דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה לנוער בקיץ 

מאת    [ 16/06/2009 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 38978 פעמים ]

רוב בני הנוער אינם מסתפקים במחשב- טלוויזיה- קניון- בילויים בחופשת הקיץ אלא מחפשים דרך "לעשות קצת כסף" וגם ליהנות במקום להשתעמם. הנה כמה אפשרויות להרוויח כסף בעבודות בנאליות או אפילו עד כמה שאפשר מעניינות (בנוסף יש קישור למטה לאתר עבודות לנוער החדש של פורטל נוער / no-r ):

קייטנה: להיות מדריך בקייטנה זאת אומרת להשגיח ולהפעיל כמה זאטוטים קטנים שהוריהם החליטו לשלם כסף בשביל שלילדיהם תהיה תעסוקה. המדריך בדרך כלל נהנה בקייטנות, הילדים ממש חמודים למעט אחד, שניים מופרעים שהמדריך באמת מתענה בלהחזיק אותם קצר. המדריך נהנה מימי כיף כמו סופרלנד, לונה פארק, בריכות ואפילו מרוויח על זה כסף! החסרונות היחידים של הקייטנה הם שרב הקייטנות משלמות מינימום בעוד שבעבודה אחרת אולי היית משיג קצת יותר. בקייטנה חם, מזיעים והאשכנזים שבינינו גם נשרפים.

גלידרייה / פיצרייה: כששומעים שחבר עובד בפיצרייה זה נשמע לנו ממש מגניב כי הרי יוצא לנו לאכול במקומות כאלו הרבה בחופש הגדול ובעבודה יש לנו מפגש עם דברים מוכרים וטעימים. היינו יכולים לחשוב שכיף לעבוד במקום כזה, אבל מקומות כאלו דורשים חנות נקייה יותר מכל תחום אחר, אז איכשהו כשעובדים בתחום מוצרי המזון הופכים בסוף המשמרת גם לפועל ניקיון. מצד שני, יש אווירה טובה והווי חברתי עם שאר חברי המשמרת. חשוב מאוד שתהיה אווירה טובה כי האווירה מוסיפה מאוד להנאה. בעבודה כזאת יש טיפים. טיפים זה טוב. חלק יגידו שהטיפים בעבודה בגלידרייה / פיצרייה הם טובים ומספקים, ואחרים יגידו שבסוף המשמרת לא קיבלו כמעט תמורה לעבודתם שמתבטאת כמובן, בטיפ.

סקרים: עבודה טלפונית בסקרים היא בדרך כלל בסביבות שש שעות עבודה ביום. אם הסקרים הם באופן קבוע בערב, שרב עבודות הסקרים באמת בערב אז אי אפשר לבלום בערבים כי הערבים תפוסים ובבוקר בני אדם פשוט נמרחים כי קמים מאוחר. כך יוצא שבחופש לא עשינו כלום. השכר בסקרים הוא מינימום + בונוסים. סקרים יכולים להיות מאוד רווחיים בגלל הבונוסים אבל העבודה פשוט משעממת. צריך להתקשר להמון אנשים וכל אחד עונה את התשובה המוזרה שלו ואנחנו צריכים להקשיב ולהסכים איתו. בקיצור- רווחי אבל משעמם.

מלצרות: בנות, ניסיתן פעם לסחוב את המגש הכבד הזה?! תמיד אנחנו רואים באירועים את המלצרים שסוחבים מגשים על יד אחת ומסתובבים בין השולחנות וזה נראה לנו שזאת עבודה כיפית חבל על הזמן. אז זהו, שלא כל כך. העבודה נחמדה, יש הרבה צחוקים. הטיפים ממש רווחיים. הם נעים בין 10-50 שקלים לאירוע לא כולל את מה שהבוס משלם לך על הערב. הבעיה במלצרות היא שצריך לשרת אנשים ובינינו, מי רוצה לשרת מישהו אחר? העבודה היא באמת עבודה טובה אבל לא בראש סדר העדיפויות של המחפש עבודה.

חנות ספרי לימוד: חנות ספרים מגשימה את כל מה שאפשר לצפות לו. העבודה היא בתוך מקום סגור עם מזגן. בכל משמרת עובדים עוד כמה בני נוער שכולכם ביחד צריכים לעזור ללקוחות לקנות ספרי-לימוד לקראת שנה הבאה כי הרי קונים ספרים בחופש הגדול וכך נוצר הווי בחנות של כיף וצחוקים. השכר הוא בדרך כלל שכר מינימום אבל עובדים הרבה בחופשה כי הורים וילדים מציפים את החנות בשביל לקנות ספרים לשנה הבאה, וכשעובדים הרבה מגיעים לסכום נאה של כמה אלפי שקלים טובים. העקב אכילס של העבודה בחנות ספרי-לימוד הוא שעובדים כל החופש. כמובן שקובעים משמרות אך בסוף החופש כשיש לחץ בחנות בעל-החנות דורש לעבוד כל יום מהבוקר עד הערב.

בשוק קיימות עוד עשרות עבודות לבני נוער לחופש הגדול. יש מגוון עבודות משתלמות מכל הבחינות כמו עבודה בכל חנות שהיא. ויש עבודות לא משתלמות בכלל כמו חלוקת פליירים שגם השכר זעום וגם חם בחוץ מכדי לחלק פליירים כמה שעות טובות.

אני מאחלת לכל בני הנוער בישראל למצוא בסופו של דבר את העבודה שהכי תשתלם להם, להרוויח קצת כסף, אבל הכי חשוב - להנות. זו התקופה הכי יפה של החיים, חבל מאוד להעביר אותה בהשתעבדות לעבודה, אז קחו הכל באיזי, כן?



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב