דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בעגלות 

מאת    [ 11/06/2009 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3262 פעמים ]

מה זה עגלות?
לא מדובר בעגלות - המפורסמות הן מעין דוכנים ניידים המציעים סחורות למכירה. עגלות אלה מועמדות לרוב בקניונים, מרכזים מסחריים או מקומות הומי אדם. בכל עגלה ישנו לפחות עובד אחד (וברוב הפעמים יותר). העובדים אחראים על מכירת המוצרים המוצגים על העגלה, לצד כל מה שקשור לתפעול השוטף שלה.

על מה המהומה?
המוני ישראלים צעירים נוהרים לעבודה בעגלות קודם כל בשל ההיצע העצום של עבודות פנויות, מבחר מוצרים שניתן למכור והחברות המפעילות עגלות למכירות בכל העולם. שנית, העבודה מתאימה לכל אחד. אין שום צורך בניסיון קודם במכירות בכלל או במכירות בעגלות בפרט, וגם ידיעת השפה האנגלית על בוריה אינה הכרחית. אנגלית בסיסית מספיקה בהחלט. וכמובן, מעל לכל, הסיבה המרכזית לעבודה הפופולארית בעגלות היא הכסף: תחום המכירות בעלות נחשב לאחד הרווחיים ביותר כאשר מדברים על עבודה בחו"ל, אם לא הרווחי שבהם.

סדר היום
אם החלטתם לעבוד במכירה בעגלות בחו"ל, כדאי שתדעו איך נראה סדר היום של עובד העגלות המצוי: סדר היום כולל קימה בסביבות שמונה בבוקר (תלוי בעונה ובתקופת השנה), הגעה לקניון וארגון של העגלה והמוצרים. לאחר מכן מתבצעת העבודה למשך 9-11 שעות, כולל הפסקות. העבודה עצמה כוללת פניה לעוברים ושבים, מתן הסברים בסיסיים על המוצרים בנאום ("ספיץ'") מוכן מראש ובתקווה - סגירת עסקה. בסוף היום מתבצעת סגירה של הקופה, סידור המוצרים שעל העגלה, וחזרה למגורים. לכל עובד מובטח יום חופש אחד לפחות בשבוע, ורבים מהערבים מוקדשים לבילויים ופעילויות חברתיות.

לינה
רוב החברות המעסיקות עובדים למכירה בעגלות בחו"ל מסבסדות גם שהייה במגורים משותפים. בדרך כלל מדובר בבתים משותפים, בהם לנים 2-3 עובדים בחדר. שאר חלקי הבית משותפים לעובדים האחרים. המגורים בדרך כלל מרוהטים במלואם, והדבר היחידי באחריותם של העובדים הוא הדאגה לאוכל ומצרכים יומיומיים. בנוסף לדאגה למגורים, רוב החברות מעמידות לרשות העובדים רכב או שניים לצרכי ההגעה לעבודה.

מה מוכרים?
כאמור, כאשר מדברים על עבודה בחו"ל - המכירה בעגלות היא הפופולארית ביותר, ובהתאם גם מגוון המוצרים המוצעים למכירה בעגלות. קבוצות המוצרים העיקריות אותן ניתן למצוא בעגלות בחו"ל הן מוצרי קוסמטיקה וטיפול, צעצועים, מוצרי חימום (נפוץ בעיקר במדינות קרות) ואביזרי אופנה. מומלץ לבחור בתחום שמעניין אתכם ביותר, כך תוכלו להדביק את הלקוחות בהתלהבות שלכם מהמוצרים, וגם לעשות הרבה כסף.

והכי חשוב - המשכורת
רוב החברות מבססות את המשכורות הניתנות לעובדים על עמלות מהמכירות בעגלה. ככל שתמכרו יותר - תרוויחו יותר. ישנן חברות המבטיחות שכר מינימלי לעובדיהן בנוסף לעמלות, מומלץ לברר את הסוגיה הזאת בעת הפניה למעסיק. בנוסף למשכורת, החברות מחזירות לעיתים את הוצאות הטיסה לחו"ל באמצעות החזר חודשי במשכורת, המותנה לרוב במתן התחייבות לזמן עבודה בחו"ל של כמה חודשים.

עבודה בחו"ל
עבודות בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב