דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות רומנטיות 

מאת    [ 12/06/2009 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 2862 פעמים ]

חבילת גולד
ראש פינה הקסומה- טיסה של שעה לראש פינה הקסומה, דרך קו החוף צפונה עד ארובות אורות רבין ומשם מזרחה לכיוון מגידו, עפולה, התבור,עמק יזרעאל, טבריה, כרי דשא, ונחיתה במחניים, משם יואספו בני הזוג לסיור במושבה הציורית, מומלץ טיול בגן של שיחזור ראש פינה, ואף יתאפשר לטייל עצמאית במושבה.
ולאחר מכן הזוג יהנה מארוחה זוגית באחת ממסעדות היוקרה אשר ממקומות בראש פינה. (אפשרות בחירה בין ארוחת בוקר לארוחת צהריים) אפשרות למסעדה כשרה.
זמני היציאה משדה דב: המעוניינים בארוחת בוקר - יציאה בסביבות השעה 9:00 חזרה משוערת בסביבות 14:00.המעוניינים בארוחת צהריים - ייציאה בסביבות 11:00 וחזרה לקראת 17:00.

חבילת פלטיניום
ראש פינה מצפה הימים - בשיפוליו המזרחיים של הר כנען בגובה 570 מטר, צופה לגולן ולכנרת, שוכן מלון ספא מצפה הימים,המשתרע על שטח של 150 דונם של משק אורגני המגוון מסוגו בעולם ובו בוסתנים, משעולי הליכה, גינות תבלין, צמחי מרפא, גינות ירק, משק חי ומחלבה.מיקומו היחודי של מלון ספא מצפה הימים יוצר אי של הרמוניה אקולוגית בין אדם וטבע.המלון זכה בפרס האקולוגי של הארגון העולמי "רלה שאטו" חוות הבריאות מציעה מגוון של טיפולי בריאות ויופי בשילוב שמנים ארומטיים,צמחי תבלין וטיפולי מים,חלקם ממוקמים בתוך מבנה המלון וחלקם בתוך מבנה הממוקם בלבו של גן התבליניםהמבושם בפריחת יסמין ולבנדר הגלריה על מגוון אומניה וסדנאות היוצר מספקת לאורחיםחוויה של התבוננות באומן, במלאכתו ובעשייתו ומשלבת עבודות קרמיקה תכשיטים פיסול וציור, השילוב בין מלון ספא, חוות בריאות, משק אורגני וסדנאות יוצר, מעניקה לאורחים חוויה עמוקה וייחודית, מלון ספא מצפה הימים חבר בארגון היוקרתי ביותר של מלונות קטנים "רלה שאטו" המתבסס על עקרונות תרבות החיים הצרפתית, יופי, הרמוניה, ושלווה
יציאה בשעות הבוקר המוקדמות משדה דב, הגעה למלון קבלת חדר,חלוקים,וקדימה לפעילויות, גקוזי מדהים על צלע ההר צופה על עמק אחולה מצפון והכנרת מדרום,בריכות חמות,פינות קפה,תה צמחים ונשנושים, ארוחת צהרים מפוארת, טיפולי גוף, עיסויים כלבבכם, המשך פעילויות בריאות במלון וחזרה בשעות אחה"צ המאוחרות לתל אביב
חבילת אקסטרים
באויר, בים, וביבשה- (בב"י) "המרוץ ל-fun". תארו לעצמכם איך ההרגשה להעניק מתנה של פעם בחיים לאדם יקר כל כך, מתנה שבאמת רק לאוהבים מעניקים.
הבוקר יפתח בטיסה מרתקת של חצי שעה(טיסה רומנטית/טייס ליום אחד/פעלולים/יום הולדת/וכו') טיסה של כיף אמיתי מעל שמי תל אביב והסביבה,(טיילת תל אביב וחופי מישור החוף לכיוון אשדוד)בטיסה תתכבדו בסלסלת פינוקים: יין/שתיה קלה,שוקולדים משובחים,בנוסף צילום וידאו, חולצת טישירט של ישראפלייט, ותעודת טייס ליום אחד.
בסיום הטיסה ממשיכים להרפתקאה הרומנטית הבאה והפעם הפלגה ביאכטה הפרטית שלכם, חוויה זוגית ורומנטית עשירה של שעה וחצי, ושוב הרוגע השלווה והפינוקים הקטנים ביאכטה הפרטית שלכם("דנית") אל מול חופי תל אביב והסביבה, תענוג שלא רוצים שיגמר ואז.... משם בסביבות הצהרים שוב ממשיכים להרפתקאת התענוגות, לספא התל אביבי היוקרתי שבמלון קרלטון שבתל אביב (נמצא ממש מול המרינה שבתל אביב)לטיפול זוגי עשיר ומדהים! נופלים שדודים למיטת הטיפולים ומתענגים על עיסוי כלבבכם, ולאחר מכן תוכלו להתענג על בריכת המלון ללא הגבלת זמן ,כמובן שניתן גם לצרף מסעדה או ארוחה במלון (בתוספת תשלום) לפי רצונכם ולשבצה בין החוויות או בסיום "המרוץ".(עכשיו במחיר היכרות)
חבילת "המלכים"
מהבית בלימוזינה פרטית היישר לשדה התעופה לטיסה רומנטית חוויתית, לסיור אוירי לילי או יומי מרתק מעל עתיקות קיסרייה המדהימה ביופיה, טיסה כבת שעה, הטיסה תתבצע מעל איזור השרון לכיוון שפיים, נתניה, נחלוף את מכמורת, דרך חדרה שם נראה את הארובות של תחנת הכוח אורות רבין ונגיע לקיסריה. נזהה את המקומות המפורסמים האמפיתיאטרון, ההיפודרום, אמת המים וכמובן הבתים החדשים ומגרש הגולף, נבצע מספר סיבובים מעל העיר העתיקה,ולאחר מכן נחזור לתל אביב, הלימוזינה תיקח אתכם לאחת המסעדות שלנו (ע"פ בחירה) ובתום הארוחה תחזרו בלימוזינה לביתכם מרוצים ועייפים. (מומלץ מאוד להצעות נישואין, לארועים זוגיים משמעותיים, או להפתיע סתם במתנת המילניום).



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב