דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה המון כסף לא יגרום לך להצליח עם נשים? 

מאת    [ 09/06/2009 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 4403 פעמים ]

הרבה גברים מאמינים שכסף יעזור להם להשיג נשים. נניח אתה כבר טוב עם בנות. האם כסף יעזור לך? לא, כסף הוא קריטי לבערך 10 אחוז מהבחורות.  יש בחורות מאוד מסוימות שחשוב להן הכסף אצל הגבר. דוגמא: אתם מכירים את הסוסים הגדולים שמתאמנים בחדר כושר כל ה יום ועובדים כמאבטחים? רוב הבנות יגעלו מזה, אבל יש 5 אחוז של בנות שזה מדליק אותן. בדיוק אותו דבר עם כסף - יש אחוז מסוים של  נשים ש גבר עם כסף מדליק אותן. יש תיאוריה שלמה שמסבירה למה כסף יכול לפגוע בסיכויי ההצלחה שלכם עם נשים: LOVER VERSUS PROVIDER (מאהב מול מספק צרכים) - התיאוריה הזו לקוחה מתחום הפסיכולוגיה האבולוציונית. יש על זה ספר שלם,  אבל בקצרה היא אומרת שבחורה מחלקת כל גבר שהיא פוגשת לאחד מ-2 קטגוריות: א) אחד שמספק עבורה את כל הצרכים: הגנה, ביטחון, פרנסה, אוכל, הגנה לילדים וכו' (PROVIDER ).


    • ב) גבר שהיא רואה אותו בתור אובייקט מיני שיספק אותה מינית.

אם גבר משתמש בכסף בשביל למשוך נשים, הוא הולך להיכנס מראש למסגרת הPROVIDER . הבעיה היא שאם בחורה שמה אותך בקטגוריה הזו היא לא תשכב איתך במשך הרבה מאוד זמן אלא רק אחרי שתהיה בטוחה שאתה תהיה נאמן אך ורק לה. עכשיו נשאלת השאלה הפשוטה - מה יותר קל? להפוך מPROVIDER לLOVER או מLOVER  לPROVIDER - במילים אחרות, מה יותר פשוט - לגרום לבחורה שתופסת אותך בתור סקס לתפוס אותך בתור מי שידאג לה ולצאצאים שלה או לגרום לגבר שהבחורה תופסת אותו בתור אחד שידאג לה ולצאצאים שלה להפוך לבחור שהיא רוצה ממנו רק סקס? מרגע ששכבתם, אם אתה רוצה להיכנס עם בחורה לקשר, אתה פשוט דואג לה. אני לא טוען שיש משהו רע בלהרוויח כסף - כסף עוזר לך לחיות את סגנון החיים שאתה רוצה. אם אתה כרגע תפרן, זאת לא סיבה לא להכיר בחורות. הרבה גברים שאני מכיר אומרים שבגלל שהם לא מסודרים כלכלית "אין להם מה להציע לבחורות". זה נכון אם אתה מחפש מישהי שתתפוס אותך בתור PROVIDER אבל אם אתה רוצה לשכב עם נשים זה בדיוק ההפך -  אם אתה מרושש הדבר היחיד שנשאר לך זה להכיר בחורות ולשכב איתן. למה רוב הגברים חושבים שצריך כסף בשביל להצליח עם נשים? כשהם רואים גבר עם כסף הם מיד חושבים שהוא מוצלח עם נשים כי יש לו כסף. ואז הם יחשבו שלהרוויח עוד כסף יעזור להם. סיפור קלאסי שאני זוכר הוא על בחור עשיר שמכיר בחורה במועדון ומביא אותה הביתה ואז כשהבחורה רואה שיש להם בית גדול היא רוצה לצאת איתו לדייט. נניח במועדונים הגדולים בניו יורק יש את השולחנות עם כל המשקאות והגברים העשירים שמוקפים נשים. גבר רואה את אותם התופעות בהם גבר עשיר מפזר כסף על בחורות וחושב לעצמו שאין לו כסף לבזבז סכומים כאלה על שולחן. תבינו, הגברים האלה לא שוכבים עם הבנות. גם אני חשבתי פעם "זה מדהים, צריך כסף ואז יהיה בחורות". בסופו של יום מה שיגרום לבחורה להמשך אליך זה לא הכסף שלך אלא תכונות האופי שלך כגבר. מה שגורם לה להרגיש "אני רוצה אותו היום", אלה התכונות שמראות עוצמה גברית - החלטיות, תושייה, אסרטיביות, כנות, אותנטיות. ואיך בחורה יודעת שיש לכם את התכונות האלה? באמצעות דפוסי ההתנהגות שלכם (ראו מאמר "משיכה ותקשורת בלתי מילולית"). לכל מי שמשתמש בתירוץ של "אין לי מספיק כסף, אני לא מספיק עשיר" שיעזוב את התירוץ הזה וילמד היום כיצד להצליח עם נשים. אחד האנשים שהכרתי האמין שכסף זה חשוב בשביל ליצור משיכה , לכן בעבר הוא לקח הלוואה וקנה מכונית פאר בשביל להשיג בחורות . אותו אדם אחרי שהוא למד מה באמת גורם לנשים להמשך לגבר הגיע להצלחות מדהימות ואמר לי באופן אישי שאם הוא היה לומד את זה  לפני הוא היה יכול לחסוך המון כסף. הוא היה רגיל לקחת בנות למסעדות יוקרה ולהשקיע בהן המון כסף.

סטס סגין ארגון mysod ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים


לחץ כאן ללמוד עוד אודות <a href=http://www.mysod.co.il/ target="_blank">אומנות הפיתוי</a>של Mysod




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב