דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי קוסמטיקה 

מאת    [ 01/06/2009 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2725 פעמים ]

מוצרי קוסמטיקה


כל מוצרי קוסמטיקה כיום של חברות שמכבדות את עצמן נמצאות עומדות בתקנים מחמירים של אמינות ואיכות. קוסמטיקה הם מוצרים שמפארים את ארון הבגדים של האישה או את ארון האמבטיה שלה. אצל כל אישה תמצא על השידה מוצרי קוסמטיקה שונים החל ממסקרה, אודם, שיפתון, איפור עיניים, פודרה, לקים בצבעים שונים וכן פצירה על כל מקרה. כיום חברות הקוסמטיקה מוכרות בקופסאות קטנות מין מזוודת מוצרי קוסמטיקה, זה כבר נהפך לטריינד שיווקי עד שציבורהנשים מחליט ללכת על מוצר אחר.


הצערת העור והפיכת עורך לצעיר ב- 10 שנים אלו הבטחות של חברות שמוכרות מוצרי קוסמטיקה, נשים רבות קונות את הרעיונות הללו ארוזות במשחות. התעשייה של מוצרי קוסמטיקה היא תעשייה ענקית עם חברות רבות שפזורות בשוק. כל מפעל קוסמטי כיום שמחשיב את עצמו מחזיק ברשותו מעבדת מחקר בתחום הקוסמטיקה ומפרסם את הישגיהם של המדענים שעובדים ברשותו בכל רגע נתון, כל מוצר חדש שמופק במעבדה זוכה לפרסום תקשורתי רב.


מוצרי קוסמטיקה הפכו כיום אצל האישה למוצרים חיוניים כמעט כמו לחם וחלב. מוצרי קוסמטיקה חיוניים ובסיסיים לכל אישה. כל אישה עושה שימוש בסקאלה של מוצרי קוסמטיקה במצבים שונים למשל אירועים משפחתיים או אירועים שונים כמו יצאה לבילוי, או יציאה לעבודה, או יציאה לנופש, כל סוג זוכה לסדרת מוצרי האיפור שלו. גם עונות השנה הם סיבה למסיבה ולכל עונה יש את מוצרי האיפור שלה. מוצרי קוסמטיקה כמו כל מוצר מתאימים לאחד או לאחת ואילו לשני או לשנייה הם לא מתאימים. הכל תלוי כמובן בסוג העור יבש או רגיל, שחום או בהיר. לכל סוג עור יש את מוצרי הקוסמטיקה השונים המיוחדים שלו. כל אחד או אחת לפי טעמו או טעמה.


גברים רבים כיום בעידן המודרני עושים שימוש במוצרי קוסמטיקה שונים. קיים ענף שלם של מוצרי קוסמטיקה לגברים. מוצרי קוסמטיקה לגברים מתחילים משמפו, או סבונים וכן אפטר שייפים או בשמים. יש גם סכיני גילוח וכן מי קולון לפיזור על העור לאחר הגילוח, משחות להרגעת העור לאחר גילוח, משחות להגנת העור מפני השמש, קרמים להגנה משיזוף העור בשמש, קרמים להלבנת העור וכן קרמים נגד מחלות עור. כיום בעידן המודרני זה איננו מחזה שכיח לראות את הגבר מורח מסכה על פניו על מנת לנקות את העור מהשחורים כפי שהם מכונים, הנקודות השחורות על הפנים, וכן מורח משחה להרגעת העור לאחר הגילוח או עושה שימוש בקצף ג''לי בעל ערך קוסמטי רב. מוצרי קוסמטיקה הם מחויבי המציאות כיום ואין מי שלא מבין את זה או מפקפק בכך.


יש לציין כי מוצרי קוסמטיקה הם בעלי ערך רפואי רב וגם מעניקים תחושה טובה, יש להם בעיקר ערך רפואי מניעתי. למשל יציאה לשמש ללא קרם הגנה בין אם מדובר באישה או בגבר איננה מומלצת על ידי הרופאים. מריחת קרם להגנה מהשמש היא בעלת ערך רפואי ומונעת מחלות רבות כמו סרטן למשל.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב