דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת ציוד - בדרך לחיסכון וניהול נכון 

מאת    [ 19/06/2009 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 3204 פעמים ]

כשהמשבר הכלכלי מרחף ברקע והמיתון הוא כבר לא סיסמא של קמצנים, זה הרגע ללמוד על חלופות, ואחת הפופולאריות שבהן היא השכרת ציוד.

כאשר מדברים על השכרה כולנו חושבים על השכרת דירה או השכרת רכב. כמה מאיתנו חשבו אי פעם על השכרת ציוד כחלופה וכדרך להכנסה נוספת? למרבה הצער, מסתבר שלא רבים. השכרת ציוד לאירועים שונים, השכרת ציוד סקי, השכרת כלי עבודה ועוד הם אופציות אפשריות ואפילו רצויות. בכתבה זו נביא לכם את טרנד הצריכה הכי קול בעולם - השכרה. אז איך זה עובד? שיטת ההשכרה בין אדם לאדם מאפשרת לאנשים פרטיים להציע להשכרה ציוד שמעלה אבק בבוידם או שסתם לא נמצא בשימוש ולייצר הכנסה נוספת. ומהעבר השני השיטה מאפשרת לבצע השכרה של ציוד שונה ולחסוך בהוצאות.

מתכננים טיול ג'יפים במדבר עם המשפחה או החברים? למה לקנות כשאפשר להשכיר אוהל, ערכת קמפינג (גזיה, כלים, שולחן..), גנרטור, ג'יפ (במקום הרכב המשפחתי הצפוף) או GPS -

מתכננים מסיבת יום הולדת לחברה? ניתן להשכיר מערכת הגברה, ציוד קריוקי כדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח ובמקום לשלם אלפי שקלים לבעלי מקצוע.

ירדתם מהארץ להגשים את החלום? למה לא להשכיר את תכולת הבית לאנשים שבדיוק צריכים מיטה, DVD טלוויזיה, מקרר או מכונת כביסה.

מתחתנים? למה לקנות כשאפשר להשכיר לאישה שמלת כלה, חליפת חתן ואפילו להתפנק בלימוזינה. אחרי הכול מתחתנים רק פעם אחת!!

משפצים את הדירה? למה לקנות כשאפשר להשכיר מקדחה, פטישון, מלטשת וכלים נוספים? גברים אמיתיים לא צריכים בעלי מקצוע!!
השכרת ציוד היא שיטה חסכונית ויעילה המאפשרת לכל אחד לבצע השכרה כתחליף לקניה. השכרת מוצר למטרה ספציפית ולזמן מוגבל על פי הצורך.

קבלו מספר סיבות נוספות שיגרמו לכם להשכיר:

שלטו בכסף שלכם- השכרה מספקת תחליף נהדר וחסכוני לרכישה ומאפשרת לך לשלוט בהוצאות בצורה יעילה ונוחה. כשצריך משהו לתקופה קצרה - עוברים דירה? אין צורך לקנות את רכב ההובלה, כך גם במקרה של ציוד יקר הנדרש לזמן קצר - משכירים, משתמשים בהתאם לצורך ומחזירים לבעלים.

חסכו זמן והשקעה - קניות שייכות לבנות!! וותרו על התהליך הארוך והמייגע של קנייה: חיפוש, השוואה, תיקונים ותקלות, כאבי ראש וכאבי לב, שלעיתים לא שווים את שווי המוצר. למה לא להשכיר ופשוט להשתמש לפי הצורך ולהחזיר עד לפעם הבאה.

בדקו לפני שאתם רוכשים - כמה פעמים קנית מוצר, ורק אחרי שהשתמשת בו - גילית שביצעת רכישה מיותרת?, השכרת מוצר לפני ביצוע קנייה תאפשר לך להתרשם מהמוצר ולעשות את ההחלטה נבונה ביותר.

מלחמה בירידת ערך - כמה פעמים קנית מחשב או מסך גאג'ט, וגילית שהמחיר צנח בתוך מספר חודשים? השכרת ציוד היא הפתרון המושלם לבעיה זו. כמה פעמים בשנה אתה משתמש בציוד הסקי שלך - במקרים רבים אתם מוציאים ממיטבם כספכם על מוצרים אשר בפועל כבר כמעט ואינם בשימוש - נראה לכם הגיוני!?

קצת חישובים

רוצים לתעד את מסיבת הרווקים של החבר הכי טוב? מחיר השכרת מצלמת וידאו ממוצע הוא 150 ש"ח ליום. שווי מצלמת וידאו נע בין 1,500 לכמה אלפי שקלים. השכרה חד פעמית תחסוך לכם המון עוגמת נפש.
נניח ורכשתם במיטב כספכם מצלמת וידאו בשווי 3,000 ש"ח.. אם תשכירו את המצלמה לאנשים אחרים תכסו את ההוצאה תוך 20 ימי השכרה. ותוך 20 ימי השכרה נוספים תפיקו רווח של 100%.

השכרת ציוד היא חלופה אידיאלית. באמצעות השכרה תחסכו בהוצאות מיותרות ותשאיר לכם כסף לדברים החשובים באמת. כמה מאיתנו שכרו שירותים של בעל מקצוע? כמה מאיתנו הרגישו שבסופו של דבר השקיעו כסף ומאמצים רבים שעלו יותר ממה שקיבלו מאותו אדם? שלא נדבר על חסכון בשטח אכסון. חשבתם פעם שלשכן ממול יש את מה שאתם צריכים? השכרה מאפשרת להשתמש בציוד שאנו צריכים לשם ביצוע משימה נקודתית ולהחזירו לבעליו מיד בתום העבודה.
רועי דיין
http://www.gorent.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב