דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת אידאה מערכות מידע מרחיבה את פעילותה להונגריה ורומניה 

מאת    [ 10/06/2009 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 3207 פעמים ]

במסגרת ההסכם, תעסוק חברתKonemara במכירת פתרונות ניהול המידע של חברת אידאה, תוך התמקדות בקונספט הייחודי שפותח ע"י החברה, המיועד למוסדות העוסקים בשימור מורשת תרבותית והיסטורית. כמו כן, תספק Konemara ללקוחותייה שירותי הטמעה והתקנה ותפעיל מרכז תמיכה טכנית המתמחה בפתרונות אידאה.
ההסכם נחתם במסגרת התרחבות חברת אידאה מערכות מידע באירופה ומהווה המשך ישיר לחדירת החברה לאיטליה, פולין ופורטוגל.

חברת Konemara Consulting Ltd, אשר יושבת בבודפשט, מספקת פתרונות בתחום ה CMS/WEB/Portal ובעלת נסיון עשיר של עשרות פרויקטים ברחבי הונגריה ורומניה.
החבירה לחברת אידאה והפצת מוצר (IDEA@ALM (Archive, Library, Museum הינם חלק מהרחבת סל השירותים והפתרונות שהיא מציעה ללקוחותייה.
Istvan Sipos, מנכ"ל חברת Konemara מסר כי, "לאחר בדיקה קפדנית התברר לנו כי הטכנולוגיה והקונספט היחודי של IDEA@ALM הם המענה המיטבי לבעיית האוספים החבויים בהם נתקלים ארגוני מורשת ותרבות ברחבי אירופה המנהלים ארכיונים ומוזיאונים, ושעד כה לא מצאו את הכלים המתאימים לניהול המידע הפיזי, הדיגיטלי והלוגי תוך חשיפתו לציבור הרחב. אנו רואים במוצר - IDEA@ALM, טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת, המאפשרת רמה גבוהה של יכולות ושירותים לארגוני מורשת תרבותית, דבר שיאפשר לארכיונים, מוזיאונים וספריות ברחבי רומניה והונגריה להגביר את יכולותייהם המקצועיות בניהול המידע ולשפר את השירותים הניתנים למשתמשי הקצה שלהם".
עוד הוסיף Sipos, כי "הדרישה לחשיפת אוצרות המורשת ההיסטורית והתרבותית במדינות אלו בשנים האחרונות שמקורה במתווי המדיניות הרשמיים ובציבור הרחב, יחד עם השלמת ההתקשרות עם חברת אידאה, המובילה בתחום מחשוב ארכיונים, ספריות ומוזיאונים, מרמזים על הזדמנות אמיתית להתרחבות ומהווים אבן דרך משמעותית בצמיחת החברה".

גיל לין, מנכ"ל חברת אידאה אמר, "איחוד הכוחות בין יצרנית תוכנה מנוסה ומתקדמת כאידאה, יחד עם חברת Konemara Consulting Ltd, בעלת תשתיות נרחבות בהונגריה וברומניה, מומחיות טכנית ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה המקושרים לאנשי המפתח והמוסדות המובילים שבתחום, יוצר פלטפורמה יציבה ומקצועית המבטיחה חדירה מוצלחת לרומניה והונגריה".

על אידאה מערכות מידע
אידאה מערכות מידע, הינה חברת תוכנה בינלאומית, המובילה בתחום ניהול המידע במוסדות מורשת ותרבות ומאפשרת ניהול, שימור וחשיפה של כל נכסי המידע בארגונים אלה.
מערכת (IDEA@ALM (Archive, Library, Museum, מביאה לידי ביטוי את תפיסת ה ALM של אידאה לשילוב כל המידע ההיסטורי והתרבותי תחת מערכת אחת. באמצעות תשתית אינטגרטיבית ורב לשונית זו, מספקת אידאה פיתרון שלם המכסה את כל האספקטים לניהול מידע במוסדות מורשת ותרבות היסטורית - החל מקבלת המידע, דרך מיונו וניהולו ועד לחשיפתו לציבור הרחב.
אידאה פועלת בישראל, אירופה ובארה"ב.

על חברת Konemara Consulting Ltd
חברת Konemara Consulting Ltd, היושבת בבודפשט, הונגריה, הינה חברת יעוץ ופיתוח פתרונות לניהול מידע, המספקת פתרונות בתחום ה CMS/WEB/Portal.
לחברה נסיון עשיר של עשרות פרויקטים ברחבי הונגריה והינה בעלת מערך קשרים מקיף בכל הקשור למחשוב ארגוני מורשת ותרבות.
Konemara Consulting Ltd פועלת בהונגריה ורומניה.

אידאה מערכות מידע, הינה חברת תוכנה בינלאומית, המובילה בתחום ניהול המידע במוסדות מורשת ותרבות ומאפשרת ניהול, שימור וחשיפה של כל נכסי המידע בארגונים אלה.
מערכת IDEA@ALM (Archive, Library, Museum) , מביאה לידי ביטוי את תפיסת ה ALM של אידאה לשילוב כל המידע ההיסטורי והתרבותי תחת מערכת אחת. באמצעות תשתית אינטגרטיבית ורב לשונית זו, מספקת אידאה פיתרון שלם המכסה את כל האספקטים לניהול מידע במוסדות מורשת ותרבות היסטורית - החל מקבלת המידע, דרך מיונו וניהולו ועד לחשיפתו לציבור הרחב.
אידאה פועלת בישראל, אירופה ובארה"ב.
www.IDEA-ALM.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב