דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור מערכת אזעקה? להב שיווק 

מאת    [ 16/06/2009 ]

מילים במאמר: 801   [ נצפה 2775 פעמים ]

 

כאשר אתם נכנסים לגוגל כדי לקבל מידע על מערכת אזעקה או גלאים המתאימים לכם עליכם לשאול מספר שאלות:

האם אתם בונים בית ומעוניינים במערכת אזעקה שתאפשר הכל?

כאשר בונים בית ניתן לתכנן תשתית יעילה וחכמה בהתאם לצרכי בני הבית וכמובן מערכת אזעקה גדולה ואיכותית שתכיל מספיק גלאים ואפשרויות להרחבה גם אם בעתיד תירצו להוסיף אופציות שכעת אינכם רוצים להשקיע בהן.

במצב זה, אנו נמליץ לכם על הנטר פרו 896 של פימא, שיכולה להכיל עד 96 גלאים, ניתן להוסיף לה מקלט לגלאים אלחוטיים, היא משמשת גם כמערכת שבת עבור שומרי שבת וכן ניתן להוסיף לה חייגן סלולרי  המתקשר באמצעות כרטיס SIM כאשר קו הטלפון נותק וגם שולח הודעות SMS לנייד בעת פריצה.
חייגן זה מאפשר לבני הבית להיות מודעים לכל בעיה שיש במערכת אזעקה בזמן אמת, וכאשר יש פריצה לבית, בני הבית מקבלים SMS המפרט בדיוק מאיזה אזור נפרץ הבית, באיזה חדר הופעל גלאי עשן, או באיזה חדר שירותים הופעל גלאי הצפה. הידע מאפשר לבן הבית לדעת האם מדובר באזעקות שווא, אזעקות אמת ומה יש לעשות באותו רגע.
זאת להבדיל ממערכת אזעקה ללא חייגן זה שרק מתקשרת לאדם אל הנייד ומשמיעה לו קול של סירנה באוזן, מבלי שידע מדוע הופעלה מערכת האזעקה בביתו.

 

האם אתם צריכים להוסיף גלאים למערכת אזעקה קיימת?

נניח שיש בביתכם מערכת אזעקה שרכשתם לפני 5 שנים וכעת אתם מעוניינים להוסיף גלאי נפח חיצוניים. במצב זה, עליכם לבדוק האם באזעקה הקיימת יש מספיק אזורים פנויים כדי לשים בהם גלאים נוספים. מערכת אזעקה בסיסית מכילה לרב 8 אזורים כאשר כל אזור מכיל גלאי אחד. בצורה זו כאשר יש פריצה דרך אחד הגלאים או תקלה, ניתן לראות בשנייה על איזו גלאי מדובר כאשר מסתכלים על הקיבורד (הממוקם לרב בכניסה לבית ובחדר ההורים).

במידה ויש לכם כבר 8 גלאים ברחבי הבית ואתן מעוניינים להוסיף גלאי נפח חיצוני, גלאי וילון חיצוני או כל גלאי אחר, תצטרכו להרחיב את כמות האזורים באזעקה באמצעות כרטיס הרחבה עבור 8 אזורים נוספים.

כך לא תצטרכו לרכוש אזעקה חדשה לבית, אלא כרטיס הרחבה אחד או יותר בהתאם לצורך וכמובן את הגלאים עצמם.

האם יש לכם תשתית של צנרת להעברת כבל עד מיקום הגלאי הרצוי?

אחת הבעיות העיקריות בהוספת גלאים קוויים למערכת אזעקה קיימת היא במחסור בתשתית עד למיקום הרצוי של הגלאי. לפעמים ניתן להשתמש בתשתית נקודות הטלפון הפזורות ברחבי הבית ומאותה נקודה לחצוב בקיר עד ליקום הגלאי, ואז לסגור את החציבה באמצעות גבס וקצת צבע.
לרב, פיתרון זה אינו ישים משום שיכולים לצוץ קשיים בהשחלת כבל פיקוד בנוסף לכבל הטלפון שכבר קיים בצינור הצר והמפותל.

כאשר לא ניתן להעביר כבל פיקוד בצורה יעילה ואסטטית עד למיקום הגלאי המבוקש, ניתן להוסיף למערכת האזעקה מקלט לגלאים אלחוטיים המאפשר הוספה של עד 24 גלאים אלחוטיים של ויסוניק למערכת אזעקה קיימת.

למקלט לגלאים אלחוטיים ניתן לחבר גם גלאי נפח חיצוני אלחוטי המתעלם מבעלי חיים קטנים כמו חתולים, ציפורים וכלבים קטנים אך יתפוס גנב בחצר עוד לפני שיגרום נזק כלשהו לבית ובוודאי לפני שיפרוץ פנימה.

אנו נתקלים בתופעה הולכת וגוברת של בעלי בתים המעוניינים להוסיף גלאים חיצוניים אלחוטיים מסביב לבית לשם הגנה מקפת, וכן גלאי עשן אלחוטי בכל חדר ילדים ובארונות החשמל, לאור מספר שריפות שנגרמו משקעי חשמל לאחרונה.

אם אתם מעוניינים להוסיף גלאים חיצוניים אלחוטיים אך המערכת האזעקה שלכם ישנה מכדי שניתן להתקין בה מקלט לגלאים אלחוטיים, ניתן להוסיף מערכת אזעקה אלחוטית לחלוטין שתכיל רק  גלאים חיצוניים אלחוטיים וכל גלאי אלחוטי אחר שתרצו להוסיף, כמו גלאי עשן או גלאי הצפה.
כך תוכלו להפעיל רק את האזעקה האלחוטית כאשר אתם בתוך הבית, ולהפעיל את שתי המערכות כאשר אתם יוצאים מהבית.

 

האם יש לכם בית קטן ואינכם זקוקים ליותר משמונה גלאים?

מערכת אזעקה מדגם קפטן i של פימא פותחה במיוחד עבור לקוחות המעונינים באזעקה קטנה ואינם רוצים להוציא כסף רב. מערכת אזעקה קטנה וחכמה זו מאפשרת התחברות לשמונה גלאים פנימיים או חיצוניים ולא מאפשרת הוספה של כרטיס הרחבה.
קפטן מיועדת לרב לחנויות קטנות או דירות שעבורם גם שמונה גלאים הם יותר מדי, אך הלקוחות עדיין נהנים ממערכת אזעקה עם אמינות גבוהה ושימוש ידידותי.

למעשה, מבחינת הלקוח, אין שוני בשימוש היומיומי של הפעלה חלקית או מלאה בין מערכת אזעקה מדגם הנטר פרו 896 (ספינת הדגל של פימא) לבין מערכת אזעקה קטנה מדגם קפטן i.  

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב