דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דודינקה טופז 

מאת    [ 06/06/2009 ]

מילים במאמר: 688   [ נצפה 4080 פעמים ]

דודינקה
טופז
לפני כחודש ראיתי את דודו טופז. הצעתי לו יעוץ אסטרולוגי, אך הוא הסתכל דרכי והמשיך בדרכו. אולי, לו התיישב, היה חוסך לעצמו את הדרמה ואת אשר עוד מחכה לו, כי הכל כתוב במפה ובשם.
דודינקה נולד ב -20.9.1946 (כמה מאות שנים אחרי אלכסנדר הגדול). לפי התאריך הזה, הוא נקרע בין רגישות עמוקה ביותר, בצורך במשפחה ובאהבה וזוגיות לבין הצורך בחופש ופירסום. דודינקה אדם טוטאלי, הוא רוצה להיות מס' 1 ולא משנה במה. הוא יעשה הכל בגדול ועד הסוף. מספיק לראות את שמות התוכניות שלו: "ראשון בבידור" ,"הכל זז עם דודו" הכל 10 עם דודו" כדי לראות את הצורך בגרנדיוזיות שלו.
כרגע דודו נמצא בשנה אישית 3, הנשלט על ידי יופיטר. יופיטר, בדרך כלל מביא הצלחות, אך אצלו, כפי שנראה במפת מעברים, יופיטר נצמד לנפטון, ושולח זוית קשה לשמש לידתי. יופיטר גם הולך ונעצר בימים האילו, כדי להתחיל את הנסיגה, אשר תמשך עד אוקטובר.
השם שלו מצביע על אותו הדבר! דודו : 4+6+4+6 = 20 , כמו יום הלידה,20, וטופז : 9+6+8+7= 30 , ביחד מקבלים 50. הצורך בפירסום( 5 ) או כלום ( 0 ).
בהעדר שעת לידה אני משתמשת במפה סולרית, כלומר, שמש על האופק. גם כאן רואים את הצורך במשפחתיות, דרך הירח בסרטן. הירח שולט במזל סרטן, אוהב משפחה ויעשה הכל למען הילדים, אך יש לה תנאי, אתה צריך להיות שייך לו. מזל סרטן " בולע" את אשר הוא אוהב ושולט עליו לגמרי. מזל זה מצביע על עוד תכונות, כמו קושי לשחרר אנשים, משפטים שנאמרו ואת העבר. סרטן מדבר על מופנמות, דיכדוך, קבעון, נוסטלגיה. דברים צריכים להעשות בדרך שלו, או לא להעשות בכלל. מקובע בדרכים שלו, לא מוותר.
רום השמיים במזל תאומים, הנה הצורך שלו בלהופיע ולהתפרסם. רום שמיים צמוד לאורנוס, כוכב של מזל דלי, נותן לו את הרעיונות החדשים איך להופיע, איך לחדש. אורנוס בתאומים יכול להעניק לו רעיונות מהפכניים אך גם לגרום לו בקצר בתקשורת, אי שפיות רגעית ולהיות בלתי מרוסן. הוא פוגש את אורנוס בגיל 53, בהחלט שינוי גורלי.

לדודו חמישה כוכבים במזל מאזנים. מזל זה דוחף אותו לאהבת השקט והרמוניה. לדודו יש צורך בלתי נדלה באהבה. הוא העלה את התוכנית אשר כתב ושיחק בה: "דודו מחפש אהבה" כמו באר שלעולם לא תתמלא, חייב אהבה ואם הוא לא יקבל, הוא י ק ח !
למזל מאזניים קשה להחליט, אך כשהוא מגיע להחלטה,עושה את זה מיד, חד וחלק.
בינהם, מרס במזל מאזניים, כמו לריצ'רד ברטון, עושה אותו למאהב פופולרי, עם רשימת המתנה. יכול לשגע את הסובבים אותו, בעודו משחק את ה"חף מפשע". מביא אנשים אל הקצה, כדי לבדוק עוד כמה אהבה אפשר לסחוט מהם.
ונוס בעקרב: דרישה טוטלית לקשר - הכל או כלום. אך מה שהם צריכים ללמוד זה השליטה העצמית. הצד האפל של המיקום הזה: קרירות ומזוכיזם.
שבתאי באריה: לא משנה איך הוא מרגיש, תמיד יהיה עם מסכה. אנשים עם שבתאי באריה, מבועתים מילדים, הם מקנאים שהילדים יכולים להיות ילדים, והם לא. אחת הסיבות נובעת מטראומה מגלגולים קודמים, אי רצון להתבגר, או שהם לא מעריכים את עצמם מספיק בחיים האלו כדי " לשכפל" את עצמם. לא יודעים איך לאהוב. יש רצון להיות "הבוס" בבית. הם דורשים מהסובבים הערכה ללא גבול. בחיים אחרים היו "big shots " והם זוכרים את זה. שבתאי באריה מדכא את האהבה, מרגישים לא אהובים, מחפשים במה בכל מחיר.
פלוטו באריה: דור ה" וודסטוק".לילדים של הדור הזה אין שום סיכוי. הם חייבים להתמודד עם כל הקושי שההורים מפילים עליהם. לפלוטו באריה יש אבססיה להיות ה ילד הניצחי על מנת לתפוס את כל תשומת הלב.
דודו כרגע עובר תקופה מאוד קשה, כי הוא תחת השפעת כוכב פלוטו באסטרולוגיה, ויופיטר בנומרולוגיה. יופיטר מדרבן אותו לעשות הכל בהגזמה,פורץ גבולות לטוב ולרע.
מפת קידומים ומעברים

המפה הזאת מצביעה על סכנת חיים! אורנוס במעברים נמצא במולות לשמש בלידה, אורנוס מבשר על אירועים גורליים. ההשפעה שלו תורגש עד מאי 2010, כי הוא נכנס לרטרו. מרס, שליט בית 8, בית החיים ומוות נמצא כרגע בבית 8, עד אמצע יולי, עוד מקום מ ס ו כ ן ביותר! ההשפעה שלהם יכולה לגרום למעשים גורליים!!!
ירח בבית 12 במפת קידומים, מקום רע לירח. גם פלוטו במעברים צמוד למרס (חיים ומוות) ויופיטר, שליט בית 4. פלוטו מביא שינויים פנימיים של הנשמה, ותהפוכות גורליות.
דודינקה, כמו שמני פאר קרא לו, נמצא בתקופה מסוכנת ביותר בחייו, במיוחד בין 12-19.6!!!
והכל נמצא בתאריך ושם.
31.5.09

** על מנת לראות מפות כנסו ל:
http://www.astroworld.co.il/default.asp?iID=LELDK
גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב