאוד חלשה לא מוגשמת. כבדות במצבי רוח, מצבי רוח משתנים, דאגות, פחד מחוסר הגשמה, פחד מאובדן, תחושה שהחיים עוברים לידך, תחושה של חצי הכוס הריקה. קצת נטייה לפסימיות . אדם בודד בשלב זה חווה את הדברים חזק יותר מאדם בעל משפחה, משפחה מפצה על התחושות. התמודדות עם דברים לא קלים בחיים.

 שלב 11 - עוברות שלב חלש 50% קצת עולה. שלב שיש בו חולשה אנרגטית, עייפות, אדם זקוק להשגחה והכוונה, שלב שבו פרויקטים נופלים בין האצבעות. אדם מתקרב לשפע להצלחה והיא בורחת מתחת ליד, משהו לא מסתדר כמו שהגיע לך או היה צפוי. חוסר מימוש בתחום מסוים, דאגות ובעיות מסביב, בד"כ עוברות והריון קשורים להתמודדות ובעיות בתוך המשפחה. נדרש מאמץ כדי להצליח ולשגשג בתחום שאתה רוצה, כדי להצליח צריך הרבה הדרכה.

 שלב 12 - הריון שלב חלש 50% בעליה, מתקרב ללידה. אנשים עדינים, זקוקים להרבה תמיכה של משפחה וחברים קרובים כדי לצמוח, אם אין להם מסגרת תומכת הם נבלמים. זקוקים לחום עזרה והרבה חיבה כדי לשרוד. המון מגבלות אבל מצד שני מולידים/ יוצרים משהו, כמו הריון. אנשים שמביאים לסביבה חידוש,רעיון, התחדשות. תמיד כשכבר מגיעים לסוף יש חוסר סיפוק. הגשמתי ומה הלאה?

 זהר אהליאב www.zohar.cn

זהר אהליאב הוא ותיק המורים והיועצים בתחום המטפיסיקה הסינית,מחברם שדל חמישה ספרים בתחום ובעל אתר האינטרנט הגדול בעולם בתחום http://www.zohar.cn



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב