דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כולנו שליחים 

מאת    [ 02/06/2009 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2769 פעמים ]


כמה מעניינים ומפתיעים הם חיינו. בכל יום אנו עומדים מול מצבים שונים, אנו פוגשים אנשים חדשים, אולי מגיעים למקומות שלא מוכרים לנו. האם הכל יד המקרה או שמא ישנה יד מכוונת המפעילה את הכל?
אם נהפוך את המילה מקרה, אנו נקבל- ה- רקם. שום דבר אינו במקרה ולכל דבר שקורה ישנה סיבה, גם אם אנו לא יכולים לראותה באותו הרגע. אנו נשלחים ממקום למקום ולפעמים מגיעים למצבים שלא בדיוק הזמנו אותם, או נמצאים במחיצתם של אנשים שונים שאין לנו דבר וחצי דבר משותף עימם. כל אחד מאיתנו מגיע לעולם זה עם תוכנית עבודה להגשמת מטרתו שהיא להגיע למצב שבו כאוס ואי סדר אינם עוד חלק מחייו. במהלך תוכנית זאת הוא יצטרך לעמוד במצבים שונים, ויקבל הזדמנויות שונות אשר יתנו לו את האפשרות לעמוד במשימה זו. תוכנית זו נקראת גורל. הגורל של האדם הוא אשר קובע את מי נפגוש, מתי, לאילו מקצועות נמשך בחיינו, עם מי נתחתן, מי יהיו הילדים שלנו וכמה כסף נרוויח בחיינו. נאמר ש "הכל צפוי והרשות נתונה", לומר לנו שכל מה שיקרה לנו בחיינו כבר ידוע למתכנן היקום, אך אנו בוחרים לאן יקחו אותנו אירועים אלו. האדם הוא השליט הבלעדי על חייו והוא אשר קובע כיצד הם יראו, ולכן הגורל שלנו תלוי רק בנו. אם ישנם מצבים בחיינו שאותם אנו רוצים לשנות, אז עלינו לשנות את ההרגלים שלנו. המילה גורל היא מלשון הרגל, להראות לנו שהגורל שלנו זהו אוסף של כל ההרגלים שלנו. כדי שהרגלים אלו ישתנו, אנו צריכים לשנות את עצמנו תחילה. העבודה היא בפנים ולא בחוץ. אי אפשר לשנות דבר מה עם אותה רמת חשיבה אשר יצרה את המעשה. שינוי הוא חלק מהותי מהחיים, והבורא בכבודו ובעצמו בורא את העולם כל יום מחדש, וכל יום שונה מקודמו. אנו משמשים בעצם שליחים הנשלחים ממקום למקום כדי למלא את שליחותם. כדי ששליחות זאת תצליח, עלינו לעבוד בתיאום עם הטבע, שהוא הבורא אשר נמצא בתוכנו, בנשמתנו. שורש המילה שליח הוא ש, ל, ח, והאות אשר נשארה במילה היא י, אות המסמלת את הבורא, להראות שמי ששולח אותנו לכל מקום זה הבורא בלבד. ישנה מטרה מאחורי כל אירוע שקורה לנו, וחלק מהתפקיד שלנו זה למצוא את הסיבות למה שקורה לנו. כאשר נעשה כך, אנו נעבוד בתיאום ובאחדות עם היקום כולו, ונרצה לבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר, כי המתנות של הבורא הם יקרות יותר מכל מתנה אנושית.
אני מאחל לכם שתמלאו את שליחותכם מתוך השתוקקות רבה ושחייכם יהיו חיים מלאי עניין והצלחה רבה.
שמוליק שמואל, מורה, מרצה ויועץ בתחום המוטיבציה והשיפור האישי. נומרולוג ואסטרולוג. מידע נוסף ניתן לקבל באתר http://i-potential.info



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב