דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב בזמן משבר כלכלי - הזדמנות יצירתית 

מאת    [ 15/06/2009 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2609 פעמים ]

למה לימודי עיצוב דווקא עכשיו - כי אמנם המיתון במשק לא עושה טוב לאנשים רבים, וזה לא סוד. יש מי שבוכה על מר גורלו, אבל יש גם אחרים שלוקחים את עתידם בידיים, ורואים בכך הזדמנות לפתח את היצירתיות הטמונה בהם. לימודי עיצוב, למשל, הם אחד האמצעים הפופולאריים בעזרתם מביאים לידי ביטוי קריאטיביות לא ממומשת ודרך נפלאה להתחיל בקריירה זוהרת ומכניסה.

לימודי עיצוב הם שם כולל לתחום ענק, מרתק ומורכב, המכיל בתוכו בין היתר קורס עיצוב פנים, סדנת עיצוב הבית, קורס אוטוקאד (לשרטוט והדמיה אדריכלית) ואפילו קורס פוטושופ. כל אלה מתקשרים, במישרין או בעקיפין, לענף הטרנדי של התקופה האחרונה, בישראל ובעולם - לימודי עיצוב.

לימודי עיצוב חופשים את הסטודנטים למגוון נושאים. בין הנושאים העיקריים הנלמדים במסלולים לאדריכלות ועיצוב פנים: מבוא ומושגי יסוד בעיצוב; היכרות עם זרמים וסגנונות עיצוב בארץ ובעולם; יסודות עיצוב הבית; רישום ושרטוט אדריכלי; חשיבה מקורית; עיצוב פנים; חשיבות המודל ככלי לתכנון ולתצוגה; תהליכי הבניה ושלבי הביצוע; סודות הצבעים; פאנג שווי ויישומה בעיצוב פנים; שילוב מערכות כגון מיזוג אוויר; חשמל ותקשורת במבנה; היכרות עם חומרים; ניהול פרויקטים; עיצוב פנים של חנויות; שיווק, פרסום ויחסי ציבור ועוד ועוד.

לימודי עיצוב משמעם גם סיורים מקצועיים, לא מעט פרקטיקה והתנסויות בחומרים ושיטות עבודה. "פרויקט" היא מילת מפתח שתחזור על עצמה כמה פעמים במהלך לימודי עיצוב, ובשיאה פרויקט הגמר. זה האחרון יצורף לתיק העבודות האישי של הסטודנט, בתום יותר משנה של לימודי עיצוב אינטנסיביים.

לימודי עיצוב - קורס אוטוקאד

אם אתם שואפים להכנס לאחד ממסלולי לימודי עיצוב אז קורס אוטוקאד, למי שטרם שמע את השם, מיועד לאלה המעוניינים לרכוש כלים בסיסיים לשרטוט והדמיה אדריכלית. כאן מדובר כבר בירידה לעומקם של חומרים, תרתי משמע, והשגת יכולת עבודה עצמאית ובסביבת עבודה שמתאימה לאדריכלים, מהנדסים, מעצבים ושרטטים.

בוגרי הקורס משתלבים בשוק העבודה במשרדי אדריכלות או במשרדי עיצוב פנים ושרטוט ממוחשב. קורס אוטוקאד נמשך כחצי שנה, בהתאם למסגרת בו נלמד.

לימודי עיצוב - פוטושופ

קורס פוטושופ הוא חלק בלתי נפרד עבור כל מי שבחר באחד ממסלולי לימודי עיצוב.  

בין נושאי הלימוד בקורס פוטושופ: מבוא; תוכנת חלונות ועבודה עם קבצים; מושגי יסוד בעריכת תמונות; שימוש בפילטרים וכלי ציור; מסכות שכבה; שימוש באפקטים; שכבות מילוי ושכבות התאמה; הכנה לדפוס; יבוא קבצים; יצירה ועריכה של טקסטים ופונטים; שיפוץ תמונות דיגיטאליות וסרוקות ועוד. בסיום הקורס נערך מבחן מסכם, כאשר במהלכו נדרשים הסטודנטים לביצוע תרגילים ומשימות.

בשורה התחתונה, לימודי עיצוב הם בהחלט אתגר לא פשוט למי שמחליט להיכנס לתוכו, אבל מי שישקיע וייקח את ההזדמנות בשתי ידיים בלי להתעצל, יוכל "להגשים" את עצמו במובנים רבים. לימודי עיצוב הם דרך להביא את ה"עצמי" של הסטודנט לידי ביטוי, כאשר האישיות "נשפכת" לתוך הלימודים, ואלה מעצבים אותה בחזרה. זהו תחום מדהים שיכול להיות יריית הפתיחה לעבר קריירה משגשגת ומכניסה - גם בימים של משבר כלכלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב