דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשורת במיטה - הגירסה הגברית 

מאת    [ 15/06/2009 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2762 פעמים ]

אתה רוצה כל כך שהיא תיהנה, שתדגים את האנחות שאולי ראית באיזה סרט כחול, שתרגיש מלך המענגים לידה, שתדע שסיפקת אותה. אולי כי אתה אוהב ואכפת לך ואולי פשוט כדי להרגיש שאתה בסדר ושאתה שווה. אתה רוצה שהיא גם.
בכל מקרה, אתה לא מבין למה זה לא קורה איתה. היא פשוט שוכבת שם, מחכה שזה ייגמר, וכנראה גם לא גומרת. ממש לא. אולי אפילו כואב לה, אבל לא בטוח שהיא אומרת, ואולי אתה בכלל לא שם לב בחושך.
אז אתה ממשיך עם מה שאתה יודע לעשות, מה שראית שעושים, מה שנדמה לך שיעבוד, ואתה גומר אבל מתוסכל, כי אתה יודע שזה היה שלך לבד. ורצית להיות ביחד.
בכל מקרה, אתה נשאר עם התסכול, ואחרי כמה ניסיונות מוותר, או עליה או על הניסיונות. עשית את מה שאתה מבין. מה כבר אפשר לעשות יותר מזה?
אז זהו, שאפשר!
אפשר לתקשר ככה שתיזכר שאתם שם ביחד, לא לחוד. ושזה לא אתה שאמור לדעת הכל, אלא אתם ביחד שמגלים כל פעם יותר איך לאפשר הנאה עצומה לשניכם. התקשורת יכולה להתרחש בכל צורה, מילים וגוף ותנועה, אפילו בנשימה. אבל עיקרה בכוונה שלך, בנכונות שלך ללמוד ולגלות.
והגילוי הוא ששניכם שונים, כל כך שונים. וזה נפלא, עולם חדש לגלות: קצב שונה, הגוף מגיב אחרת, האיברים שונים לחלוטין, הגירוי נמצא במקומות שונים, יש רגשות שונים שמעורבים, הצרכים שונים, הכול שונה. ואתה לא אמור להכיר את כל ההבדלים האלה לבדך, יש מסע לעשות כדי לגלות אותם, והגברים שעושים את המסע הזה, מגיעים אל מעיין התשוקה הנשית. מקום נהדר לבקר בו.
ויותר מכך, אצל כל אישה הם מגלים מעיין שונה לחלוטין. זה בהחלט לא מנגנון אחיד וכללי לכל הנשים שאפשר לחזור על התסריט שלו עם כל אחת, פשוט ללחוץ play. להיכנס לאוטומט. כל אחת בנויה שונה ואוהבת את זה אחרת, וזה חלק ממה שעושה את העניין לכל כך מלהיב. זו הרפתקאה בכל פעם מחדש.
אצל אחת זה חייב להיות רק עדין מרוב ריגוש ורגישות ואצל השנייה רק בעוצמה, עם נחישות ועוצמה, ואצל השלישית רק תן לה ליזום ולשלוט, ואצל הרביעית רק תחבק אותה עם הפחדים ותאפשר לה לעבור דרכם ביחד, אל הצד השני. ובצד השני חם ורטוב ונעים. והגעתם לשם ביחד.
כולנו ראויים ליהנות, לפרוח ולהתלהב ולתת ולקבל. כולנו ראויים להתענג ולהתפרק ולהתפוצץ מרוב אושר. אז קח את הפרטנרית שלך איתך למעלה, גלה איתה את הדרך אליה ותגיעו ביחד אל מה ששניכם משתוקקים לו, תאוותיכם האדירות ביותר, משאלות ליבכם, גירויי גופכם, חלומות נפשכם.
דלית-יעל אייזן
מטפלת ועוסקת בריפוי ושינוי

מזמינה אותך למפגש הכרות אישי
http://www.artofliving.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב