דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תתייאש 

מאת    [ 02/06/2009 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2457 פעמים ]


מסע החיים מגוון הוא ולא תמיד נוטה להיות קל, אך ישנה מטרה מאוד חשובה לכך, והיא לתת לנו את האפשרות ליצור את חיינו כפי שאנו רוצים. חיינו מלאים מהמורות ומשוכות שעלינו לעבור ולגבור כדי שנוכל לקבל את שנפשנו חפצה, אך אין עזה כתחושת הניצחון, או כאשר אנו משיגים את אשר אותם אנו רוצים להשיג. קל מאוד להתייאש ולפרוש בדרך, אך מי אמר שזה אמור להיות קל. כל המטרה של המשוכות שבדרכנו היא ליצור אצלנו מצב לגדילה וצמיחה רוחנית, פנימית, שאם לא כן, כיצד נוכל להתקדם הלאה לעבר מצב תודעה גבוה יותר?
כל דבר אשר אנו עושים הוא לטובתנו בלבד ותלוי רק בנו. אנו לא תלויים באף אחד שיבוא ויפתור לנו את ה"בעיות" שלנו, מכיוון שאנו הם אשר נכנסים לאותם המצבים, ומכיוון שכך רק אנו הם היכולים לצאת מהם. הבורא אינו מעמיד אדם בפני מצב אשר הוא אינו יכול לעבור. באנו לעולם זה כדי לנצח ולא ההיפך, ולכן אל תתייאש אם דברים אינם זזים כפי שאתה רוצה, בדוק את עצמך וראה מה ניתן לשנות ולשפר כדי ללכת קדימה ולעבור את אותה משוכה זמנית. לכל דבר יש פתרון, וכדי למצוא את הפתרון אנו חייבים לעלות לרמת מודעות או חשיבה גבוהה יותר מהרמה בה אנו נמצאים. כמו ציפור שעפה בשמים שמנקודת מבטה טווח ראייתה טוב יותר משלנו, כך גם אנו צריכים להתבונן על מה שקורה לנו ממבט על ולהפעיל מחשבה רחבה יותר.
אתה אינך הבעיות שלך!
האני האמיתי שלך מחובר ישירות אל הבורא האינסופי ולכן אתה אינך הבעיות שלך, אלא שהם משמשים רק מחסומים זמניים שמטרתם לחסום את האור וההצלחה אשר אותה אתה מחפש. היקום שלנו הוא שדה אחד גדול של אנרגיה, וליקום ישנם מצבי רוח. כדי שנוכל לעבוד בתיאום עם מחשבת הבריאה, והיקום כולו, אנו צריכים ללמוד לקלוט נכון את האנרגיות המשודרות, שאם לא כן, אנו נישרף מבפנים.

כיצור אלוהי תתנהג כאלהים: תאהב את כולם באותה המידה, תחלק את עצמך עם אחרים, היה סבלני וסובלני, היה שליו ועשה הכל מתוך ו ד א ו ת!

כל אחד מאיתנו הגיע לעולם זה כדי להיות בורא ויוצר של המציאות שלו, וזה דורש מאיתנו לנהוג באחריות. הייאוש הוא אחד מהטריקים של האגו שלנו, היצר הרע אשר בתוכנו, שכל רצונו הוא למנוע מאיתנו לחוות אושר ושמחה אמיתיים בכל רגע. אל תיתנו לו להשיג את מבוקשו, דיבקו במטרותיכם ועשו הכל מתוך שליטה אמיתית. שילטו בתגובות שלכם, כי הם אשר בונים אתכם ואת השדה האנרגטי שלכם. ההילה שלנו היא שכבת המגן העוטפת את גופנו, וכל מחשבה, רגש ופעולה אשר אנו עושים משפיעים על גופנו ומחזקים או מחלישים אותו, הכל תלוי בתגובה שלנו. גוף שמח יכול להילחם יותר בקלות במחלה מאשר גוף עצוב. אנו לא נועדנו להימצא במצבים של חוסר מכל סוג שהוא, מכיוון שאנו מחוברים בנשמתנו אל האינסוף, ששם אין כל סוף או חוסר מכל סוג שהוא.
לכו עם כל ליבכם לעבר מטרותיכם ואל תתנו לשום דבר להסית אתכם מהם. עשו הכל באהבה ובהנאה, והבורא הוא אשר ילווה את דרכיכם.
אל תתייאשו כלל וכלל, כי הייאוש אינו קיים, זוהי אשליה של האגו שלנו ושל חמשת החושים, שכל מטרתם להכשיל אותנו. היו חזקים בכל מצב, כי לכל דבר יש פתרון. תמיד להסתכל קדימה ולדבוק במטרה ולעולם לא לוותר!
אני מאחל לכם הרבה הצלחה בכל.




שמוליק שמואל, מורה, מרצה ויועץ בתחום המוטיבציה והשיפור האישי. נומרולוג ואסטרולוג. מידע נוסף ניתן לקבל באתר http://i-potential.info



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב