דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרצפות 

מאת    [ 03/06/2009 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3028 פעמים ]

מרצפות


מרצפות כיום זה סמל סטאטוס של איכות. כל אורח או קולגה לעבודה או שותף עסקי שאתה מזמין לביתך מסתכל מיד על איכות המרצפות, עוד לפני גודלו של הבית או יצירות האומנות המעטרות אותו. כיום החברות המייצרות מרצפות מתחדשות במוצריהם מידי כמה שנים, ככל שחקר השווקים כיום הולך ותופס מקום נכבד יותר, כך הולכים ומתרבים כיום מוצרים שהם חיקויים זולים אחד של השני מרצפות סטנדרטיות ולא משהו מיוחד ואיכותי בתחום מרצפות ובתחומים אחרים ולכן אם אתם בחברה שלכם רוצים להצליח במיוחד בסביבה תחרותית של עסקים תחרותיים אתם חייבים להנהיג את הלקוחות שלכם, כלומר הלקוח לא יכול להגיד בסקר מה דעתו על המוצר החדש של מרצפות למשל כקנה מידה כאשר הוא לא עשה בו שימוש אפילו רגע אחד ולא התנסה בו.



חשוב לציין כי רוב העסקים החדשים נופחים את נשמתם תוך זמן קצר. הגם למרות שהבעלים משכנו כנראה את הבית שלהם עד הטפחות, רוב העסקים שכשלו ראויים לגורל העצוב הזה. אבל יש עסקים חדשים הפורחים ומשגשגים. מה ההבדל בינם לבין המפסידנים? אז ככה ההבדל הוא במספר פקטורים למשל כמו ‏בידול. שאלה מספר אחד ‏לבעל העסק העתידי היא תאר במספר מילים מהי התפיסה שלך לעסק של מרצפות, או בית תוכנה או כל עסק אחר, שיהיו שונים בצורה בולטת מכל האחרים? אם אין ביכולתך להסביר בתמציתיות במה אתה מיוחד מעסקים אחרים למשל בתחום מרצפות אז מבחינת האיש שברחוב, צפה לצרות עוד לפני שתתחיל. פקטור נוסף הוא מהות. העסק שלך צריך לגרום ללקוחות פוטנציאליים כלומר ללקוחות בכוח שלך להתלהב ממנו בכל הכח. כלומר זה חייב להיות משהו שייחרת בזיכרון למשל אחריות מיוחדת, שירות ראוי לציון או אפילו מכוניות יוצאות דופן. אם פתחתם, למשל, חברת מוניות חדשה בעיר צפונית, תוכנית של עיסוק במהות הדברים יכולה להיות מחויבות למוניות מבריקות למשעי מבפנים ומבחוץ, למרות הבוץ החורפי ואף במיוחד בגלל הגורם למוניות משחורות של המתחרים להיראות כמו קרטוני בוץ על גלגלים. פקטור נוסף הוא התרגשות.



חייו של יזם הם לעתים חיים עליזים, אבל כמעט תמיד חיים מתישים. יש להניח שרק התלהבות לא מרוסנת לתפיסה שגיבשתם תעזור לכם לעבור את מספר ‏השעות מדי יום חודש אחרי חודש ולהתגבר על השגיאות המכאיבות שהן חלק בלתי נפרד מתהליך ההתחלה. יש צורך גם בפקטור של שימת הלב לפרטים הקטנים ביותר. אמנם התכנית הכללית צריכה להיות משיכת תשומת לב, אבל רק ביצוע מעולה יביא לכם את הניצחון במערכה. בחנות מרצפות שבה הצרכנים נכנסים מידי יום מבחר הפריטים מציין את טעמו המבריק של בעל העסק של כל פריט ופריט כמו העובדה שהמרצפות הובאו מצפון איטליה, האזור שהעניק את השראתו לעסק הלקוחות מוזמנים לסייר במחסן ולפטפט עם העובדים אפשר לקבל את מראה התוצרים הבלתי מעובדים בחלק האחורי של העסק, לפי בקשה בלי להחסיר שום מרכיב, וגם חדרי השירותים בעסק הם ברמה מדהימה לא פחות מהרמה של כל שאר החוויה.

אפשר למצוא אינפורמציה נוספת באתרים: עיצוב וכן ריצוף ואמבט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב