דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לדעת האם כדאי להשקיע במועמד חדש בשיווק רשתי ? ועד כמה הוא רציני ? 

מאת    [ 10/06/2009 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2273 פעמים ]

אלא שמצליחים בשיווק רשתי יש להם שאיפה לוהטת אמיתית לנצח !

אלא שלא פשוט לא חולקים את אותה ההתלהבות הממגנטת להצלחה !

בסדר אסף, בעצם לא חידשת כלום, את הדברים האלה שמעתי כבר 100 פעם בהדרכות כאלה ואחרות ומהחונך שלי.

זה נכון, אך ההבדל האמיתי הוא ברמת המחויבות שלהם ובעצמת אותה שאיפה להצלחה !


בפעמים בהם אנו מצליחים בכל דבר בחיים אנו פשוט מתחייבים לכך בהרגשת דחיפות עילאית

רק כאשר אנו שורפים את כל הגשרים מאחורינו, ומתחייבים ב100%, רק אז הצלחה אמיתית מגיעה

ההרגשה היא שזה דבר בעל חשיבות עילאית, למעשה זה נהיה חלק מאיתנו, עד רמה שאנו חושבים על זה רב היום והולכים לישון עם זה בלילה.

זוהי שאיפה אמיתית להצלחה בשיווק רישתי , כל מרשת גדול ניחן בה, אלא האנשים שמגיעים ומגשימים את חלומותיהם הפרועים ביותר !!! אלא המרשתים שאנו רואים על הבמה ושומעים בהדרכות בקלטות ובשיחות הועידה.



אז בכדי להשיג את המטרה שלך, בין אם זה לצאת מהחובות, לקנות את הרכב או הבית , לצאת לטיול החלומות שלך או להגיע לדרגה הגבוהה ביותר בתוכנית התגמול בעסק שלך, אך השאיפה הלוהטת שלך לוקה בחסר, סביר להניח שתוותר בדרך לשם.



האמת העצובה היא שרב האנשים בתעשיית השיווק הרשתי לא קונים עסק אלא קונים תקווה !

ברגע שהם קונים תקווה ולא עסק, לא יאחר להגיע אותו היום בו התירוצים לאי הצלחתם יהיו רבים ומגוונים, "כנראה שאני לא מתאים", "אין לי זמן", ועוד, זה נכון במיוחד לאותם מועמדים שמחפשים הזדמנות לעשות מכה או להתעשר בן לילה !



אז השאלה היא : כמה חזקה השאיפה שלכם להצלחה ?

האם אתם מחויבים לכך ב 50% , אולי ב 80% או שאתם מחויבים ב100%

יד על הלב כי אתם יודעים את התשובה, היא משקפת את היום יום שלכם בעסק !



מה אתם עושים ברמה היומית בכדי לבנות את העסק שלכם ?

כמה ספרים קראתם על התחום בו אתם עוסקים ?

בכמה הדרכות ומצגות נכחתם השבוע ?

אם כמה אנשים אתם מדברים ביום על העסק או המוצר שלכם ?

על מה אתם מוכנים לוותר בחייכם היום, בכדי להצליח מחר ?



אז איך נדע אם המועמד הולך להצליח או להיכשל בעסק ?

אפשר להתחיל בשאלה פשוטה : איזה ספר על התפתחות אישית/ שיווק /או עסקים אתה קורא עכשיו ?

הרי כל מי שרוצה להצליח בתור יזם או בעל עסק יוכל לנקוב בשם של ספר שקרא לאחרונה על התחום שמעניין אותו.

ולהמשיך בשאלות כגון : מה הסיבה (מעבר לכסף) בגינה אתה רוצה להיות בעל עסק ?

מה גובה ההכנסה שאתה רוצה לייצר שנה מהיום ?

כמה זמן בשבוע אתה מוכן להשקיע ?

מ 1-10 כמה אתה החלטי ?



הטיפ הקטן שלי הוא פשוט : קחו אחריות אמיתית על ההצלחה שלכם היום בשיווק רשתי, השקיעו בידע שיקדם אתכם ואת העסק שלכם , התנסו , היו יצירתיים וצאו לפעולה. רק כך תלמדו לטעות ,לתקן ולהתקדם בסולם ההצלחה , העלו את הערך שלכם בפני אחרים ע"י התנסויות ולמידה .

רק אז העולם יהיה מוכן לשלם לכם בחזרה בצורת החופש לבחור ולהשפיע על מסלול החיים שלכם !

בכדי ללמוד כיצד לצרף אליכם מועמדים רבים בשיווק רשתי ולעשות זאת בקלות ויעילות כנס ללינק שנמצא למעטה ליד החתימה שלי

שלך

אסף הנעמן-הלל
אסף הנעמן-הלל
הקמת מערכי שיווק והפצה
לקבלת הספר "כל האמת על כיצד לרשת" בחינם, ניתן להיכנס ללינק הבא.
http://www.asafmmm.com

הספר יחשוף בפניך הכל על השיטה החדשה בשיווק רשתי, כיצד לגרום למועמדים ולקוחות לפנות אליך, וכיצד להרוויח כסף גם מאלה שלא מצטרפים להזדמנות שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב