דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג מקצועי לבעלי מקצועות חופשיים - עורכי דין,רואי חשבון,רופאים 

מאת    [ 18/06/2009 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2424 פעמים ]

מיתוג לבעלי מקצועות חופשיים

מיתוג אישי לבעלי מקצועות חופשיים: מילת המפתח היא -בידול. בידול הוא תהליך בו אנו מציגים את הייחודיות שלנו ביחס לאחרים. אנחנו מיוחדים, אנחנו עושים משהו קצת אחרת מעמיתנו, אנחנו שונים ואנחנו רוצים שהלקוח החדש ידע על כך. האינטרנט מאפשר לנו בלי הגבלה של זמן, מקום או אופן להציג את עצמנו ואת השירות שאנחנו מציעים.

מיתוג אישי באינטרנט, הופך את חייהם השיווקיים של בעלי המקצועות החופשיים לקלים יותר. רופאים, פסיכולוגים, עורכי דין ורואי חשבון שאינם יכולים לפרסם עצמם על פי חוק, יכולים להיעזר באינטרנט על מנת להעביר מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים.

מאמנים אישיים, מאמני כושר, עורכי סדנאות, סופרים, אמנים וכל מי שמספק שירות או מוצר יכולים ליצור לעצמו מטריה שיווקית כוללת באינטרנט.והלקוחות מן הסתם מצביעים במקלדת. בסקרים שנערכו לאחרונה מתברר כי למעלה מ65% מהציבור משתמש בשירותי האינטרנט על מנת לחפש בעל מקצוע מיוחל. והיום לא די בשם ומס' טלפון - האינטרנט הוא עולם עצום של המלצות, אזכורים ועניין, בעל המקצוע חייב ליצור לעצמו מיתוג אישי מוביל על מנת לייצר את המפגש עם הלקוח הפוטנציאלי.

מיתוג אישי באינטרנט לפוליטיקאים: מערכת הבחירות האחרונה הוכיחה ליועצי התקשורת המסורתיים, כי הקרב האמיתי על כל קול - הינו באינטרנט. קמפיינים וריטואלים לצד סרטונים ביו-טיוב, בלוגים עתירי קוראים והשתלבות בקהילות נושא, הפכו את מערכת הבחירות הזו לאחרת ומתוחכמת יותר מאחרות. התוצאות, הן כבר נושא אחר, אך הדרך ללא ספק השתנתה ואף המסורתיים ביותר בין יועצי התקשורת למדו אותה. האינטרנט, יכול להפוך לצינור זמין ומיידי בין הנבחר לבוחריו, להעביר אינפורמציה באופן שוטף מבלי להיעזר במדיה ומשרתיה, לשלוט בחומר המועבר ולנהל אותו מבלי להיות תלויים בחסדי העיתונאי.

מיתוג אישי באינטרנט לאנשי עסקים: העולם החדש הוא דינמי, גם אם אתה מנהל בחברה גדולה ששמה הולך לפניה, כדאי שתדאג שגם שמך האישי ילך לפניך. האינטרנט מאפשר שליטה כמעט מקסימלית בתכנים וכדאי שהם יהיו חיוביים ומקצועיים. לכשתלך לפגישת העסקים הבאה שלך, דאג ליתרון היחסי שלך על מתחרייך עוד בטרם קיומה.

מיתוג אישי באינטרנט לאומנים: אולי לא כל אחד יכול להיות זמר, אך כל אחד יכול להיות ביו-טיוב. האינטרנט מאפשר ליצירתיים שביננו לבנות במה, תפאורה ולהביא קהל בדרך אחרת. יותר ויותר אמנים מפורסמים גילו את העושר השיווקי שבאינטרנט והם משתמשים בו. גם הגדולים מכולם מוכרים את המוסיקה שלהם באינטרנט ומנהלים קמפיינים וירטואלים וסלולריים. אלו שעדיין לא הגיעו לגג העולם יכולים באמצעות קמפיין ויראלי להפוך לכוכבים. הכוח הוא עצום, צריך רק לדעת להשתמש בו נכון.

מיתוג אישי באינטרנט למפורסמים: עקרון ה-web2 , הפך כל אחד מאיתנו לעיתונאי/רכילאי ושוחר לטרף. הסלבריטאים, שתדמיתם האישית היא למעשה חלק משמעותי מהמרקם המקצועי שלהם, למדו על בשרם שטוקבק אחד יכול להרוס עבודה של חודשים. ניהול המיתוג האישי גם באינטרנט למפורסמינו הינו צורך הכרחי ומשמעותי בדרך אל התדמית הרצויה ושמירת הקיים.

מיתוג אישי באינטרנט למחפשי עבודה ולהסבת מקצוע: האינטרנט הפך לזירת הדרושים העיקרית. מודעות הלוח שהיוו את בסיס ההייטק עד לפני שנים ספורות שוממות מיושביהם. בסקר שנערך לאחרונה בארה"ב מסתבר כי 77% מהמעסיקים מחפשים מידע על מועמדים בגוגל. ואם בגוגל עסקינן, רצוי מאוד שלפני ראיון העבודה הוא יוזן במידע חיובי ורב על מנת לייצר יתרון ממשי על מועמדים אחרים.

אך לא רק הלא מועסקים יכולים ליהנות מיתרונות המיתוג האישי, גם אלו הרוצים לשנות קריירה או להתקדם ממקומם. ככל שאלו יפארו את שמם ברחבי הרשת, כך הסיכוי כי מעסיק פוטנציאלי או רעיון עסקי - יגיעו מאליהם.

PEB-- Professional E-Branding | יחסי ציבור באינטרנט
הוקמה לאחר שנים של ניסיון והתמחות בשיווק באינטרנט. לרשותנו צוות מומחים מקצועי בתחומי השיווק ברשת, הכולל: יועצי אסטרטגיה ,שיווק ותקשורת שיווקית, מומחי פיתוח וכותבי תכנים מהמובילים בארץ.
www.peb.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב