דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משיכה - הרגש שגרם לנשים לרצות גברים 

מאת    [ 09/06/2009 ]

מילים במאמר: 761   [ נצפה 15647 פעמים ]

הגדרה מילונית לפי מילון ספיר למילה משיכה: "1. גרירה, סחיבה. 2. נטייה חזקה אל אדם או חפץ, שאיפה להתקרב למישהו או משהו". משיכה הי א אותו רגש שגורם לאנשים לרצות להיות אחד עם השני. משיכה היא התרגשות מינית שגורמת   לך לרצות לעשות למען בחורה כלשהי, להיות איתה. משיכה לא חייבת להיות הדדית! לפי אומנות הפיתוי משיכה יכולה לבוא מצד אחד בעוד הצד השני לא נמשך כלל או נמשך מעט מאוד. יש כמה דברים שמאוד חשוב להבין לגבי משיכה: גברים ונשים הם מאוד שונים וחשוב להבין שמה שגורם לבחורה להמשך לבחור שונה מאוד ממה שגורם לבחור להמשך לבחורה. אנחנו כגברים אנשים מאוד לוגיים, זה המבנה הפסיכולוגי שלנו - לפעול על פי ההיגיון ואילו הנשים בניגוד אלינו, הן מאוד רגשיות. הרגש אצל הנשים משחק תפקיד חשוב במיוחד בכל הנוגע לבחירת הבן זוג. משיכה זה רגש מאוד חזק ועוצמתי ולכן אנחנו צריכים ליצור אצל נשים את הרגש הזה. הבעיה שאנחנו כגברים מנסים להשפיע על ההיגיון של הבחורה ולא על הרגש שלה - אנחנו צריכים לגרום לה להרגיש משיכה. אי אפשר לשכנע בחורה להיות איתנו ואי אפשר להסביר לבחורה למה כדאי להיות איתנו ובטח שאין טעם להרשים אותה - המטרה היא תמיד ליצור אצלה את הרגש הזה שנקרא משיכה. חבר'ה תנחשו מה? בנות לא צריכות את הכסף שלכם. גם לא כל כך אכפת להן איך אתם נראים. הן לא שטחיות כמוכם! מה שגורם לה להרגיש: "אני רוצה אותו עכשיו" זה התכונות של הגבר שמראות עוצמה גברית - החלטיות, תושייה, אסרטיביות, כנות, אותנטיות. מה גורם לבחורה להבין שיש לגבר את התכונות הללו? SUB COMMUNICATION , תקשורת אילמת, תקשורת לא מילולית. כמה זמן לוקח לכם להחליט אם בחורה מושכת אתכם או לא? חצי שנייה. אתם מסתכלים מהר איך היא נראית. כמה זמן לוקח לאישה להחליט - כמה שעות, כי היא מחפשת את התכונות הללו בגבר. האם אפשר לקחת את הלפלף הכי גדול בעולם וללמד אותו איך לגשת ובעשר שניות הראשונות להראות כגבר הכי מושך שיש? כן, אפשר בקלות (קשר עין, דיבור איטי ועוד דברים שנדון עליהם בהמשך). כן, אבל בהמשך האישה תגלה שיש מולה לפלף. תמיד לזכור - גבר נמשך מהר לאישה, לאישה לוקח יותר זמן. גברים נוטים להיות יותר בקטע חיצוני ואילו נשים מחפשות דפוסי התנהגות. אם תגיד לבחורה :?שלום מה שלומך, מאיפה את?? זה תקשורת רגילה , תקשורת לא מילולית זה מה שמתחת לפני השטח. יש 2 סוגי תקשורת לא מילולית:


    • 1) שפת הגוף שלך.
    • 2) הדרך שבה הסביבה מגיבה אליך.

תחשבו על סלבריטי שיש לו טון דיבור מאוד חלש והוא מפחד להסתכל לבחורה בעיניים, יחד עם זאת הוא מפורסם, הסביבה תגיב אליו וייתכן מאוד שבחורות ימשכו אליו. לעומת זאת יכול להיות בחור רגיל שיש לו דפוסי התנהגות חזקה ושפת גוף טובה והוא יפגוש בחורה והיא תמשך אליו. נשים טובות יותר בלקרוא תקשורת בלתי מילולית. גם אתם יכולים ללמוד לקרוא את התקשורת הזו כמו נשים. דוגמאות לסוג כזה של תקשורת : קשר עין, טון דיבור, שפת גוף, רמת האנרגיה שלך, האם אתה מרגיש בנוח בסביבה שבה אתה נמצא, האם יש לך שליטה על הרגשות שלך, האם יש לך השפעה על רגשות של אנשים אחרים בסביבה, האם אתה נשמע בטוח במה שאתה אומר, עד כמה אתה מבטא את עצמך בחופשיות. כל הדברים הללו חשובים בהרבה מהתוכן של מה שאתה אומר. הרבה פעמים אנחנו משתמשים במטפורה של האדם הקדמון בשביל להסביר תופעות של משיכה, מדוע? משום שהאדם המודרני פתח את סגנון החיים שלו רק ב-2,000 השנים האחרונות ואילו במשך עשרות אלפי שנים חיינו בשבטים קטנים עם דינאמיקה שונה לגמרי ולכן התפתחנו להיות מה שאנחנו. נניח שאנחנו בתקופת האבן ואתה הבוס במערה. משהו קורה ואתה כבר לא הבוס במערה של האדם הקדמון. איך הנשים במערה יודעות שאתה כבר לא הבוס? ההתנהגות שלך משתנה. ונניח אתה הלפלף במערה ופתאום אתה תהיה הבוס , מה יקרה? אתה תתחיל להתנהג בצורה אחרת לגמרי. בחורה מתנהגת בצורה אחרת לגבר שמתנהג בצורה מושכת. ואם פתאום תתנהג אחרת, היא תשנה לגמרי את ההתנהגות שלה כלפיך. בקורס אני אדגים בדיוק כיצד צריכה להראות שפת גוף כזו ובסדנאות שטח המדריך ידאג שאתה תעקוב אחרי החוקים הללו בכדי ליצור משיכה אוטומטית בנשים. אני גם אקיף את כל הנושא ואסביר לעומק מדוע זה מתרחש וכיצד אפשר לנצל את האפקט לטובתנו. אמרנו שגבר נמשך לאישה לפי מראה חיצוני, עכשיו גם אם נשים מלא בוץ על אישה מושכת, מתחת לפני השטח היא עדיין תהיה מושכת, אבל התנהגות של גבר יכולה להשתנות תוך שנייה. זו הסיבה שיכול להיות לך מדהים בשיחה עם אישה ופתאום המשיכה נופלת. בהתחלה עשית הכול טוב, ופתאום התחלת להתנהג בצורה שונה ו אחר כך היא פשוט מאבדת עניין. תחשוב שהיית מדבר עם בחורה ממש יפה ופתאום היית מסתובב ורואה אותה בחורה עם שפם ועוד 10 קילו. כשאישה רואה את ההתנהגויות האלה היא מיד מתחילה להרגיש משיכה. וגם אם מבחינה לוגית אתה לא הטיפוס שלה, מבחינה רגשית היא תימשך אליך.

סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה" ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים


ומלמד את אומנות הפיתוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב