דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות לילדים בחופש הגדול 

מאת    [ 11/06/2009 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 5096 פעמים ]

החופש הגדול בפתח.. זה הזמן של הילדים, אין גנים ואין בית ספר.. למי שיש ילדים גדולים ועצמאיים קל יותר... נותנים להם 50-100 ש"ח (וזה אם הם לא עובדים) וקדימה לים...הם יכולים להעביר יום שלם עם חברים בים וככה נוכל אנחנו להתעסק יותר עם הקטנים שהם צריכים עזרה וליווי כל יום.
אז מהם האפשרויות שיש להורים להעביר עם הילדים הקטנים את החופש הגדול?
החופשה מבתי הספר והגנים נמשכת בדיוק חודשיים, הורים שלא יכולים לעזוב את מקום העבודה לתקופה כזאת ארוכה יכולים למצוא פתרונות אחרים ועל ידי כך לחלק את החופשה לשלושה חלקים שבהם הילדים יהיו כל פעם במסגרת אחרת:
1. קייטנה לילד- היתרון הגדול בקייטנה הוא שההורים יכולים להמשיך להישאר בעבודה. כיום יש מגוון רחב של קייטנת לילדים עם מגוון גדול של משחקים לילדים בכל קייטנה- החל מקייטנות ייעודיות כמו קייטנת גלישה או קייטנת מדע וגם קייטנות כלליות שכונתיות יותר שבהם כל יום עושים משהו אחר- יום בריכה, יום טיול והרבה ימים של משחקים. הקייטנות אורכות בדרך כלל כשלושה שבועות.
2. חופשה מיוחדת של האימא / האבא שבהם אפשר לבלות זמן איכות עם הילדים, אפשר לטייל בפארקים, להעביר ימים על חוף הים (וזאת הזדמנות מצוינת להזכיר שיש חיתול ים לקטנים בנינו) ואפילו סתם לעשות פעילויות בבית. היתרון המובהק הוא שעכשיו יש לכם זמן איכות אחד על אחד עם הילדים בבית- החיסרון הימים הללו יהיו בדרך כלל על חשבון ימי מחלה או חופשים מיוחדים שיכולים לפגוע במשכורת שלכם בחודשים הללו.
3. סבא/ סבתא- הפתרון הכי זול והכי קל. לשים את הנכדים אצל סבא וסבתא. הם כבר ידאגו להם... החיסרון- בדרך כלל הביקור אצל סבא וסבתא יסתיים מהר (לרוב הם לא יכולים לשמור עליהם 3 שבועות אלא כמה ימים בלבד).
פתרון נוסף הוא פתרון שמצריך ארגון מצד מספר הורים ולכן פתרון זה הוא בעייתי יותר אבל יכול לתת תשובה נהדרת למה אפשר לעשות עם הילדים בחופש הגדול. אפשר להתארגן 5 הורים ולקבוע שבכל יום מישהו אחר דואג לכל חמשת הילדים ליום כיף מיוחד. בבריכה או בספארי ואפילו בים. היתרון הגדול הוא שלוקחים רק יום חופש אחד בשבוע ובשאר הימים אפשר לעבוד, ואם מתחלקים עם בן הזוג אז אפשר לקחת יום חופש אחד כל שבועיים (שבוע את- שבוע אתה). החיסרון המובהק לפתרון הזה הוא שביום שאתם צריכים לדאוד להם יש לכם לא ילד אחד על הראש אלא חמישה שרוצים ארטיק/ אוכל/ מים וכו... חסרון נוסף הוא שאם יש לכם יותר מילד אחד תשכחו מחופש של יום כל שבועיים..
למי שיש תינוקות המצב הרבה יותר קל.. הם לא צריכים תשומת לב מיוחדת.. שמים אותם בערסל, נותנים להם לשחק במשחקים ואפילו הם ייהנו לבהות בדוגמאות החדשות של מדבקות קיר ששמתם לא מכבר בסלון...
נו אז מתי מגיע ספטמבר כבר???
הכותב כותב על מוצרי תינוקות, בגדי תינוקות , משחקים לילדים ועוד מגוון מוצרי תינוקות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב