דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיכנס לטרקלין, גם אם אתם לא טסים במחלקת עסקים 

מאת    [ 14/06/2009 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 9030 פעמים ]

טרקלינים או Lounges הם בדרך כלל נחלתם של נוסעים הטסים במחלקת עסקים. מדובר על פיסת גן עדן קטנה באמצע המהומה המתסכלת של שדה התעופה, שם יכולים הנוסעים ליהנות מקפה משובח ומשקאות אחרים, מחטיפים, חיבור אלחוטי לאינטרנט, איזור עבודה נוח, מקלחת, סרטים המוקרנים על מסכי פלזמה ועוד כהנה וכהנה פינוקים. השהייה בשדה התעופה לא חייבת להיות סיוט, גם אם טסתם במחלקת תיירים.

הנה כמה דרכים בהן תוכלו ליהנות מיתרונותיו של ה-Lounge :

 א.בדקו האם כרטיס האשראי שלכם מאפשר כניסה לטרקלין . חברת אמריקן אקספרס מאפשרת למחזיקי כרטיס Credit ירוק וזהב לקבל כרטיס Priority Pass המעניק כניסה ליותר מ-500 טרקלינים ברחבי העולם תמורת 490 נקודות ו-$27 לכניסה. מחזיקי כרטיס מאסטרקארד יכולים לרכוש את הכרטיס בעלות של $75 או 2500 נקודות לאומי כארד. כל כניסה תחויב ב-$27 .

נוסעים מתמידים – אם הנכם נוסעים מתמידים באחת משלוש הבריתות הקיימות היום (One World , Star Alliance , Sky Team ) יש סיכוי טוב שתצברו מספיק נקודות כדי לקבל שדרוג. במידה ואכן שודרגתם, תקנה לכם טיסה במחלקת עסקים כניסה לטרקלין. לעיתים ניתן לצבור נקודות שיזכו אתכם בשדרוגים אוטומטיים מבלי שתצטרכו לבזבז את המיילים שנצברו לטובתכם. חברת אמריקן איירלינס, למשל, מציעה שדרוגים אלקטרוניים למי שמגיע לסטאטוס גבוה, כמוה גם חברת אייר קנדה. שימו לב, כרטיס חבר בסטאטוס גבוה של אחת מחברות התעופה עשוי לזכות אתכם בכניסה גם לטרקלינים של שאר החברות באותה קבוצה. עיקרון זה שימושי כשאתם נמצאים בנמל תעופה בו אין טיסות המופעלות ע”י החברה בה אתם רשומים כנוסעים מתמידים.   http://www.staralliance.com ,http://www.oneworld.com/  http://www.skyteam.com

נוסעים מתמידים 2 – גם אם לא תקבלו שדרוג למחלקת עסקים, כרטיס חבר בסטאטוס גבוה עשוי להקנות לכם גישה לטרקלין. אפילו אם אינכם טסים בתדירות גבוהה מאוד, השתדלו לטוס עם אותה חברה או עם אותה הקבוצה וצברו נקודות בכרטיס חבר אחד (לדוגמא :לופטהנזה ב- Star Alliance , קונטיננטל ב- Sky Team ובריטיש אירוויס ב- One World ). חברת לופטהנזה מאפשרת לחבריה כניסה לטרקלין עסקים החל מסטאטוס Frequent Traveler. אם אתם Elite Plus members בקבוצת Sky Team או בעלי סטאטוס Platinum Elite בקונטיננטל תוכלו להשתמש באחד מטרקליני President club והשותפים בקבוצה גם כשתטוסו במחלקת תיירים. גם חברות במעמד Sky Club של דלתא תעניק כניסה לטרקלינים הנ"ל. בבריטיש אירוויס, חברות בדרגת Silver או Gold תקנה לכם גישה לטרקליני Executive של החברה ובאל על מעמד פלטינה וזהב יעשה את העבודה. פרטים נוספים ניתן למצוא באתרי החברות. ניתן לבדוק גם כמה נקודות עליכם לצבור על מנת להגיע למעמד הדרוש לכם וכמה ואילו טיסות יעזרו לכם לצבור את הנקודות.

ב. קניית כרטיס כניסה חד פעמי – מרבית הטרקלינים מאפשרים קניית כרטיס כניסה במקום בעלויות של כ-$30. אל על למשל מאפשרת קניית כרטיס כניסה חד פעמי לטרקלין המלך דויד בעלות של $29 לנוסע או 65 נקודות נוסע מתמיד. הזמינו כניסה חד פעמית לטרקלינים בנמלי תעופה באנגליה באתר http://www.holidayextras.co.uk/airport-lounges.html.

לאתר נוסף להזמנת כניסות חד פעמיות http://www.loungepass.com/ .

לסיום , בטרם תחליטו לאיזה טרקלין כדאי להיכנס ומתי להשקיע אתם מוזמנים לבדוק סקירות של טרקלינים מרחבי העולם שנעשו ע"י נוסעים . http://www.loungeguide.net/

טיסה (והמתנה) נעימה .

מאיה היא סוכנת נסיעות בעברה.
עובדת בחברת הנסיעות אמסלם המתמחה בנסיעות עסקיות.
http://www.amsalem.co.il
http://www.abt-global.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב