דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי ההילה שלנו? 

מאת    [ 02/06/2009 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 4878 פעמים ]


ההילה שלנו זהו שדה האנרגיה אשר מקיף את גופנו אשר גודלו נקבע על פי מעשי האדם. להילה ישנם צבעים שונים המשתנים בהתאם למצבו הרוחני של האדם: לבן, ירוק - צהבהב, אדום, צהוב, כחול כהה, סגול ושחור. ההילה שלנו היא עצם מהותנו, היא אישית ומשקפת את מצב גופנו ורוחנו. גם לצמחים, בעלי חיים ואפילו חפצים ישנה הילה. בעבר כאשר הרמה הרוחנית של האנשים היתה גבוהה, היה להם קל יותר לראות הילות, אך גם היום כולנו יכולים להגיע לידי רמת ראייה שכזאת. הכל תלוי במודעות שלנו ובמיקוד של האנרגיה שלנו. ככל שאדם יותר רגיש לזולת יהיה לו קל יותר לחוש אנשים אחרים או כל צורת חיים. אם אדם מסוים ניסה לראות הילה אך לא הצליח בכך, לא לומר "אני לא רואה הילות", אלא "אני עדיין לא רואה, אך אעשה זאת בקרוב". לא להביא את תת המודע שלנו לידי מצב שבו הוא יקבל מסר שלילי לגבי הדבר. לדוגמא : שמתם לב להתנהגותם המוזרה של אנשים במעליות. ללא יוצא מן הכלל, כולם מרגישים מופנמות וחוסר נוחות ומתחילים להסתכל על רגליהם או מביטים בריכוז אל עבר מספרי הקומות המשתנים מעל ראשיהם המוארים עם כל עצירה. תוי פניהם קופאים כאילו הם הסתכלו על הספירה לאחור לקראת התפוצצות גרעינית - עד שהם מגיעים לקומת היעד שלהם, ואז הם יוצאים במהירות ולרוב באנחת רווחה. זה קורה מכיון שהשדות האנרגטיים של האנשים מתערבבים אחד עם השני ויוצרים מתח ואי נוחות. כאשר שדה האנרגיה של אדם כלשהו מתקרב אליכם או נמצא בקירבתכם, אתם מרגישים זאת מייד, ולעיתים בצורה מאוד בולטת ולעיתים באופן עמום - אך המגע יורגש תמיד. לכן כאשר מישהו מנסה להבהילכם אתם תרגישו זאת מיד, מכיון שהוא חדר להילה שלכם. כאשר אנו אוהבים אנו נהנים מכך , אך כאשר אנשים זרים לנו חודרים להילה שלנו, אנו נרתעים מכך. זו הסיבה למשפטים: "אני זקוק למרחב שלי"... או "תן לי את המרחב שלי". האם ניתן לנקות את ההילה? כן, מים למשל יכולים לטהר ולנקות כל צורה של שליליות. כאשר אנו מתקלחים, אותן מחשבות ורגשות שליליים אשר ההילה ספגה נשטפים עם המים. במהלך השטיפה ההילה נסוגה לתוך הגוף. שמתם לב שאחרי מקלחת או אמבטיה, כאשר אתם יוצאים מהמקלחת, אתם מרגישים חלשים למשך 30-60 - שניות? זה קורה מכיון שההילה נכנסה פנימה, ולאחר מכן כאשר ייבשנו את עצמנו, החולשה הקלה מפנה את מקומה לפרץ של אנרגיה והרגשה טובה. זו הסיבה לעצה הרוחנית: "הניקיון קרוב לאלוהות ". אם עבר עליכם יום קשה ומתוח, עשו מקלחת ונקו את כל הרגשות השליליים אשר הצטברו במהלך היום, ואתם תחושו טוב יותר. כך תהיו רגועים יותר, שלוים יותר, ותוכלו להתמודד טוב יותר עם אותן מצבים .
שמתם לב שבהופעות שבהם ישנו קהל רב, נוהגים להתיז מים על ההמונים הנמצאים קרוב לבמה, כדי להרגיע את האלימות ?
משמעותם של גוונים שונים בהילה : לבן - טוהר, אור, אנרגיה חיובית. ירוק - צהבהב - מציין רגשות קנאה ורכושנות. אדום - כעס . צהוב - פחד . כחול כהה - דיכאון . סגול - אנרגיה מינית חזקה . שחור - עצב עמוק ומרירות , שאיפות נקם וכו '.
אנו נוהגים לומר "הוא היה ירוק מקנאה ", או "הוא היה שרוי במרה שחורה", איש אינו חושב מדוע הוא אומר זאת שהרי הפנים לא נעשות ירוקות או שחורות, אלא זהו ביטוי המבטא את צבע ההילה שהם רואים בעיננו הרוחנית, הלא היא העין השלישית אשר נמצאת במרכז המצח. לסיכום, שדה האנרגיה שלנו נבנה כתוצאה מהמעשים שאנו עושים. כל מחשבה, רגש ופעולה אשר אנו עושים נותנת את אותותיה וזה בא לידי ביטוי בגוף שלנו. ההילה שלנו משמשת מעטפת הגנה כדי שכוחות שליליים לא יוכלו לחדור ולפגוע בנו. זוהי הסיבה מדוע גוף נהיה חולה, מכיון שישנה חולשה בגוף הרוחני ומי שגורם לכך גם אם הוא מודע לכך או לא, זה כל אחד מאיתנו. חשוב מאוד שנהיה
מודעים למחשבות, לרגשות ולמילים אשר אנו אומרים, כי הם יוצרים את החיים שלנו. אני מאחל לכם שתגדילו את ההילה שלכם בכל רגע, וכל אחד מכם ישפיע במעשיו לטובה על העולם כולו.
שמוליק שמואל, מורה, מרצה ויועץ בתחום המוטיבציה והשיפור האישי. נומרולוג ואסטרולוג. מידע נוסף ניתן לקבל באתר http://i-potential.info



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב