דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה ההבדל בין אהבה לזוגיות ומה אתם מחפשים - אהבה או זוגיות? 

מאת    [ 17/06/2009 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 4118 פעמים ]



מה ההבדל בין אהבה לזוגיות ומה אתם מחפשים - אהבה או זוגיות? / מאת יואב ברנזון



אהבה

אהבה היא חוויה, התרגשות, התאהבות, התעלות והתלהבות. באהבה, אין חוקים ואין גבולות. החוויה היא העיקר, הכל זורם נהדר וישנה תחושה משכרת ונהדרת שהכל אפשרי.

אהבה היא למעשה סוג של חוויה, היא משהו רוחני מאוד, עמוק מאוד, רגשי, קשה להסביר אותו, קשה לתפוס אותו וקשה גם לקבע אותו. אהבה משתנה, היא ברת חלוף, היא חמקמקה, היא דועכת, היא עוברת שינויים, היא אינה קבועה וקשה מאוד להכניס אותה לסוג של מסגרת.

זוגיות




זוגיות היא מסגרת ברורה, סוג של "מקום עבודה", מעין "ברית" בין שני אנשים, היא דורשת השקעה, פשרות, וויתורים, קורבנות, היא לעיתים קשה מאוד ולעיתים טובה מאוד.

בזוגיות אין התעלות יומיומית אלא דווקא שגרה, ביטחון, מעשיות ויציבות כי זוגיות היא סוג של "מוצר" מאוד פרקטי שאנשים בוחרים בו כדי לחיות בצורה טובה ולפתור מספר רב של בעיות כמו בדידות, קשיים כלכליים, פחד מהחיים, שעמום, צורך בילדים, רצון להיות כמו כולם והצורך להשתייך למוסד נורמטיבי.






מחפשים אהבה?

אם אתם אנשים חסרי ניסיון בזוגיות, אם אתם אנשים שקשה מאוד לחיות איתם ביחד, אם אתם אנשים שחיים בפנטזיה ושמעדיפים לחיות את החלום מאשר את המציאות, אם אתם אנשים שמוכנים להיות לבד ובלבד שתמצאו אהבה, אם תמיד פירקתם מערכות יחסים ברגע שמשהו נהייה קצת לא נוח, אם הדבר שהכי חשוב לכם בקשר זוגי זו המשיכה המינית, אם אתם לא פתוחים למשא ומתן ואם אתם לא מוכנים לוותר כהוא זה על פנטזיה שלכם, אם אתם מכורים לריגוש ואוהבים חוסר יציבות, אם אתם חייביים להיות מאוהבים כדי להיות בקשר עם מישהו - אתם אנשים שמחפשים אהבה.

ואם אתם מחפשים אהבה - רוב הסיכויים שאתם רווקים כרוניים, גרושים, חסרי זוגיות קבועה, חוויתם מערכות יחסים קצרות, היו לכם אהבות גדולות שנגמרו בקול ענות חלושה, אתם עדיין מחפשים את האחד והיחיד ואתם בטוחים שזה רק עניין של מזל.



מחפשים זוגיות?

אם אתם נמצאים בזוגיות יציבה הרבה שנים, אם אתם מוכנים לפשרות, אם אתם אנשים שלא שוברים את הכלים אלא אתם רציונליים ומחושבים, אם אתם מחפשים ביטחון, מיסוד ויציבות, אם אתם יודעים לשמור על איפוק ולעשות וויתורים, אם המשיכה המינית אינה הדבר המרכזי שמנחה אותכם בבחירת בני זוג, אם נאמנות וחברות הם הדברים הכי חשובים לכם במערכת יחסים זוגית - אתם אנשים שמחפשים זוגיות.

ואם אתם מחפשים זוגיות - רוב הסיכויים שאתם נשואים, שאתם אנשים שקולים, שאתם כבר מזמן לא חיים בסרט, שאתם עובדים בשביל הזוגיות שלכם ושאתם יודעים שזוגיות זה לא מזל אלא עבודה שיטתית ומתמשכת הכרוכה בקורבנות.


וטיפ לסיום: מי שמחפש זוגיות מחפש למעשה בעל - אדם שהוא יציב, אמין, חבר, משקיע, אכפתי ואמין אבל צפוי, בטוח ושגרתי. מי שמחפש אהבה מחפש למעשה מאהב - אדם שהוא בלתי צפוי, מעניין, מרגש, סוער ודינאמי אבל הוא לא תמיד יציב, הוא לא תמיד חבר, ולא ניתן לסמוך עליו בכל מאת האחוזים שהוא יהיה שם בשבילכם.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/PAGE35.asp - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב