דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם קופירייטינג נכון גם מוכר? 

מאת    [ 03/06/2009 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 2164 פעמים ]

קופירייטינג הוא אחד משלבי השיווק המוכרים והפופולאריים ביותר בקרב גופי פרסום בארץ ובעולם ולא בכדי. במציאות רווית תחרות בלתי פוסקת על תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי מצד עשרות גופים מתחרים - קופירייטינג נכון, אטרקטיבי ויעיל, עשוי להיות ההבדל בין מוצר מצליח למוצר כושל. פשוטו כמשמעו. קופירייטינג, על קצה המזלג, הוא תורת הניסוח התמציתי והאטרקטיבי.

קופירייטינג עוסק בייצור סיסמאות קצרות וקליטות אך בה בעת גם בניסוח טקסטים ארוכים יותר, בעלי גוון שיווקי ומקצועי כאחד, שתפקידם ללכוד את תשומת לבו של הלקוח, ליצור אצלו תשוקה כלפי המוצר המוצע ולסייע בגיבוש חוות דעתו החיובית בנוגע למוצר ולעסק המוכר אותו. מכאן, קופירייטינג פועל בשלושה מישורים מרכזיים: המישור הראשון עוסק בלכידת תשומת לבו הראשונית של הלקוח הפוטנציאלי. ברשת האינטרנט יש דרכים שונות לעשות זאת, והחשובה שבהן היא כתיבת תוכן שיווקי שעובר אופטימיזציה מלאה למנועי החיפוש השונים על-ידי מומחים בתחום. קופירייטינג שכזה נכתב בצורה תמציתית ואטרקטיווית אך באופן שפועל במקביל על פי עקרונות קידום האתרים ובכך "מתקשר" טוב יותר עם google ושאר מנועי החיפוש .

המישור השני אליו מוכרחים להתייחס בתחום קופירייטינג ברשת (ובכלל) נוגע לאיכות התוכן. הלקוח הממוצע, החי במאה העשרים ואחת, אינו תמים – הוא יודע להבחין בין תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומעניין, לבין תוכן תפל, משובש, רצוף בשגיאות ניסוח, שגיאות כתיב ואשר אינו מתמקד בעיקר. מכאן, קופירייטינג איכותי יהיה מוכרח להיות מנוסח בצורה רהוטה וחכמה, אשר מתבססת על היכרות אמיתית עם תוכן האתר. דמיינו לעצמכם שאתם גולשים לאתר אינטרנט בו מנוסחים הטקסטים בצורה חובבנית, לא אטרקטיווית, מפוזרת ומלאת שגיאות כתיב. איך תגיבו לאתר כזה? מה תחושו כלפי הרעיון שהוא מבקש לייצג או כלפי המוצר שהוא מבקש למכור לכם? ולבסוף, קופירייטינג איכותי יהיה חייב להיות מנוסח בצורה תמציתית, חכמה ומושכת. מלבד הניסוח האינפורמטיבי והרהוט, חייב הלקוח הפוטנציאלי לחוש שהמוצר שאתם משווקים, אתר האינטרנט שלכם או הרעיון שאתם מבקשים לקדם - הוא אטרקטיווי. קופירייטינג איכותי, שינוסח על-ידי אנשי מקצוע איכותיים, יעשה עבורכם את העבודה הזו. האם קופירייטינג נכון גם מוכר? עכשיו אתם מסוגלים לענות על התשובה הזו לבד.

איי וי טקסט בע"מ
http://www.ivtext.co.il/לקוחות-תוכן
שירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים ברשת



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב