דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השירות הרפואי הנייד 

מאת    [ 01/06/2009 ]

מילים במאמר: 343   [ נצפה 2226 פעמים ]

בריאותנו ובריאות קרובינו היא מהדברים החשובים בחיים. בימינו, כשהטכנולוגיה הרפואית פורצת גבולות ישנים והיכולות הרפאיות החדשניות קובעות סטנדרטים חדשים מוצגות לנו גם אפשרויות טיפול שונות. לצד הטיפול בבית החולים ובמרפאות של קופות החולים ניתן לקבל גם שירותי ביקור רופא ורפואה ניידת המגיעים עד בית החולה.
מעין אשפוז ביתי וביקור רופא במתכונת מודרנית. חלק גדול מאד מהמקרים הרפואיים אינם מקרים אקוטיים אך עדיין דורשים טיפול. בכדי להימנע מהסחבת והבירוקרטיה שמאפיינים את שירותי הרפואה הציבורית ניתן לקבל חלק מהשירותים בנוחות של ביתנו הפרטי. הרעיון פשוט - להחליף את האשפוז בבית החולים בטיפול רפואי בביתנו.
שירותי השר"ן (שירות רפואי נייד) המענקים שירותי ביקור רופא הפועלים באמצעות מוקד טלפוני מאויש וצוותי רפואה ניידים נותנים פיתרון אפקטיבי מאד במקרים כאלו. לחולה מוצעת האפשרות להימנע מהמולת בית החולים, מהמסדרונות העמוסים לעייפה, מהתורים הארוכים ומהיחס האימפרסונלי. מערך של רופאים בליווי אחיות בפיקוח של רופאים מומחים מנויד ומגיע עד בית החולה בכדי להעניק לו את הטיפול הנדרש. מגוון הטיפולים הוא נרחב ומקיף ויכול בקלות לפטור את החולה מטרחה מיותרת ומחוסר הנוחות המוכר הכרוך באשפוז בבית חולים. הצוותים הרפואיים מצוידים כמובן בציוד טכנולוגי מתקדם ובמלאי תרופות המאפשר טיפול מתקדם באווירה רגועה בביתו של החולה במקום האשפוז בבית החולים. חשוב מאד להדגיש כי לאווירה והנוחות הביתית יש חלק חשוב בתהליך ההבראה.
חלק מן המקרים הרפואיים מחייבים אשפוז ממושך וטיפול נמרץ. אך החלק הארי מסתיים לאחר אשפוז קצר לצורכי ביצוע בדיקות וניטור הסימפטומים אצל החולה. כאן טמון למעשה היתרון הגדול של שירותי הרפואה הניידת. בידי המטופל קיימת הבחירה באשר למיקום האשפוז. מכשירי ניטור ניידים ומערך טלרפואי מתקדם מאפשרים לצוותים הרפואיים לבצע דיאגנוזה מוצלחת ולהציע טיפול מתאים במסגרת הנוחה של בית המטופל. לצד זה קיימת תמיד האפשרות של הפנייה לבית חולים במקרים חמורים או כאשר נדרשת התערבות רפואית גדולה יותר. גם כאן מציגים השירותים הניידים יתרון גדול - החולים המופנים לבית החולים ע"י השר"ן יהיו פטורים מדמי המיון ויקבלו טיפול מהיר שכן הם מגיעים לבית החולים עם אבחנה ברורה של מצבם הרפואי ומלווים בהפניה חתומה ע"י רופא.
שירות רפואי מהיר ואפקטיבי הינו הכרחי. ההתפתחות בשוק הרפואה מאפשרת לנו, המטופלים, ליטול חלק פעיל וגדול יותר בהחלטות לגבי אשפוז בבית, שירות רפואי מהיר וביקור בבית חולים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב